Jump to content
IGNORERAD

tillhör du i kategorin blåst


Sopis

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Nej!! INTE LURAD!!

//MVH

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 147
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sabura

    20

  • broder tuk tuk

    10

  • conservator

    10

  • Sopis

    9

Mest aktiva i denna tråd

Klar att du ska sätta dit henne och de duktigt...hämden är ljuv. :clapping:

Smärta är bara tecken på vekhet som lämnar kroppen.

:dance1:

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klar att du ska sätta dit henne och de duktigt...hämden är ljuv. :clapping:

Smärta är bara tecken på vekhet som lämnar kroppen.

:dance1:

Du är den första som faktiskt tillhör kategorin blåst... :dance1:

Nä..skojar bara..men du har en jäkla känsla för att halka snett med tangenterna för det du skriver är verkligen..hm..milt sagt..fumligt. Men du ska väl vara provocerande i din skrift av någon anledning. Du mognar säker också.

Ändrades av Stefan66
Link to comment
Dela på andra sajter

Du är den första som faktiskt tillhör kategorin blåst... :dance1:

Hahaha...lille vän!... och jag vill absolut inte berätta vilken kategori som du tillhör med hänsyn till ditt eget bästa.

Ha en underbar dag i solskenet! :dance1:

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig tog det ca ett år av grubblerier, innan jag kom på att det nog var lika mycket mitt fel att det gick som det gick. :huh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha...lille vän!... och jag vill absolut inte berätta vilken kategori som du tillhör med hänsyn till ditt eget bästa.

Ha en underbar dag i solskenet! :dance1:

Rena fantasier. Det du kan skriva eller säga rör mig inte i ryggen så låt oss gå vidare. Det är bara larvigt att tjafsa om detta nu. Ha en trevlig helg! Det tänker jag ha. För övrigt har jag inget emot dig annat än att du skriver plumpt ibland och det är det som jag svarar på. Inget annat. :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Jag är lika blåst jag åsså, men ska man lyssna på andra så lär man sig inte något, skickade massa sms men hon svarade inte på en å en halv vecka, skickade mindre pengar då drog hon till Pattaya å bbörjade jobba å gav farsan sin visakortet som jag skickat till henne när hon drog, det bästa var att jag genomskådade henne redan i början på januari då jag inte hörde tuppen gala hahahahahahahahahaha men i dag så skickade hon ett sms å ringde upp mig men jag svarade inte, ska konfrontera henne när jag kommer ner i april å då jävlar blir det liv i lådan då jag sagt att jag inte har råd att åka det här året å inge jobb

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är lika blåst jag åsså, men ska man lyssna på andra så lär man sig inte något, skickade massa sms men hon svarade inte på en å en halv vecka, skickade mindre pengar då drog hon till Pattaya å bbörjade jobba å gav farsan sin visakortet som jag skickat till henne när hon drog, det bästa var att jag genomskådade henne redan i början på januari då jag inte hörde tuppen gala hahahahahahahahahaha men i dag så skickade hon ett sms å ringde upp mig men jag svarade inte, ska konfrontera henne när jag kommer ner i april å då jävlar blir det liv i lådan då jag sagt att jag inte har råd att åka det här året å inge jobb

stäng visa kortet o stanna hemma!

Link to comment
Dela på andra sajter

Naturligtvis så är hela historien påhittad!

Bara för att den kan verka osannolik behöver den inte vara påhittad :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

stäng visa kortet o stanna hemma!

Är det en order att stanna hemma eller hur menar du, jag har avslutat kontot

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är lika blåst jag åsså, men ska man lyssna på andra så lär man sig inte något, skickade massa sms men hon svarade inte på en å en halv vecka, skickade mindre pengar då drog hon till Pattaya å bbörjade jobba å gav farsan sin visakortet som jag skickat till henne när hon drog, det bästa var att jag genomskådade henne redan i början på januari då jag inte hörde tuppen gala hahahahahahahahahaha men i dag så skickade hon ett sms å ringde upp mig men jag svarade inte, ska konfrontera henne när jag kommer ner i april å då jävlar blir det liv i lådan då jag sagt att jag inte har råd att åka det här året å inge jobb

Skit i henne tycker det låter som hon har en hel del bollar i luften samtidigt! :kort:

Sorry men reality avspeglar sej solklart ibland,bryt kontakt om du inte kan lita på

din kärlek!

