Jump to content
IGNORERAD

Thailovelinks seriös datingsida?


Andlar70

Recommended Posts

Knasen!

Jag gick med i rent experimentsyfte för att se hur länge det skulle dröja innan jag blev blåst och då tyckte jag det räckte med två tjejer.

Annars hade det tagit för mycket tid.

BTT

Och jag som trodde du försökte spara in på barfine i nästkommande resebudget :52::rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Odin

    8

  • broder tuk tuk

    7

  • Avregistrerad clion

    5

  • noBuzz

    4

Mest aktiva i denna tråd

Dessa kontaktsajter är ingen skillnad från livet självt. Vi är fyllda av förhoppningar, drömmar och svek i våra liv.

ThaiLoveLinks är varken sämre eller bättre. Klart att det finns seriösa, och att det finns oseriösa..det gäller bara att vara såpass mogen att man är sansad och att man vilar lite på hanen för snart visar det sig om personen man pratar med är seriös eller inte. Om kontakten inte går så fort som den andra önskar så kan man ganska omgående se att intresset ebbar ut, vilket i sin tur kan indikera på att fokus styrts över på person/-er som ligger närmare den slutpunkt man vill komma till...och det är oftast p e n g a r.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle tro att de flesta tjejer skickar blinkningar och meddelande till många medlemmar samtidigt. Inget kontigt med det, de flörtar helt enkelt. Om de sen får intressanta svar så gör de en gallring och fortsätter kontakten med dessa. Gör samma sak du också i början, kontakta tjejer som du tycker är intressanta och sålla bort efter hand (var artig och ärlig mot alla du kontakter, även de du senare sållar bort). Till slut kommer du att ha någon eller några favoriter. Är alltid svårt att avgöra om dessa är ärliga och seriösa men om det känns bra så välj den som du känner starkast för och ÅK till LOS och hälsa på. Om du när du är där märker att hon inte är ärlig/seriös så gå vidare i livet. Jag kan garantera att du får en kanonsemester samt alltid har möjlighet att träffa någon trevlig tjej på plats istället (stressa inte fram något, händer det så händer det). Du har i detta stadium inget att förlora om du följer spelreglerna (t.ex. skicka inga pengar till någon som du aldrig har träffat).

Sen finns alltid den moraliska aspekten om man ska satsa på mer än en häst samtidigt dvs. ha flera tjejer som man ska träffa på samma resa. Detta får du avgöra själv, personligen skulle jag vara "gentleman" och endast hälsa på en tjej. Plan B skulle vara att ha en trevlig semester.

Oj ursäkta, nu blev det en "instruktion" i nätdejting. Ovan är endast min personliga syn, kör så det rycker.

Är TLL en seriös kontaktsajt? Troligen inte mindre serös än någon annan liknande. Finns det rötägg där? Självklart, finns om du går på krogen och raggar också. Finns det guldkorn? Helt säkert, ta den tid det behövs för att hitta henne. Undvik att stressa fram något eller att själv bli stressad.

Tror snarare att det är så att du kommer att få svårt att "administrera" alla dina TLL kontakter när du väl fått upp ångan.

Lycka till!

Marlon

Ps. Skriv gärna några rader längre fram om hur det har gått.

Ändrades av Marlon
Link to comment
Dela på andra sajter

Läste du ens hela min text ?

DOM hade alltså tagit kontakt med mig för dom var intresserade ,sedan när jag tar kontakt hör dom inte av sig :lol:

Det är det som gör att jag misstänker att TLL själva skickar ut intressemail till icke betalande för att få dom att betala,:dance:

Ok Andlar jag hajjar vad du menar...Nu

Jag har i mina tidigare inlägg inte lagt någon vikt vid själva sitens ev. oseriösitet (heter det så?).

Men jag har inte upplevt något sådant eller ens tecken på det.

Däremot så kan man under långa tider ha svårt att logga in på siten, trots att du är betalande medlem.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr thainabb!

Respons är inga problem att få.

Problemet är att 72 andra gubbar ochså får samma respons.

BTT

därav välj med omsorg :whistle:

är man bara lite hälsosamt misstänksam så väljer dom flickorna som förmodligen inte är bra för dig ( om du har du själv har goda avsikter ) bort sig själva rätt snabbt. Det handlar ju om lättförtjänta pengar för "gold diggers" :kort:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag betalade ingenting under den tiden jag var med.

Tjejerna hade ju sina mailadresser utlagda på sina sidor så var ju bara att skicka ett brev och några foton så fick man ju svar.

Hade ochså kontakt med en liten söting från MPRs kontaktsajt ett tag men hon tystnade plötsligt efter daglig kontakt i en månad.

Antingen så träffade hon en annan gubbe eller så dog hon.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Hon hade visst en syster i Sverige som hjälpt henne att lägga in hennes bild på MPR så fan vet om inte systerns gubbe kanske varnat henne för broder och hans eskapader bland barerna i Pattaya.

