Jump to content
IGNORERAD

Fotoförlust


BanBoLo

Recommended Posts

Hej Thailovers.

Sitter nu här och överför bilder från kameran till datorn. När jag ska kasta bort några kort blir allting galet, för att göra en lång historia kort.

Finns det nån chans att här förslagsvis i Bangkok kunna återfå kastade bilder från minneskortet?

Kan man åberopa värmeslag eller ett litet fylleslag? ;)

Mvh Kent

Link to comment
Dela på andra sajter

Oklart i Thailand.

Men IBAS Sverige kan rädda allt mellan himmel och jord vad det gäller digitalt media.

Dock kostar det en slant.

Skickade in en hårddisk för kunds räkning, slutnotan blev 35.000kr, men då var det 120GB med data som skulle räddas, och vi fick bara 19 korrupta filer som ej gick att rädda av alla dessa tusentals filerna.

Går alltid att be om ett kostnadsförlag av ibas.

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Thailovers.

Sitter nu här och överför bilder från kameran till datorn. När jag ska kasta bort några kort blir allting galet, för att göra en lång historia kort.

Finns det nån chans att här förslagsvis i Bangkok kunna återfå kastade bilder från minneskortet?

Kan man åberopa värmeslag eller ett litet fylleslag? ;)

Mvh Kent

Ta med kortet till en fotobutik och prova deras kortläsare o dator

Jag lämnade in ett minneskort för kopiering till DVD då försvann alla bilder ifrån kortet.

Dom gick inte att se på i kameran men när jag använde min skrivare - kortläsare

då kunde jag se bilderna på datorn igen.

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Kent,

Det finns definitivt möjlighet att rädda bilder man raderat av misstag, se bara till att inte använda minneskortet för nya bilder innan du fått tillbaka de raderade.

Jag hade inga större problem att hitta lämpligt program som kunde laddas ner för $20, problemet var att man inte accepterade mitt svenska kreditkort när jag satt i Thailand. Så jag köpte nytt minneskort för resten av resan, och kunde sedan i Sverige ladda ner programmet och rädda 250 bilder.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen!

Tack för hjälpen, provade Cardrecovery och det funkade.

Lite dyrt kanske 370SEK men vafan!

Återigen tack/Kent

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...