Jump to content
IGNORERAD

Miss DTAC customer service 2010


soiwalker

Recommended Posts

For att uppmuntra uttrakade forumister bjuder jag pa ett clip fran Miss DTAC customer Service 2010. Man kan nog anta att en liknande tavling i Sverige skulle skaka om feministerna ordentligt men har i Thailand sa alskar man sina skonhetstavlingar och varfor inte? Den forumist som forst gissar ratt pa vinnaren erhaller plus karma, tavlingen avgjordes 12 Januari och jag stod givetvis valplacerad for att fa basta mojliga overblick..

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte mycket att gå på där. Inte en endaste baddräkt eller "fred på jorden"tal.

Men hmmm...C9.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Hela tillstallningen tog omkring 2 timmar och inneholl aven balklanningar och givetvis fred pa jorden/jag alskar djur tal. Jag var frestad att filma men avstod eftersom det troligen hade sett lite val gubbsjukt ut..

Nej, nummer 9 ar dessvarre fel gissat.

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

nr1 :dance:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Clion, bra gissning men fel. Tror dom flesta hade 1:an som favorit innan tavlingen, dock hade kandidaten det dar plastiga utseendet som gor att man blir lite osaker vilket kon det ar..

NoBuzz, vare sig 2 eller 7 vann tavlingen.

Jive, 5 var min favorit innan tavlingen men visade sig vara lite for mycket docka. Fel gissat mao.

Fortfarande oppet race, lite enklare nu nar 5 av kandidaterna redan ar ute ur spelet.

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Knasen, nummer 6 var dessvarre ocksa fel.

Mane, nummer 8 var inte heller ratt. Kan tillagga att chefens dotter ar en mix av norsk/malay, uppskattningsvis 16-17 ar. Dock utom tavlan..

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

10an changsning :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...