Jump to content
IGNORERAD

Åksugen eller vad?


Mr Ning Ning

Recommended Posts

Varje gång jag kommit hem vill jag bara vända och åka dit igen så de har gått 3 till 12 dagar innan nästa resa blivit bokad.

Abstinens kanske?

Den här gången tänkte jag slippa de så 4v i Augusti e klart när jag kommer hem i Mars. Känns skönt.

Sen ligger planerna på 2-3 månader nästa vinter. Trol. jan-mars.

Om 10 dagar bär de i väg till Sthlm fvb Chiang Mai.

Nu känns dagarna långa å sega, men den som väntar på nått gott...

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

...väntar alldeles för länge...

Jo, samma känsla för mig, ville bara kliva på planet som jag klev av från och åka ner en vända till.

Håller tummarna på att lottot ska gå in, då blir man fri.

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Akta så du inte blir sjukskriven för Lottotumme.

Man kan ju få musarm-smstumme å annat skojigt nuförtiden!!!

Dessa moderna åkommor!!!great.gif

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

IT-samhällets fördelar...inga arbetsskador ;)

Plattarsle är inte det en arbetsskada Lappen...

Odin som är åksugen så det gör ont, de va på vippen att jag tog en 1 veckas tripp i början på veckan i ren desperation..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varje gång jag kommit hem vill jag bara vända och åka dit igen så de har gått 3 till 12 dagar innan nästa resa blivit bokad.

Abstinens kanske?

Den här gången tänkte jag slippa de så 4v i Augusti e klart när jag kommer hem i Mars. Känns skönt.

Sen ligger planerna på 2-3 månader nästa vinter. Trol. jan-mars.

Om 10 dagar bär de i väg till Sthlm fvb Chiang Mai.

Nu känns dagarna långa å sega, men den som väntar på nått gott...

Det är inte fel att ha nästa resa bokad redan när man påbörjar den aktuella! När jag var som värst 2002-2005 kunde jag ha tre framtida resor bokade ;)

Nu har jag dock sansat mig, och det blir väl i regel en resa om året. Hoppas du inte klandrar mig för att jag indirekt med mitt 50-årskalas lurade ner dig till Thailand första gången :)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte musarm en it relaterad arbetsskada?? Eller?

Jag lider med dig Odin, själv började jag räkna ner vid 54 dagar. Håållll uuut. great.gif

Till H-C vill jag hellre säga tack. Hade säkert landat i Thailand nån gång ända pga vår gemensamme vän i Sthlm.

Det är snarare synd att de inte blev tidigare, men var sak har ju sin tid i livet.

Å den här resan är det min tur att fira, men jag ligger ju några år före dig.drinks.gif

Internationella Kvinnodagen är de dags å lägga till ett år. 1zgarz5.gif

Är bara mkt nyfiken på vad dom kokat ihop där nere, för de bara fnissas när de kommer på tal.

Inte en ledtråd hitills. Bara så här na.gifna.gif "SUCK"

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte musarm en it relaterad arbetsskada?? Eller?

Jag lider med dig Odin, själv började jag räkna ner vid 54 dagar. Håållll uuut. great.gif

Till H-C vill jag hellre säga tack. Hade säkert landat i Thailand nån gång ända pga vår gemensamme vän i Sthlm.

Det är snarare synd att de inte blev tidigare, men var sak har ju sin tid i livet.

Å den här resan är det min tur att fira, men jag ligger ju några år före dig.drinks.gif

Internationella Kvinnodagen är de dags å lägga till ett år. 1zgarz5.gif

Är bara mkt nyfiken på vad dom kokat ihop där nere, för de bara fnissas när de kommer på tal.

Inte en ledtråd hitills. Bara så här na.gifna.gif "SUCK"

Jag började räkna ned samma dag som mitt plan landade på Arlanda 27 april förra året. Mitt plan lyfter den 3 maj, kommer hem den 3 juni. "Bara 89 dagar kvar med dagens"

:( gubben :(

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Fördelen med att bo här: Man slipper resorna.

Nackdelen: Du har inget att se fram emot.

Mvh anders

Är du galen pojk, Sek Loso är juh i Buriram ca 2ggr i året

sen är han i Surin, Khonkaen. Korat. Fasiken finns juh hur

mycket som helst att se fram emot... :dance::dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...