Jump to content
IGNORERAD

Thaikvinna anmälde Abhisit för våldtäkt


Guest Siam-Nilsson

Recommended Posts

Guest Siam-Nilsson

Den rödklädda kvinnan ”Diana Sänmå” från Bangkok har hos polisen i Yaowarat Bangkok anmält att

hon av Premiärminister Abhisit Vejjajiva har blivit förd till ett sk draperi-hotell i Yaowaratområdet

och där blivit våldtagen av honom.

Enligt polisen verkar hon vara en smula förvirrad och hon har svårt att redogöra för exakt när våldtäkten skulle ha ägt rum.

Dock hävdar hon att det skedde förra året utan att specificera något datum,

men hon är i alla fall säker på att det gick för Abhisit 1 gång.

Polisen har även frågat henne hur hon känner honom och hur Premiärministern har kommit i kontakt med henne.

Allt hon vill berätta, är: "Ni får väl fråga honom - han vet!"

Med tanke på den röda klänningen så kan man ju undra om Thaksin verkligen uppskattar denna typ av hängivna supportrar.

http://www.manager.c...D=9530000015707

post-5068-126521317657_thumb.jpg

post-5068-126521320902_thumb.jpg

post-5068-126521317657_thumb.jpg

post-5068-126521320902_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Snacka om att göra en media våltäkt på sig själv...

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det känns ju rent spontant som om den här kvinnan behöver psykisk vård, hoppas hon får det och ingen politiker ska göra politik av en sådan här sorglig historia.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Som MaiChai skriver, tror även jag att "röda damen" har en och annan skruv lös.

Men denna gång avstår jag ifrån att gissa mig till en möjlig diagnos,

för då lär jag ännu en gång få en jäkla massa ovett av proffsvetarna.

Det är dock inte helt ovanligt att kvinnor gör falska anmälningar

i syfte att få komma i rampljuset och för att folk ska tycka synd om dem.

http://www.newsmill.se/artikel/2009/12/15/polisen-v-gar-inte-prata-om-falska-v-ldt-kter

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...