Jump to content
IGNORERAD

Jas till Thailand


Bibben

Recommended Posts

Fick detta meddelandet idag, nån mer som vet nåt om detta?

"Kabinettet i Thailand godkände budgeten på 16.000 miljoner baht för att köpa JAS-39 Gripen från Sverige den 26 januari 2010."

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Som svensk medborgare blev jag mycket gripen av beskedet om att Thailand köper ytterligare 6 JAS Gripen, kanske för att öka möjligheterna att Herr Thaksin blir gripen.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick detta meddelandet idag, nån mer som vet nåt om detta?

"Kabinettet i Thailand godkände budgeten på 16.000 miljoner baht för att köpa JAS-39 Gripen från Sverige den 26 januari 2010."

Den som sände meddelandet till dig, du, jag och Sune. Det blir alltså inalles 4 personer som känner till nåt.

Oraklet Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Som svensk medborgare blev jag mycket gripen av beskedet om att Thailand köper ytterligare 6 JAS Gripen, kanske för att öka möjligheterna att Herr Thaksin blir gripen.

Herr Chang har talat.

Va? Nu begriper jag inte vad du menar?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Va? Nu begriper jag inte vad du menar?

Ordlekar Bibben... den sista snodd från wille. Herr Thaksin är så att säga efterlyst i Thailand, men får väl medge att JAS 39 Gripen inte hjälper till särskilt mycket vad gäller gripande av honom.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ordlekar Bibben... den sista snodd från wille. Herr Thaksin är så att säga efterlyst i Thailand, men får väl medge att JAS 39 Gripen inte hjälper till särskilt mycket vad gäller gripande av honom.

Herr Chang har talat.

Jo, det beGREP jag, så därför fortsatte jag ordleken men det var tydligen för svårt att beGRIPA, för långsökt eller obeGRIPligt :(

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Allt är gripet i luften, jag begriper inte ett smack om gripen, begriper ni nått?? Är ni några begripare här som kan begripa nått begrepp om gripen

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...