Härinne lär man väl knappast hitta nån villig tjej. :whistle:

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Det e väl klart att dom har flera, dom är väl inte så dumma att dom lägger alla ägg i en korg.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

vi får hopas på rohno :crazy::whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Bussen hade du inte stått upp när du pissar hade jag kallat dej för bitterf...a.

Betala din snåljåp det är en bra sida jag vet...

Ok det finns både bra och dåliga människor där som i övriga livet, men du om någon kan sålla skräpet och plocka ut ett guldkorn.

Är du i Los i April?

Odin!

Jag sitter när jag pissar! :)

Jag är här i april. Bo hos min kusin som ska föda barn då.

Kommer du ner i april?

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes Bussen Med Honken i släptåg, befinner sej herr'n i Surin?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon hade visst en syster i Sverige som hjälpt henne att lägga in hennes bild på MPR så fan vet om inte systerns gubbe kanske varnat henne för broder och hans eskapader bland barerna i Pattaya.

Härinne lär man väl knappast hitta nån villig tjej. :whistle:

BTT

En stund trodde jag du hade självinsikt, men ack vad jag bedrog mig. :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hjälpte min flickväns släkting lägga in en annons där, så så vitt jag vet finns åtminstone en seriös tjej där.

Läskiga var att när jag senare satt där och hjälpte henne översätta några svar hon fått, så började en 68-årig belgare att chatta live med henne = med mig.

Jag fick nästan lite panik och att sa det är bättre att hon får skicka mail till honom... Kändes lite falskt och slibbigt, speciellt när han började skicka "pussar".

:bag:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Är det inte lite motsägelsefullt tänkande av de sk ”seriösa” killarna som klagar på att ”Thaitjejer” på dating-sajterna är oseriösa när de har kontakt med flera olika killar – detta samtidigt som killarna själva har kontakt med flera olika tjejer utan att berätta detta för sina kvinnliga nätkontakter?

Varför ska inte tjejerna få välja och vraka lite när killarna gör detsamma?

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente!

Man hör ju ofta på jobbet:

Min son Ansgar har satt på hela hejarklacken, sådan far sådan son en riktigt tjur.

Men allt för sällan:

Min dotter Blanceflor har blivit påsatt av hela juniorlaget, sådan mor sådan dotter, en riktig kossa.

Kalven Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Barn99Arne

Det är den gamla vanliga dubbelmoralen.

- Nej tack, jag avvaktar - inget seriöst förhållande än för mig.

Först ska jag ha roligt och supa, röja och kn*lla runt bland villiga brudar tills jag tröttnar.

- Därefter när kaggen har växt och slangen har tappat den forna orken

ska jag hitta en älskvärd, vacker och seriös oskuld att gifta mig med.

Man vill ju inte ha en slampa som har kn*llat runt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Visserligen gammal men ändå rätt slående liknelse.

En man som pluggar många brudar= heman

En brud som gör detsamma=slampa...

Jämförelse som håller HÖG MPR klass

Jämför mannen och kvinnan med lås och nyckel. en nyckel som går i många lås är en BRA nyckel, men ett lås som går att öppna med en mängd olika nycklar är inget vidare lås. :whistle:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Man är nog ganska naiv om man inte inser att den man pratar med på internet har många "järn i elden" samtidigt. Jag såg det lite som en tävling när jag höll på.

Bäste man vinner. :na:

Ett gott råd är att förkorta "chattandet" och åka över snarast, det är bara IRL man vet vad som funkar.

En av de första tjejerna jag pratade med under ca. ett år visade sig ha en Thaikille sen länge. Jag fick en ordentlig utskällning av honom när jag dök upp i Korat :-) ! Den tjejen är numer i Danmark med en dansk, jag undrar om han vet vad han gett sig in i :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Visserligen gammal men ändå rätt slående liknelse.

En man som pluggar många brudar= heman

En brud som gör detsamma=slampa..

Jämförelse som håller HÖG MPR klass

Jämför mannen och kvinnan med lås och nyckel. en nyckel som går i många lås är en BRA nyckel, men ett lås som går att öppna med en mängd olika nycklar är inget vidare lås. :whistle:

Baa

Det kallar jag för lebba :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Visserligen gammal men ändå rätt slående liknelse.

En man som pluggar många brudar= heman

En brud som gör detsamma=slampa...

Jämförelse som håller HÖG MPR klass

Jämför mannen och kvinnan med lås och nyckel. en nyckel som går i många lås är en BRA nyckel, men ett lås som går att öppna med en mängd olika nycklar är inget vidare lås. :whistle:

Baa

Som ett USB minne, går från dator till dator och infekterar :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste du ens hela min text ?

DOM hade alltså tagit kontakt med mig för dom var intresserade ,sedan när jag tar kontakt hör dom inte av sig :lol:

Det är det som gör att jag misstänker att TLL själva skickar ut intressemail till icke betalande för att få dom att betala,:dance:

Jodå läste rätt.

och säger fortfarande att dom var inte intresserade av dig, Kanske ditt svar inte var tillfredsställande?

Bara kolla om dom loggat in efter det datum som du skicka mailet så har du ju svaret.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...