Jump to content
IGNORERAD

Fru Chang söker nya medarbetare


Herr Chang

Recommended Posts

Hej alla,

Jag tar mig friheten att lägga in en slags jobbannons på detta forum.

Det är så att fru Chang i sin thaimassageverksamhet har mer kunder än hon kan hantera själv. Dessutom är det inte alltid så roligt att sitta själv i lokalen när det blir lite för all del välbehövlig dötid.

Så nu söker fru Chang medarbetare med erfarenhet av thaimassage och olika varianter av den (dock ej happy ending ;-). Diplom från thailändsk massageskola är ett plus i kanten, men ej nödvändigt.

Lokalen finns i Göteborg, exakta detaljer här:

www.orientmassage.se

Det är inte fråga om någon anställning, vi föredrar att medarbetarna driver eget företag, till exempel enskild firma. Medarbetaren tar alltså själv betalt av kunden, och får sedan varje månad en faktura från fru Chang för de timmar som lokalen använts för betald massage. Att jämföra med det upplägg det är hos många frisörer, de hyr sin stol i lokalen.

Det finns inga bestämda arbetstider, det går bra att jobba när man vill (och har kunder). Eller ta ledigt när man vill. Torde fungera utmärkt att kombinera med studier till exempel på SFI. Vi kräver dock att man lever upp till de bokningar man accepterat.

Den intresserade kan kontakta mig via PM för ytterligare information, eller ännu hellre ringa på de telefonnummer som finns i länken ovan och diskutera direkt med fru Chang.

Jag kan ge viss assistans vad gäller att starta eget företag, och det går att börja jobba innan man fått besked om F-skatt och momsregistrering. Bara ansökan är inlämnad.

Det ska inte bli några förhandlingar här, skicka PM eller ring fru Chang. Det är förstås OK med allmänna synpunkter på detta i denna tråd.

Herr och fru Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det låter mycket intressant!

Är säker på att frugan skulle satsa på det om vi nyss flyttat till hem till Götet (nu är det inte så men ändå...)

Skall nämna det för henne, så får vi se vad som händer...

MVH tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Hoppas det är ok att svara på denna tråd med att min fru även hon behöver en medarbetare. Beskrivningen HC ger stämmer ganska bra med den min fru har. Lokalen ligger i Solna, Stockholm.

Hemsida med telefon nummer www.kraufa.se

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Visst Pontus, det är väl OK. Önskar er lycka till med att finna nya medarbetare!

Själva har vi bara fått kontakt med damer som vill jobba svart ibland, utan att deras man vet om det... ähum... ej intressant för oss.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själva har vi bara fått kontakt med damer som vill jobba svart ibland, utan att deras man vet om det... ähum... ej intressant för oss.

Herr Chang har talat.

Hmmmmm. blir nog ingen Happy Ending på de förhållandena..

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Själva har vi bara fått kontakt med damer som vill jobba svart ibland, utan att deras man vet om det... ähum... ej intressant för oss.

Skumt, vi har också fått sådanna önskemål. Verkar vara ett utbrett sätt att jobba på i denna bransch.

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Utbildade mig till idrottsmassör i början av 80-talet och hade sedan under en tid egen verksamhet inom detta, men inte f*n ville något fruntimmer ha någon ”Happy ending” av mig inte :( .

Dock så hade jag några möhippor på besök ett par gånger, om vi kan räkna in det under ”Sad endings” kanske?

Lycka till Fru och Herr Chang med att hitta någon seriös ”medarbetare”.

//bob

P.S

Det var inte jag som var Katoyen i GT,s reportage :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kanske är lite naiv, men varför vill någon arbeta svart som massös och hålla det hemligt för sin partner? Är det för att man just bedriver happy ending eller? :huh:

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kanske är lite naiv, men varför vill någon arbeta svart som massös och hålla det hemligt för sin partner? Är det för att man just bedriver happy ending eller? :huh:

Antar att deras man inte samtycker medans dom själva inte ser något problem i det. Vi känner ett par i s-tälje där snubben är Italienare och tjejen Thai. Hon är utbildad vid Wat Poh i BKK och jobbade länge som Thaimassör i Thailand. Men han vägrar låta henne jobba som det här i Sverige annars hade ju hon varit det klockrena valet för oss att "anställa". Den tjejen skulle ju (om hon ville) kunna jobba hos oss i smyg, men vill man riskera sitt förhållande för det?

Det är antagligen känsligt för vissa snubbar att frun/flickvännen knådar karlar och damer hela dagarna.

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den tjejen skulle ju (om hon ville) kunna jobba hos oss i smyg, men vill man riskera sitt förhållande för det?

Kanske lite känsligt om mannen kommer in och beställer happy ending och får se sin tjej...undrar om han får "special price" då? :whistle:

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Svartjobb och "hemligt" jobb kan vara aktuellt før dom damerna som vill gømma undan sina "egna" før att kunna

anvænda mannens pengar till hyra, thairesor, mat och klæder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan vara så att manen inte vill att frun knådar andra gubbar eller att hon inte tar tag i att utbilda sig och skaffar ett annat jobb.

Annars tycker jag att det bästa vore att importera arbetskraften direkt från Thailand.

Har för mig att det nu är nya regler och lättare med arbets kraft från andra länder.

Moo

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...