Jump to content
IGNORERAD

Gustav, 31, skadades svårt efter skräckutflykt i Thailand


MPR Autosvar

Recommended Posts

  • Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Surin P3

    5

  • GammalDansken

    5

  • ban99arne

    3

  • Bibben

    2

Mest aktiva i denna tråd

Det trodde man inte om honom ... Herr Chang alltså...

Min länk

Herr Arne

Ändrades av Surin P3
Titel ändrad pga att tråden fanns innan Ban99Arne startade denna tråd.
Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Det trodde man inte om honom ...

Min länk

Herr Arne

Fegt av honom att sabba din länk.

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

lite mycket http:// där

:whistle:

Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda. 

Mark Twain

Link to comment
Dela på andra sajter

lite mycket http:// där

:whistle:

Kan ju inte läsa bananfjantens inlägg men verkar som att han tagit sig vatten över huvudet, så gör om, gör rätt (eller helst inte alls)!!! :lol:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

En elefant kan bli arg om han inte får sin dagliga dos av Beer Chang. Har jag hört...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

:)

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Man blir vell inte galen om man dricker CHANG?

Nope, då ÄR du redan galen :drinks:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

När det är dags för brunst blir tjurarna tokiga!

dom tas oftast ur "trafik" då om jag inte är helt felunderrättad.

Ändrades av Stickan

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Märkligt, nu har det inte bara ändrats rubrik, flyttats till annan avdelning, saboterats länkar i denna lilla tråd.

Nu har klåfingriga fodervärden tom börjat radera inläggen i tråden, kanske det är lättare med pussel än plockepinn om man nu inte har något att göra.

Fd rubriksättaren och inläggaren Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Märkligt, nu har det inte bara ändrats rubrik, flyttats till annan avdelning, saboterats länkar i denna lilla tråd.

Nu har klåfingriga fodervärden tom börjat radera inläggen i tråden, kanske det är lättare med pussel än plockepinn om man nu inte har något att göra.

Fd rubriksättaren och inläggaren Arne

Maila poängen till fodervärderna innan du publicerar

- inte minst när rubriken är så klurig som den var i denna tråd.

mvh GD

som börjar bli så gammal att han inte minns om han redan skrivit detta eller inte

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

En varning utfärdas härmed till Ban99Arne... Sluta gnäll och förstör trådarna. Skicka PM till mig om du vill gnälla.

Sen vill jag bara påpeka att om du tittar på när du startade denna tråd respektive när MPR Bot startade tråden så ser du att MPR Bot:en var snabbare än du.

Men nu råkar den hamna lite fel i tråden ändå... Du har alltså hittat en liten bugg i systemet och det ska du har extra poäng för.

Link to comment
Dela på andra sajter

Märkligt, nu har det inte bara ändrats rubrik, flyttats till annan avdelning, saboterats länkar i denna lilla tråd.

Nu har klåfingriga fodervärden tom börjat radera inläggen i tråden, kanske det är lättare med pussel än plockepinn om man nu inte har något att göra.

Inlägget ändrats av Surin P3: En minut sen

Ändrad pga: En varning utfärdas härmed. Sluta gnäll och förstör trådarna. Skicka PM till mig om du vill gnälla. Sen vill jag bara påpeka att om du tittar på när du startade denna tråd respektive när MPR Bot startade tråden så ser du att MPR Bot:en var s

Fd rubriksättaren och inläggaren Arne

Bäste Herr Fodervärd, nu får Ni väl försöka att vara lite nyanserad, det är ju min tråd som något klåfinger förstört om nu något förstörts ..

Vilket ju undertecknad tycker är ett lite väl gnälligt uttryck för min smak.

Jag har full förståelse för att det inte alltid är så lätt att klippa och klistra men behärskar man inte dessa verktyg så bör man avstå från att urskiljningslöst nyttja dem. Naturligtvis kan det bli fel ibland och den höga felprocenten är nog bara en tillfällig avvikelse.

Vänligen PM mig innan Ni tar bort för sammanhanget viktiga meddelanden eller förstör geniala rubriker, tag ej heller bort meddelanden rörande analklåda eftersom bristande hygien alltid är ett aktuellt ämne, särskilt för Thailandsresenären.

Ändra nu tillbaka ursprungsrubriken, PM mig när det är klart!

Positive & Glade Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

En varning utfärdas härmed till Ban99Arne... Sluta gnäll och förstör trådarna. Skicka PM till mig om du vill gnälla.

Sen vill jag bara påpeka att om du tittar på när du startade denna tråd respektive när MPR Bot startade tråden så ser du att MPR Bot:en var snabbare än du.

Men nu råkar den hamna lite fel i tråden ändå... Du har alltså hittat en liten bugg i systemet och det ska du har extra poäng för.

Trist! Arne är ju ett kul inslag, så lätt varnad kan man väl inte bli eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Egentligen så sammanfogade jag två trådar som handlade till 99% om samma sak. Endast 99% eftersom du inte hade en fungerande länk ifrån början.

Så nu har vi alltså din tråd som inte handlade om någonting alls i början, samt en annan tråd som det senare visade sig vara samma handling som du trodde du pratade om.

Ja, det är inte alltid lätt att klippa och klistra dina trådar B99A :)

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Egentligen så sammanfogade jag två trådar som handlade till 99% om samma sak. Endast 99% eftersom du inte hade en fungerande länk ifrån början.

Så nu har vi alltså din tråd som inte handlade om någonting alls i början, samt en annan tråd som det senare visade sig vara samma handling som du trodde du pratade om.

Ja, det är inte alltid lätt att klippa och klistra dina trådar B99A :)

Är inte det som Arne menar?

Vet man inte vad man gör blir det svårt att klippa och klistra.

Tror Arnes tråd handlade mera om elefanten än om Gustav

fast "Svensk går bersärkargång med sax" är inte så dumt det heller.

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Finsk ska det va

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror Arnes tråd handlade mera om elefanten än om Gustav

Det var precis samma artikel, fast ena var ifrån Aftonbladet TV och andra var en artikel i Aftonbladets nätupplaga.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Bättre att stämma i bäcken än i ån

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...