Jump to content
IGNORERAD

Att inte vara ensam


Magrood

Recommended Posts

Stort Tack Magrood. Du har inte litet Hjärta eller liten Hjärna. Du är en Stor människa i mina ögon. Inte utan att jag blev lite tårögd när jag läste om din väg i livet. Beklagar sorgen. Hoppas du får ett underbart liv i fortsättningen. Tack igen. Mvh Mr N-N

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Magrood

    10

  • noBuzz

    1

  • ch300_m

    1

  • Tommy

    1

Mest aktiva i denna tråd

Magrood, du är så fantastiskt bra på att beskriva dina känslor, än otroligare är att du kan göra det på ett annat språk än ditt modersmål.

Du är förjäkligt duktig du och förtjänar egentligen 100 karma för trådar som dessa. great.gif

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack så mycket för era snälla ord.

Vi har det bra nu.

Har en man som respekterar mig - som i sin tur gör att jag respekterar mig själv mer.

Det är stor frihet och jämställdhet vilket gör att man inte längtar bort.

Nu får jag sluta med smyg-inbördesbeundrande.

---

---

Jag skäms inte för att berätta om mina misstag. Och jag tycker inte det är märkvärdigt att berätta om det. Alla erfarenheter är värdefulla - även de dåliga.

Men i början av förra året fick jag höra något som sårade mig.

Det var att någon tjej hade snackat skit att jag skrev texten för att jag ville ha tillbaks min före detta.

Det sårade mig länge. Men nu har jag nog kommit över det.

Det är bara synd att en duktig tjej som jag beundrar inte gav sig någon chans att lära känna mig innan hon bedömde mig felaktigt.

Men sånt är livet. Man kan inte vara vän med alla.

Jag har ingen lust att umgås med folk som säger dåligt saker om andra utan att ha lärt känna dem först.

---

Idag har jag haft ett jobbigt prov som har tagit så mycket energi flera veckor i förväg.

Jag åt så mycket under de fem timmarna (och ett par timmar innan) så att jag nästan sprack... he he he.

Men vad ska man göra när bara rökare fick gå ut ur provrummet...

Hade en liten tanke att jag kanske skulle börja röka för att få gå ut och få lite kall luft under de jobbiga fem timmarna provet pågick.

---

Mvh

Magrood

-den trötta-

Ändrades av Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...