Jump to content
IGNORERAD

Närketräffen

Pingislover
 Dela

Recommended Posts

För oss som bor mitt i Sverige

Svampen, Nerike & Måne med flera

dags för en pilsnerträff ? hema hos

någon av er eller på krogen, jag kommer

Datum? Plats? Tid? försök nu att

fixa en liten Mittisverigeträff

Dela på andra sajter

• Svar 121
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• måne

19

• Herr Chang

11

• Avregistrerad clion

11

• Odin

11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Bra Pingis underbart initiativ.

Helt diktatoriskt så tycker jag att Nerike borde bli general för detta event, haha

Blir det nåt så kommer iaf. jag...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

å jag också festisen clirre men det måste va en Lörda annars så slocknar jag :dance:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Med nerike som general så blir det väl pittoreska nobel :kort: (Är bom kvar)

Stall Lyktan är väl great så man kan få sej en riktig pilsner! :drinks:

Ja Bom äter som vanligt Chung på gång att hämta!!

Mvh Svampen :wai:

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Bra väntar på datum ska bli kul :drinks:

Mvh Svampen :wai:

Jag kan i stort sett alla helger

i jan/feb sen i mars blir det LOS

men det vore kul om det vart snart :drinks:

Dela på andra sajter

Måne

Vi kan ju inte ta ett ställe där alla inte kommer in så Nobel är väl inget alternativ, kanske inte ens väster.

Vi kan väl lägga upp lite olika förslag här, vissa kan jag försöka få lite medlemrabatt på.

Jag lägger upp några förslag, när vi har kommit överens om ställe kan vi ta tid sedan.

Men kom gärna med egna förslag också.

Coco Thai www.cocothai.nu (Ligger bra om man ska dra vidare, samt ett mysigt ställe)

Bishops Arms www.bishopsarms.com (ligger bra i Stora hotellet samt stort sortiment på wiskey)

Hellas www.rst-hellas.se (ligger bra jämte olearys,billig öl)

Kina Muren (Ett klassikt ställe med grillbyffe, välj din mat själv och dom steker,grilla medans du väntar mycket prisvärt)

Strike http://orebro.strike...c/startsida.asp (partybowling)

Den Danske Kroen http://www.dendanskekroen.se/index.asp (Nya ägare har inte vart där än, men dom kommer ha samma meny, bra mat)

Min kan även ta Swampens favoställe

Svampen Café & Restaurang http://www.svampen.nu/ (alkoholfritt alternativ.)

Men vi kan även tex. börja på Coco Thai för att sedan partybowla, och avrunda på nån sportbar eller bra pub/nattklubb.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

Denna pilsnerträff ses fram emot av ännu en mittisverigare, en stilla undran är om respektive kan (bör) följa med eller stanna hemma? :whistle:

Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också.

Dela på andra sajter

Hmm en kluven fråga.

Det är nog upp till var och en om dom vill ha med sin kära, men skulle tro att det blir som dom flesta forumsträffar så blir det nog mest grabbarnas kväll.

Och dom flesta passar nog på att kunna slapna av utan frugans konstiga blickar då man tar några öl, och vill släppa loss sin lurviga ben till en dans.

Mvh

Nerike

Dela på andra sajter

Det är väl klart att damerna ska följa med om de vill det :rtfm: .Det är ju tack vare dom som vi träffas :friends: Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Ja, detta huruvida damerna ska vara med på forumträffar eller inte är en komplicerad fråga. Det finns förstås ingen anledning att säga att dom inte får vara med, det är mer en fråga om hur intresserade dom är...

Vi medlemmar har ju en hel del gemensamt från diskussioner i diverse trådar, men för damerna är det inte så självklart att vilja träffas. Min inställning är att man kan fråga om dom vill följa med, och vill dom inte så slipper dom. Å andra sidan ska man förstås påpeka att det är en möjlighet att knyta kontakter som kan bli värdefulla.

