Jump to content
IGNORERAD

Hustruimport till Värmland ska granskas


Guest Siam-Nilsson

Recommended Posts

Guest Siam-Nilsson

För den som vill ha ett komplement och en motvikt till Roks propaganda mot män,

kan med välbehag ta del av bloggen "Antifeministiskt initiativ".

Där tas vi stackars eländiga män i försvar i vått och torrt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 91
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Stickan

    13

  • Magnus-Chumphae

    8

  • ban99arne

    7

  • ronoh

    4

Mest aktiva i denna tråd

Tycker nog att det är befogat med importrestriktioner och tullar för di som tar in fruntimmer. Detta skall naturligtvis regleras redan vid kommungränsen. Här i Flen har vi flera dåliga erfarenheter då någon stackars man fått tag i en skata från Katrineholm.

Smugglaren Arne

Ändrades av ban99arne
Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan inte annat än gripas av islandshästen Maxs öde. Nu är han ju visserligen av hankön - och därmed ett djur - så något stöd av ROKs är nog inte att vänta.

jap.gif

-----------------------------------------------------------------------------------

Helt lagligt. Det är inte ett lagbrott att ha sex med djur, så länge djuret inte lider skada. Under ett halvår har 26 kunder haft sex med islandshästen Max, berättar den danske ägaren. Priset varierar mellan 500 och 1 000 kronor.

De har sex med djur

Svenskar vallfärdar till Danmark - för att ha sex med djur.

På vissa håll finns till och med speciella djurbordeller, där sexköpare kan tillfredsställa sina behov.

- Vi är själva förvånade att folk reser så långt, säger en hästägare på norra Jylland.

<P class=brodtext1>Danmark har inte bara billigt öl och vin. Landet har även liberala djurskyddslagar, som innebär att sexuellt umgänge med djur är tillåtet - så länge djuret inte lider. Den danska tidningen 24timer avslöjar nu en omfattande handel med djur på andra sidan Öresund.

Lång kö

<P class=brodtext1>Ryktet om landets toleranta lagstiftning lockar besökare från Tyskland, Sverige och Norge. Tidningen har via e-post och sms fått kontakt med flera samvetslösa djurägare som tillhandahåller djur mot betalning. En av djurägarna påstår att han har så många kunder att kalendern är fullbokad. Ägarna hävdar också att djuren är mycket erfarna och att de själva vill ha könsumgänge med människor.

Svenska kunder

<P class=brodtext1>Priset varierar mellan 500 och 1 000 danska kronor. - Pengarna går till lite halm till hingsten, säger en hästägare. Tidningen har också besökt en lantgård på norra Jylland som fungerar som djurbordell och lockar sexköpare från hela Nordeuropa. Det senaste halvåret har 26 kunder betalat 500 kronor vardera för att stilla sina lustar med islandshästen Max. - Vi trodde faktiskt inte att det fanns så många som ville ha sex med djur. Vi har haft många besökare från Köpenhamn, men även från Norge och Sverige, berättar ägaren för 24timer.

Dold kamera

Inför en dold kamera varnar mannen för att det 200 kilo tunga djuret kan krossa besökarnas tår under akten. Dessutom får kunden inte ha parfym. - Jag gör ingenting olagligt, försvarar han sig. Snart kan det dock bli ändring på den saken. Danska myndigheter överväger en lagskärpning och till hösten väntas landets djuretiska råd presentera ett förslag till hur det ska gå till. - Jag är skakad och överraskad. Det är både perverst och omoraliskt att människor tjänar pengar på djur på det här viset, säger den danske läkaren och djurrättskämpen Julie Fjeldborg till tidningen.

Av Magnus Gatemark

magnus.gatemark@kvp.se

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan inte annat än gripas av islandshästen Maxs öde. Nu är han ju visserligen av hankön - och därmed ett djur - så något stöd av ROKs är nog inte att vänta.

jap.gif

-----------------------------------------------------------------------------------

Helt lagligt. Det är inte ett lagbrott att ha sex med djur, så länge djuret inte lider skada. Under ett halvår har 26 kunder haft sex med islandshästen Max, berättar den danske ägaren. Priset varierar mellan 500 och 1 000 kronor.

De har sex med djur

Svenskar vallfärdar till Danmark - för att ha sex med djur.

På vissa håll finns till och med speciella djurbordeller, där sexköpare kan tillfredsställa sina behov.

- Vi är själva förvånade att folk reser så långt, säger en hästägare på norra Jylland.

