Jump to content
IGNORERAD

Thailovelinks seriös datingsida?


Andlar70

Recommended Posts

Hej!

Några här med erfarenheter ang Datingsiten Thailovelinks ?

Efter att varit medlem ett bra tag som icke betalande medlem (man kan ju alltid kika på bilderna:D)

och fått en hel del mail och intresseförfrågningar från ett 50 tal thaitjejer,så bestämde jag mig för att testa,

mest för att kunna läsa deras skickade mail, och även skicka själv om man så önskar.

Fick några intressanta mail i helgen där dom skrev att dom var intresserade och ville att man skulle höra av sig,

Sagt och gjort, valde några som verkade i mitt tycke seriösa enligt deras mail,

så jag svarade dom och sedan dess har ingen av dom hört av sig :(

Detta gör att jag misstänker att det är själva siten som skickar dessa mail och "lockar" med intresseförfrågningar + mail för att man skall bli betalande medlem,

Jag menar om tjejerna nu seriöst skickar en intresseförfrågan och sedan får svar tillbaka varför inte ge det en chans att åtminstonde svara tillbaka,

eller e det kanske så att tjejerna klickar på 100 tals annonser och har just nu fullt upp att skriva svar till alla;)

så därav min fråga vad har ni för erfarenheter av siten?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Odin

    8

  • broder tuk tuk

    7

  • Avregistrerad clion

    5

  • noBuzz

    4

Mest aktiva i denna tråd

Bussen hade du inte stått upp när du pissar hade jag kallat dej för bitterf...a.

Betala din snåljåp det är en bra sida jag vet...

Ok det finns både bra och dåliga människor där som i övriga livet, men du om någon kan sålla skräpet och plocka ut ett guldkorn.

Är du i Los i April?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

hej,

jag har haft kontakt med en del tjejer därifrån men jah har hittat min älskling på deras

systersite www.asianeuro.com där många filipinas finns...eheheh

när det gäller medlemskapet på dessa siter så måste man "betala" för att få full

valuta för pengarna...ehehhe dvs att skicka mail till tjejer som man är intresserad

av och de får därmed dina mail, och kan även chatta.

annars kan man varken chatta eller skicka mail till dessa medlemmar,

en del är väl mer aktiva och delaktigare än andra,

men du får säkert svar inom kort och det gäller att hålla reda på

allihopa...ehehe

lycka till

mvh challenger98great.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja problemet är att vara selektiv, så att men inte rätt som det är sitter med 30 damer som kräver din uppmärksamhet..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Bussen hade du inte stått upp när du pissar hade jag kallat dej för bitterf...a.

Betala din snåljåp det är en bra sida jag vet...

Ok det finns både bra och dåliga människor där som i övriga livet, men du om någon kan sålla skräpet och plocka ut ett guldkorn.

Är du i Los i April?

Han bor hos Maitan 55 :ironi:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja problemet är att vara selektiv, så att men inte rätt som det är sitter med 30 damer som kräver din uppmärksamhet..

Det skulle jag vilja uppleva :crazy::dance::dance::dance1::dance1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar inte så seriöst.

Länk: http://www.asianeuro.com/member_profile.cfm?ID=838514&searchposition=71&searchtotal=1000

Text:

Member OverviewHi, I am Jenny Webb and i am contacting you because i saw your profile and i like your profile which you stated that you are seeking for a straight lady. Well I am 25years old lady and I am from Barbados, which my father is from Barbados and my mother is from Liberia but at present I live and work in Malaysia in a Charity Organization. My hobbies are playing basketball, reading the bible, working hard and watching movies. I dislike people that lies and dishonest things, i am not too fat and not too thin, i am 5ft 5in tall, i do not smoke nor drink, white in complexion with black hair and a nice eye ball and i am also a easy going lady but i will leave that for you to to judge when we start this relationship. I would like to stop for now, kindly tell me more about yourself, your profession and country so as to march one more step towards forever, honest and sincere relationship and I will send you my picture when I hear from you. Yours truly, Jenny.

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Att inte höra av sig brukar betyda att dom inte är intresserade av dig. Sen är ju många thai på den siten inte uberaktiva som vi kan förvänta oss utan det kan ta en vecka eller mer på ett svar.

TLL är en mycket bra site med många seriösa tjejer, Men se upp för scammers, Särkilt om man är nyreggad då är många på hugget efter lättlurade nybörjare. Följ dom tips och råd som Siten rekommenderar.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det skulle jag vilja uppleva :crazy::dance::dance::dance1::dance1:

Sign in betala och lägg in ett fotografi, så är du där Clion... Men göm det bra för frugan annars vet du aldrig vad du har i munnen när du vaknar.. hehe

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Drömma e gratis :whistle::ironi:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag var med där ett tag för några år sedan och hade kontakt med en tjej från Chiang Mai och en tjej från Bangkok.

Två väldigt söta tjejer och till synes seriösa och ärliga. Åtminstone av breven att döma.

Båda var ordentliga hemmaflickor som bodde tillsammans med mamma och pappa och familjen.

Jag brevväxlade några månader med båda och det kändes seriöst och tryggt.

Allt var väl tills jag av en ren slump lyckades få syn på deras respektive fotoalbum på MSN.Chiang Mai tjejen gick hand i hand med en äldre faranggubbe och båda såg så förälskade ut, som riktiga turturduvor.

