Jump to content
IGNORERAD

Utflykt från BKK, 2 veckor ....


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Förstår varför bildtråden är din hemmaplan.Hur går det med sydpolen? ha det mamma

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 58
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mamma bäng fan pappa käng

    23

  • L64

    4

  • Axell

    3

  • Serath

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Varför inte se dig runt i Thailand, finns ju 76 olika provinser att besöka och väldigt mycket att se innanför landgränserna.

Vad gäller Indonesien så är väl Flores den ö jag hört ska vara finast i landet av alla dom flitiga indonesienresenärer jag träffat på genom åren.

Jag håller med Kim

och vurmar för Chonburi

en helt underbar provins

nära till bad & golfbanor

och sen kan du ta daxutflykter

till ställen som jag kan rekomendera :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Där ser man! 10 dagar var snabbt jobbat! Skicka en karta med ställen du varit på då.. så vi slipper ge tips på sånt du redan gjort. Du har ju redan varit överallt verkar det som. smile.gif

Norra vietnam då? Eller kanske Brunei? Eller Borneo?

Eller om du vill åka någonstans verkligen exotiskt dit få andra åkt.. lackadiverna (systerögrupp till maldiverna).

Hej. Har aldrig varit norr om Hanoi och vet att det finns en hel värld där ovanför med trekking och bergsbyar och minoritetsfolk. Ja det är en bra ide.

Brunei var lite booring och känns som det räcker med en gång. Har mycket kvar att se i Borneo... /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Förstår varför bildtråden är din hemmaplan.Hur går det med sydpolen? ha det mamma

Tja. Tidplanen ligger kvar. Boka i januari 2011 och avresa december samma år.

Ju mer jag läser desto intresantare blir det, men har tyvärr upptäckt att 53.000 kronors resorna inte täcker allt och att det finns intressantare alternativ för 150.000 och så mycket pengar har jag inte tänk att lägga ner!!, Så nu kollar jag lite om man kan boka lokalt i Chile och få en intressantare trip men till lägre pris än om man bokar från europa.

Ärligt talat finns risken att jag hoppar av och bokar tre stycken jordenruntbiljetter till familjen för pengarna, om det är så att man måste upp med 150 papp för att se ALLT, men å andra sidan känns det som jag kommer att ångra ett avhopp.

/mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Chengdu i Kina kanske. eventuelt kan jag ordna en lokal guide.

mvh Christer

Ja Kina ligger väldigt bra till. /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett litet tips på vägen

Varför inte Taiwan, roligt ställe och inte så många som turistar där.

Mvh Snömannen

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Ett litet tips på vägen

Varför inte Taiwan, roligt ställe och inte så många som turistar där.

Mvh Snömannen

Tja. Vet att många gillar Taiwan, men jag tyckte av ngn anledning att det var lite småtråkigt att besöka Taipei själv. Såg inte många andra turister där och kineserna var lite tystlåtna (så länge dom var nyktra) och upptagna. Stannade 5 dagar vilket var lite väl mycket för att bara se Taipei och lite för kort för att se ngt annat. Om jag åkt runt lite längre kanske det hade varit bättre./mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
mamma bäng fan pappa käng

Jag går alltid på reklamen!!!

Och Lamai64 hade bästa reklamen!!!

Så det verkar som det blir TOKYO!! för mig i sommar som min utflykt utanför BKK.

På 80-talet när man var ung så läste man guide boken (ofta LP) 3 månader innan man beställde biljetterna.

Idag ber jag dom medlemmar som varit i TOKYO att ha en åsikt, för boken (LP fortfarande!!) kommer at mest troligt först läsas på planet till TOKYO!!

Hur länge jag ska stanna, 3-8 är dagar är möjligt!

Var ska jag bo? Vilket område? Vilket hotell??

Vad bör man se?? Traditionella saker att se?? vad? otradionella saker att se??? Nattaktiviteter???

Alla tips mottages med glädje... /mvh

/mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag går alltid på reklamen!!!

Och Lamai64 hade bästa reklamen!!!

Så det verkar som det blir TOKYO!! för mig i sommar som min utflykt utanför BKK.

På 80-talet när man var ung så läste man guide boken (ofta LP) 3 månader innan man beställde biljetterna.

Idag ber jag dom medlemmar som varit i TOKYO att ha en åsikt, för boken (LP fortfarande!!) kommer at mest troligt först läsas på planet till TOKYO!!

Hur länge jag ska stanna, 3-8 är dagar är möjligt!

Var ska jag bo? Vilket område? Vilket hotell??

Vad bör man se?? Traditionella saker att se?? vad? otradionella saker att se??? Nattaktiviteter???

Alla tips mottages med glädje... /mvh

/mvh

Denna tråden har han nog missat (tvättstugan :crazy: ) så du får nog pma hern

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...