<P class=brodtext1>Danmark har inte bara billigt öl och vin. Landet har även liberala djurskyddslagar, som innebär att sexuellt umgänge med djur är tillåtet - så länge djuret inte lider. Den danska tidningen 24timer avslöjar nu en omfattande handel med djur på andra sidan Öresund.

Lång kö

<P class=brodtext1>Ryktet om landets toleranta lagstiftning lockar besökare från Tyskland, Sverige och Norge. Tidningen har via e-post och sms fått kontakt med flera samvetslösa djurägare som tillhandahåller djur mot betalning. En av djurägarna påstår att han har så många kunder att kalendern är fullbokad. Ägarna hävdar också att djuren är mycket erfarna och att de själva vill ha könsumgänge med människor.

Svenska kunder

<P class=brodtext1>Priset varierar mellan 500 och 1 000 danska kronor. - Pengarna går till lite halm till hingsten, säger en hästägare. Tidningen har också besökt en lantgård på norra Jylland som fungerar som djurbordell och lockar sexköpare från hela Nordeuropa. Det senaste halvåret har 26 kunder betalat 500 kronor vardera för att stilla sina lustar med islandshästen Max. - Vi trodde faktiskt inte att det fanns så många som ville ha sex med djur. Vi har haft många besökare från Köpenhamn, men även från Norge och Sverige, berättar ägaren för 24timer.

Dold kamera

Inför en dold kamera varnar mannen för att det 200 kilo tunga djuret kan krossa besökarnas tår under akten. Dessutom får kunden inte ha parfym. - Jag gör ingenting olagligt, försvarar han sig. Snart kan det dock bli ändring på den saken. Danska myndigheter överväger en lagskärpning och till hösten väntas landets djuretiska råd presentera ett förslag till hur det ska gå till. - Jag är skakad och överraskad. Det är både perverst och omoraliskt att människor tjänar pengar på djur på det här viset, säger den danske läkaren och djurrättskämpen Julie Fjeldborg till tidningen.

Av Magnus Gatemark

magnus.gatemark@kvp.se

Hur ska man kunna kommentera detta? Hur är folk funtade? Riktigt vidrigt och inte undra på att det finns så mycket sjukt i djursläktet människan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Jordbruksministern Eskil Erlandsson ( C ) har förklarat sin syn på tidelag i riksdagen Juni 2008:

"– Låt mig ta några exempel. Är det, och ska det vara, lagligt att på ett kön stryka på något som för exempelvis en hund smakar eller luktar gott, för att låta denna hund slicka av det som är påstruket på könet? Ska det vara tillåtet att smeka en tik på spenarna av kärlek, eller ska det räknas som ett sexuellt nyttjande av djur? Det blir ytterst svåra bedömningsfrågor att ta ställning till även med en förändring av lagstiftningen."

Kul kille! :bag:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jordbruksministern Eskil Erlandsson ( C ) har förklarat sin syn på tidelag i riksdagen Juni 2008:

"– Låt mig ta några exempel. Är det, och ska det vara, lagligt att på ett kön stryka på något som för exempelvis en hund smakar eller luktar gott, för att låta denna hund slicka av det som är påstruket på könet? Ska det vara tillåtet att smeka en tik på spenarna av kärlek, eller ska det räknas som ett sexuellt nyttjande av djur? Det blir ytterst svåra bedömningsfrågor att ta ställning till även med en förändring av lagstiftningen."

Kul kille! :bag:

Mja, jag vill å det bestämdaste varna för att stryka på senap då kan nämligen hunden få för sig att det är en korv!

Vetrinär Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Om ni bara visste!

Det kommer snart ett förslag om en undersökning på vilka som importerar islandshästar, även här tycks värmlänningar var värst.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Ang dansk bordell.

Jag får instämma med Vaxet.

Angående de turistande ”djurvännerna” i Danmark och deras vidriga aktiviteter med hästar och kreatur,

så undrar man ju osökt över hur många ”importhästar” som bör tillåtas till Sverige?

Mängden ”importhästar” är allvarliga saker som man inte bör gnägga åt,

och därför finns det ju en viss risk att myndigheterna kommer att sparka bakut.