Bangkoktjejen som i brev skrivit att hon skulle åka och hälsa på sin syster i Amerika sågs fottad tilsammans med en farangman, troligen den amerikanske pojkvännen då som hon givetvis haft kontakt med och som skickat pengar till biljett o dyl.

Bara någon vecka innan hade båda dessa såta damer betygat att de var singlar och bara hade kontakt med mig och väntade på att jag skulle komma till Thailand.

Bara en naiv kokosnöt litar på vad en thaitjej skriver på en kontaktsajt.

De flesta söta tjejer har många olika gubbar i luften samtidigt och åker givetvis till den som snabbast skickar pengar och biljetter.

Eller så behåller de pengarna och sticker med en annan gubbe.

Men detta beteende är inget som bara finns på thaitjejskontaktsajter.

Jag litar lika lite på 50 åriga Bettan på mötesplatsen.

Eftersom jag vet att de flesta har många kontakter samtidigt.

Är man naiv och dum på en nätkontaktsajt är man jävligt körd efter ett tag.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var med där ett tag för några år sedan och hade kontakt med en tjej från Chiang Mai och en tjej från Bangkok.

Två väldigt söta tjejer och till synes seriösa och ärliga. Åtminstone av breven att döma.

Båda var ordentliga hemmaflickor som bodde tillsammans med mamma och pappa och familjen.

Jag brevväxlade några månader med båda och det kändes seriöst och tryggt.

Allt var väl tills jag av en ren slump lyckades få syn på deras respektive fotoalbum på MSN.Chiang Mai tjejen gick hand i hand med en äldre faranggubbe och båda såg så förälskade ut, som riktiga turturduvor.

Bangkoktjejen som i brev skrivit att hon skulle åka och hälsa på sin syster i Amerika sågs fottad tilsammans med en farangman, troligen den amerikanske pojkvännen då som hon givetvis haft kontakt med och som skickat pengar till biljett o dyl.

Bara någon vecka innan hade båda dessa såta damer betygat att de var singlar och bara hade kontakt med mig och väntade på att jag skulle komma till Thailand.

Bara en naiv kokosnöt litar på vad en thaitjej skriver på en kontaktsajt.

De flesta söta tjejer har många olika gubbar i luften samtidigt och åker givetvis till den som snabbast skickar pengar och biljetter.

Eller så behåller de pengarna och sticker med en annan gubbe.

Men detta beteende är inget som bara finns på thaitjejskontaktsajter.

Jag litar lika lite på 50 åriga Bettan på mötesplatsen.

Eftersom jag vet att de flesta har många kontakter samtidigt.

Är man naiv och dum på en nätkontaktsajt är man jävligt körd efter ett tag.

BTT

Ja, så kan det gå! Bara å läsa Private Dancer, det har jag gjort, nått lärde man sig från den alltid! :rtfm:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit med i TLL ett tag och tycker den verkar mycket seriös, iaf dom tjejerna jag har pratat med på msn. Du kommer få en massa respons så välj med omsorg :dance:

Link to comment
Dela på andra sajter

clion,jag ska prata med din fru nästa lördag :whistle: då blir det :rtfm: och vi ska hjälpa dig att så du inte torkar ur.efteråt får du :download: så du kommer hem utan :cray: sen får du börja på :censored: och rena din själ så :girl_dev: blir :give_heart: igen.Ha det :drinks::bag::party: vi ses Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Och ärligheten själv btt hade förstås bara kontakt med en av damerna i taget misstänker jag :whistle:

Haha Knasen klockrent, den bästa kommentar jag läst på jävligt länge..

Och Btt. har man inte mer koll eller känsla så blir man lurad och det gäller såväl farang som Thaitjej

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr thainabb!

Respons är inga problem att få.

Problemet är att 72 andra gubbar ochså får samma respons.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Knasen!

Jag gick med i rent experimentsyfte för att se hur länge det skulle dröja innan jag blev blåst och då tyckte jag det räckte med två tjejer.

Annars hade det tagit för mycket tid.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Att inte höra av sig brukar betyda att dom inte är intresserade av dig. Sen är ju många thai på den siten inte uberaktiva som vi kan förvänta oss utan det kan ta en vecka eller mer på ett svar.

TLL är en mycket bra site med många seriösa tjejer, Men se upp för scammers, Särkilt om man är nyreggad då är många på hugget efter lättlurade nybörjare. Följ dom tips och råd som Siten rekommenderar.

Läste du ens hela min text ?

DOM hade alltså tagit kontakt med mig för dom var intresserade ,sedan när jag tar kontakt hör dom inte av sig :lol:

Det är det som gör att jag misstänker att TLL själva skickar ut intressemail till icke betalande för att få dom att betala,:dance:

Ändrades av Andlar70
Link to comment
Dela på andra sajter

Knasen!

Jag gick med i rent experimentsyfte för att se hur länge det skulle dröja innan jag blev blåst och då tyckte jag det räckte med två tjejer.

Annars hade det tagit för mycket tid.

BTT

Ok du betalade alltså i experimentsyfte Hmm rimmar dåligt med dina övriga inlägg ang. ekonomiska utsvävningar...

Ändrades av Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

clion,jag ska prata med din fru nästa lördag :whistle: då blir det :rtfm: och vi ska hjälpa dig att så du inte torkar ur.efteråt får du :download: så du kommer hem utan :cray: sen får du börja på :censored: och rena din själ så :girl_dev: blir :give_heart: igen.Ha det :drinks::bag::party: vi ses Mvh Måne

Rekord i smilys 55555 nu ska Måne va snäll annars tar jag fram 850an

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...