Konfrontera henne verkar ju rätt meningslöst. :rtfm:

Sök vidare efter den stora kärleken en livskamrat du kan lita på!!!

MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Sopis! Beklagar det inträffade, förstår att det känns jäkligt surt. Men att försöka dra in hennes PUT kommer aldrig att lyckas. Ni har ju varit tillsammans i 3 år så det har ju inte varit ett skenförhållande bara för att hon samtidigt hade en Thaikille. Inte ens om du ljög och påstod att ni bara hade varit tillsammans "på papperet" och att ni inte bodde ihop osv i verkligheten så hade de dragit in hennes PUT om hon förnekade att det handlat om ett skenförhållande.

Risken är i stället att detta slår tillbaka mot dig själv. Tänk om hon bestämmer sig för att jäklas tillbaka och säger till MIG-verket att du slagit henne under alla år och att du varit notoriskt otrogen. Hon behöver inte säga mycket för att det ska bli en jäkla cirkus. Även om det aldrig ens leder till en polisanmälan så lär det inte direkt göra det lättare för dig om du nån gång i framtiden träffar en ny Thaitjej eller nån du behöver ordna visum till.

Självklart så tycker jag att du ska få bort henne från din adress illa kvickt så du slipper bli påmind om henne mer men jäklas inte mer än nödvändigt, det är bara min åsikt.

Mvh Swippe

trevligt med besök i mpr swippe.hoppas alt e ok

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Skit i henne tycker det låter som hon har en hel del bollar i luften samtidigt! 1zgarz5.gif

Sorry men reality avspeglar sej solklart ibland,bryt kontakt om du inte kan lita på

din kärlek!

Konfrontera henne verkar ju rätt meningslöst. rtfm.gif

Sök vidare efter den stora kärleken en livskamrat du kan lita på!!!

MVH Svampen jap.gif

Men största grejen är att jag vill veta vad som gick fel, om det var pengarna eller nått annat så man vet i fortsättningen hur och vad man ska göra annars så lär man sig inte nått

Link to comment
Dela på andra sajter

Men största grejen är att jag vill veta vad som gick fel, om det var pengarna eller nått annat så man vet i fortsättningen hur och vad man ska göra annars så lär man sig inte nått

Besvara hennes sms och svara när hon ringer...det är iallafall en bra start. Någonstans får du även börja ta till dig de råd som en del ger dig. Det var ganska många, varav jag var en, som ifrågasatte ditt förhållande när du skickade så mycket pengar.

Tyvärr så är din historia nästintill ett typexempel hur det går till med turister som kärar ner sig i en tjej från Thailand. Är man inte försiktig så står man där...blåst på konfekten och en hel del fattigare.

Ändrades av Stefan66
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Men största grejen är att jag vill veta vad som gick fel, om det var pengarna eller nått annat så man vet i fortsättningen hur och vad man ska göra annars så lär man sig inte nått

Det får man nog gissa dom kan säga vad som helst i det läget.bara bita i hop det finns många som vill ha faranger i los

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

CHAI !

Jag har kommit fram att lönar sig inte att lägga ut massa energi för att försöka få hennes PUT indraget.

Hon får tro att det är problem för henne att komma tillbaka...

Måste bara se till att hon byter addressen, det är den enda problem just nu.

Kommer skicka till henne lappar från skatteverket (flyttning till utomlands).

Om hon fyller dom så är allt ok !

Hon kan ju om hon vill göra en annan address förändring till hennes moster ex som bor här i krokarna.

Men det kan vara lite svårt när man är i Thailand för tillfället, om inte hennes moster gör det istället.

Tack till alla som stötar och ni som deltar det var kul att få igång denna tråd.

Och jag hoppas att ingen av er behöver vara med om samma sak som jag !

// Sopis

Link to comment
Dela på andra sajter

CHAI !

Jag har kommit fram att lönar sig inte att lägga ut massa energi för att försöka få hennes PUT indraget.