För övrigt blir jag lite sugen på att delta i denna träff, men jag tvivlar på att fru Chang vill följa med till Örebro ;) 13 eller 20 februari skulle passa mig fint!

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Javisst,en forumsträff i mittenriket skulle jag oxo kunna tänka mig att dyka upp på.

Jag kan gärna köra,har 7 platser,så vi får samla ihop Göteborgsgänget och dra till Örebro.

Alltid roligt att träffa nya människor :drinks:

Dela på andra sajter

Ska snacka med några jag känner här om datum och hoppas att det kommer passa många.

Ett förslag har vi fått från HC och det är den 13 feb, skulle passa mig med.

Skulle vilja ha lite mer förslag på olika förslag om vad som vill göras, och skulle vara bra för folk som åker en bit så dom kan boka hotell mm.

Några tips på olika Hotel.

http://www.livin.se/ (hotel,vandrahem,lgh, har frukostbuffe ligger centralt)

http://www.hotellstorgarden.se (ligger centralt lite mindre hotel)

Sedan finns det lite dyrare men det är bara att gå in på

http://www.hitta.se/SearchPink.aspx?vad=Hotell&var=%d6rebro

Mvh

Nerike

Dela på andra sajter

Tjenis den 20 feb skulle passa utmärkt tydligen för Herr Chang ochså,vore kul med lite Goa Gubbar i stan.

Vi får väl avakta Pingislover som dragit igång träffen och se vad han säger om datum osv?

MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Som du nämde tidigare, Bowling är alltid ett uppskattat nöje, skulle kunna "kasta" "slänga" eller "rulla" några klot. Det bör ju vara något innomhus iallafall

Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också.

Dela på andra sajter

Skitkul.

13 och 20 funkar för mej, men det vore bra om vi kan enas om ett datum ganska snart så inte något annat smyger sej in i agendan...

De vore ju angenämt och ett ypperligt tillfälle att träffa folket från framstjärten åxå.

Dessutom så vore det bra så att inte HC smiter ut bakvägen, -nånting kom emellan (läs fru HC förbjöd honom)...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Detta vore tråkigt att missa. 13:e funkar för mig utmärkt. Blir det den 20:e så måste jag söka ledigt, så ett snabbt spikat datum vore inte helt fel..

Dela på andra sajter

clirre anmäler sig :crazy::drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Tjenis den 20 feb skulle passa utmärkt tydligen för Herr Chang ochså,vore kul med lite Goa Gubbar i stan.

Vi får väl avakta Pingislover som dragit igång träffen och se vad han säger om datum osv?

MVH Svampen :wai:

Det är inte så noga, Nerike är juh festgeneral :dance1:

den 13:e funkar bra, 20:e funkar sämre men inte omöjligt

undrar om Sten Presley dyker upp och kör en show ?

Dela på andra sajter

Presley show har gått i graven och the king himself har pensionerat sig :friends: Och risken vid ett dylikt evenemang i örebro är väl att gubben dyker upp :kort: men kan det hållas tyst så är nog måne en av deltagarna,speciellt om gbg:arna dyker upp och odin ,honken ja det är många på listan.Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Det är inte så noga, Nerike är juh festgeneral :dance1:

den 13:e funkar bra, 20:e funkar sämre men inte omöjligt

undrar om Sten Presley dyker upp och kör en show ?

Det verkar väl som den 13 passar bäst för de flesta men Nerike får väl ta tag i allt!!

En försmak nedan Presley Show!!! :dance1::clapping:

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Drivern.om det finns plats i bilen så ok .boingen kanske ska med eller han har väll tvätten förstås :bag:

Dela på andra sajter

Det verkar väl som den 13 passar bäst för de flesta men Nerike får väl ta tag i allt!!

En försmak nedan Presley Show!!! :dance1::clapping:

Sorry glömde bilden! :whistle:

post-4567-12638431049_thumb.jpg

post-4567-12638431049_thumb.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...