Kung Otto Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Jag vet många thaitjejer som har bytat baren mot tagged i sverige.Alla är gifta med svenskar.Denna kontaktsida har många bockar som söker pojing för att pöka.Vad är er erfarenhet av tagged?själv tycker jag det är ett horhus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztrindberg Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 vad är tagged? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Nobody Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Jag vet många thaitjejer som har bytat baren mot tagged i sverige.Alla är gifta med svenskar.Denna kontaktsida har många bockar som söker pojing för att pöka.Vad är er erfarenhet av tagged?själv tycker jag det är ett horhus. Horhus och horhus... i så fall är väl en vanlig svensk nattklubb också ett horhus? Det finns nog bra och dåliga tjejer där som överallt annars. Men vad skriver du en kontaktsida där bockar söker pöka, ja det låter ju inte så unikt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Jag vet många thaitjejer som har bytat baren mot tagged i sverige.Alla är gifta med svenskar.Denna kontaktsida har många bockar som söker pojing för att pöka.Vad är er erfarenhet av tagged?själv tycker jag det är ett horhus. Tycker du att det är ett "horhus" så finns det ingen anledning att stanna kvar eller återkomma till sidan utan det finns andra sidor på internet som är betydligt mer intressanta. Jag saknar både erfarenhet och intresse av att delta på liknande sidor. Jag tycker att det är bättre att träffa någon på plats i det verkliga livet hellre än genom olika datingsidor. Jag vet att det är många som stämmer träff med tjejer som finns på Tagged och liknande sidor men det är sällan de är intresserade av personen utan mer av personens utseende och vad denne kan tänka sig att göra när de väl träffas. Jag kommer inte på något tillräckligt bra ord på svenska för att uttrycka vad jag känner så det engelska ordet "sleazy" får förmedla min känsla istället. Att titta på olika sidor efter någon som kan passa in på någon sorts idealbild man har känns bara futtigt och ytligt. Det finns för all del ett flertal som träffats på det viset och har det bra men det är som sagt inget för mig. Kanske är jag inte tillräckligt ytlig och föredrar karaktär och utstrålning mer än bara yta. Däremot är jag tillräckligt ytlig för att i första hand gå efter utseende till viss del men efter en stund är det helt ointressant om det inte finns något annat som attraherar mer. Yta har ju en viss förmåga att falna medan det inre frodas och växer i rätt omgivning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd Januari 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 21, 2010 vad är tagged? Det är en kontakt sida,goggla på tagged.Sök någons namn du känner,granne,fru,lr någon thaitjej du du känner.Jag vill inte lägga ut länkar från tagged,det är lite känsligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztrindberg Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Det är en kontakt sida,goggla på tagged.Sök någons namn du känner,granne,fru,lr någon thaitjej du du känner.Jag vill inte lägga ut länkar från tagged,det är lite känsligt. ok tack har kollat nu, ännu en i raden av datingsidor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd Januari 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 21, 2010 Tycker du att det är ett "horhus" så finns det ingen anledning att stanna kvar eller återkomma till sidan utan det finns andra sidor på internet som är betydligt mer intressanta. Jag saknar både erfarenhet och intresse av att delta på liknande sidor. Jag tycker att det är bättre att träffa någon på plats i det verkliga livet hellre än genom olika datingsidor. Jag vet att det är många som stämmer träff med tjejer som finns på Tagged och liknande sidor men det är sällan de är intresserade av personen utan mer av personens utseende och vad denne kan tänka sig att göra när de väl träffas. Jag kommer inte på något tillräckligt bra ord på svenska för att uttrycka vad jag känner så det engelska ordet "sleazy" får förmedla min känsla istället. Att titta på olika sidor efter någon som kan passa in på någon sorts idealbild man har känns bara futtigt och ytligt. Det finns för all del ett flertal som träffats på det viset och har det bra men det är som sagt inget för mig. Kanske är jag inte tillräckligt ytlig och föredrar karaktär och utstrålning mer än bara yta. Däremot är jag tillräckligt ytlig för att i första hand gå efter utseende till viss del men efter en stund är det helt ointressant om det inte finns något annat som attraherar mer. Yta har ju en viss förmåga att falna medan det inre frodas och växer i rätt omgivning. jag vill mest att det skall bli en debatt om tagged,för det förekommer mer skit än vi svenska killar vet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Toprunner Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 jag vill mest att det skall bli en debatt om tagged,för det förekommer mer skit än vi svenska killar vet. Finns väl rätt många Thaitjejer i Sverige där som funderar på att byta "årsmodell" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd Januari 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 21, 2010 Finns väl rätt många Thaitjejer i Sverige där som funderar på att byta "årsmodell" Eller vill tjäna lite svarta pengar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztrindberg Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 sökte lite på den där tagged-sidan men jag tycker inte det var speciellt många thai där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd Januari 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 21, 2010 sökte lite på den där tagged-sidan men jag tycker inte det var speciellt många thai där? Jag sökte på lite namn som bor i sverige och hittade många som "butterfly"mak mak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd Januari 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 21, 2010 Om ni tycker att er tjej/fru surfar för mycket.Om ni tror att hon är otrogen.Så sök på tagged.Jag skriver bara detta för er som undrar om hon är trogen lr ej.ha de/kung otto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Toprunner Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Om ni tycker att er tjej/fru surfar för mycket.Om ni tror att hon är otrogen.Så sök på tagged.Jag skriver bara detta för er som undrar om hon är trogen lr ej.ha de/kung otto Det är väl inte så att du har egen erfarenhet ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztrindberg Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Jag sökte på lite namn som bor i sverige och hittade många som "butterfly"mak mak Ehh om nu någon ska vara otrogen, uppger dom då sitt rätta namn? Låter rätt dåligt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sabura Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Tagged Ren dynga. Inte speciellt många thai som det beskrivs och inte heller speciellt många "butterfly mak mak". Känns krystat. Facebook Lunarstorm Hi5 Ekontakt Mötesplatsen + en massa andra dejtingsajter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Toprunner Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Tagged Ren dynga. Inte speciellt många thai som det beskrivs och inte heller speciellt många "butterfly mak mak". Känns krystat. Facebook Lunarstorm Hi5 Ekontakt Mötesplatsen + en massa andra dejtingsajter. dateinasia .. finns där med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.