Hon får tro att det är problem för henne att komma tillbaka...

Måste bara se till att hon byter addressen, det är den enda problem just nu.

Kommer skicka till henne lappar från skatteverket (flyttning till utomlands).

Om hon fyller dom så är allt ok !

Hon kan ju om hon vill göra en annan address förändring till hennes moster ex som bor här i krokarna.

Men det kan vara lite svårt när man är i Thailand för tillfället, om inte hennes moster gör det istället.

Tack till alla som stötar och ni som deltar det var kul att få igång denna tråd.

Och jag hoppas att ingen av er behöver vara med om samma sak som jag !

// Sopis

1. Gå till Folkbokföringen och tala om att hon flyttat ut och dragit till sitt hemland Thailand. De reder ut det åt dig vad du kan göra. Att skicka brev till Thailand som hon ska skriva under är risk för en lååååååång hantering om ens du någonsin får underskrivna papper tillbaka...

2. Prata med hennes moster.

3. Gå vidare mot nya härliga utmaningar i livet. ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Toprunner

CHAI !

Jag har kommit fram att lönar sig inte att lägga ut massa energi för att försöka få hennes PUT indraget.

Hon får tro att det är problem för henne att komma tillbaka...

Måste bara se till att hon byter addressen, det är den enda problem just nu.

Kommer skicka till henne lappar från skatteverket (flyttning till utomlands).

Om hon fyller dom så är allt ok !

Hon kan ju om hon vill göra en annan address förändring till hennes moster ex som bor här i krokarna.

Men det kan vara lite svårt när man är i Thailand för tillfället, om inte hennes moster gör det istället.

Tack till alla som stötar och ni som deltar det var kul att få igång denna tråd.

Och jag hoppas att ingen av er behöver vara med om samma sak som jag !

// Sopis

Jag har fått för mig att det inte går så lätt att "flytta ut" en person som är folkbokförd på en adress. Det måste i princip fram bevis på att den som bor på adressen inte själv kan fatta beslut om att flytta ut,,, typ vara död e.dyl. Jag följer detta med stort intresse och är tacksam om du informerar hur man gör för att flytta ut en "obekväm" person.

Inte för att jag själv har det problemet, men det är många som frågar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det en order att stanna hemma eller hur menar du, jag har avslutat kontot

Naturligtvis ingen order men du sa att du ville vänta ett år innan du stack iväg på en ny resa så jag tänkte bra att du kunde spara den tilll dig själv!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Att få en thaitjej att avslöja orsaken till varför hon inte trivs är inte så enkelt. Men oftast märker man ju ifall något är fel och då kan man ju försöka utröna vad problemet är.

Uppenbarligen har herr Sopis misslyckats med att läsa av tjejen.

Men jag tycker som herr Clion, inget mening med att gråta över spilld mjölk. Det kryllar av giftaslystna tjejer bland barerna i Thailand.

Gäller för dig att hitta någon som fixar ditt sätt att leva.

Bara att ta dig tid och botanisera runt och kolla in och testa lite olika damer så kanske du hittar rätt till slut.

Vi kan ju hoppas på det.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

En liten tilläg !

Det finns flera som nämner pengar ! I min värld var inte pengar det som var problem (kan alltid spekuleras)

Men saken var att vi sparade för hus och vi har inte haft någon diskution vad man kan göra med sina

intjänade pengar. Målet var att komma upp till 100 000 kr var och man behövde inte snåla utan man

köper det man vill/behöver. Hon var uppe i den summan efter sitt november lön, jag blev klar till den nu.

Men sen kan man tänkas att hon sparade för helt annat än jag (alltså ljög).

Fast jag vet inte... har alldrig varit på vad hon skall göra med sina pengar, det är ju hennes !

Hon betalde också för hushållet ca 2000 kr/mån för fasta utgifter för att hjälpa mig...

// Sopis

Link to comment
Dela på andra sajter

Men största grejen är att jag vill veta vad som gick fel, om det var pengarna eller nått annat så man vet i fortsättningen hur och vad man ska göra annars så lär man sig inte nått

tid, man lär sig väl hela tiden!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...