Landshövding Eva Eriksson och hennes man Åke har förresten redan sålt sin bondgård utanför Tidaholm,

och ryktet säger att de numera lever ett helt vanligt liv utan baggen Gunnar och hans snälla tackor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kanner inte till ROKS, Eva Eriksson eller situationen i Varmlands skogar. Generellt sett ar det val dock sa att om man tillhor en minoritet som det finns utbredda fordomar om; svenska man med thailandska fruar, muslimer, politiker, fortidspensionarer mm, sa ar det val bra om det gors sakliga undersokningar som kan ta bort atminstonde vissa anledningar till fordomarna. Kan ju vara sa att ROKS varken ar opartiska eller kunniga nog att gora en sadan undersokning och da har jag viss forstaelse for den upprordhet som manga har visar. Manga verkar dock vara emot att det skrivs om problemen kring thai-svenska forhallanden oht, formodligen i tron att det skapar an mer fordomar, men det ar ju att saga att problemen formodligen ar storre an gemene man tror och att okad belysning skulle gora fordomarna an varre. Istallet for att standigt dra upp dessa 0.001% kvinnor som aker till Gambia eller kalla alla som har synpunkter pa vissa svenska man som gifter sig med thailandskor for fascistiska ultrafeminister sa kunde man ju fokusera pa alla thai-svenska forhallanden som fungerar bra och kanske fa nagon att skriva en artikel om fordelarna med ett mangkulturellt forhallande. Finns ju manga pa forumet med uppenbara forfattar/kronikor ambitioner sa kanske MPR kunde anordna en tavling i detta arende. Nagon landsorttidning gar sakert sedan med pa att publicera det vinnande bidraget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kanner inte till ROKS, Eva Eriksson eller situationen i Varmlands skogar. Generellt sett ar det val dock sa att om man tillhor en minoritet som det finns utbredda fordomar om; svenska man med thailandska fruar, muslimer, politiker, fortidspensionarer mm, sa ar det val bra om det gors sakliga undersokningar som kan ta bort atminstonde vissa anledningar till fordomarna. Kan ju vara sa att ROKS varken ar opartiska eller kunniga nog att gora en sadan undersokning och da har jag viss forstaelse for den upprordhet som manga har visar. Manga verkar dock vara emot att det skrivs om problemen kring thai-svenska forhallanden oht, formodligen i tron att det skapar an mer fordomar, men det ar ju att saga att problemen formodligen ar storre an gemene man tror och att okad belysning skulle gora fordomarna an varre. Istallet for att standigt dra upp dessa 0.001% kvinnor som aker till Gambia eller kalla alla som har synpunkter pa vissa svenska man som gifter sig med thailandskor for fascistiska ultrafeminister sa kunde man ju fokusera pa alla thai-svenska forhallanden som fungerar bra och kanske fa nagon att skriva en artikel om fordelarna med ett mangkulturellt forhallande. Finns ju manga pa forumet med uppenbara forfattar/kronikor ambitioner sa kanske MPR kunde anordna en tavling i detta arende. Nagon landsorttidning gar sakert sedan med pa att publicera det vinnande bidraget.

Kan du skriva med punkt och styckesindelning? Man orkar ju inte läsa vad du skriver..

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Mja, jag vill å det bestämdaste varna för att stryka på senap då kan nämligen hunden få för sig att det är en korv!

Vetrinär Arne

55555Arne i sitt esse :rtfm:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Uppdrag granskning :whistle: Innan frugan fick PUT i början av 80-talet, var det många vändor till tamruad där dom bl.a. frågade om vi sov tillsammans :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sånt här gör mig jätteglad...

...jätteglad att jag inte bor i Värmland.

Att värmlänningar är som dom är i sitt förhållande till kvinnor går nog att härleda ända tillbaka till Gustaf Fröding som runt förra sekelskiftet skrev följande rader.

Jag köpte min kärlek för pengar för mig fanns ej annan att få

sjung vackert i skorrande strängar sjung vackert om kärlek ändå.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Att värmlänningar är som dom är i sitt förhållande till kvinnor går nog att härleda ända tillbaka till Gustaf Fröding som runt förra sekelskiftet skrev följande rader.

Jag köpte min kärlek för pengar för mig fanns ej annan att få

sjung vackert i skorrande strängar sjung vackert om kärlek ändå.

Fritz..

Fritz tänk dig för om ROKS läser det så kommer Fröding att bli bannlyst och om de får bestämma ska alla böcker om honom och allt han skrivit eldas upp genast! Där efterskulle det bli förbjudet att inneha och läsa hans alster samt givetvis skall eventuella nytryck av dessa bestraffas synnerligen bestämmt och hårt säkerligen avsevärt hårdare en mord, då de är att betrakta som antifeministiska!

Mvh

M-C

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, hustruimport i all ära men än mer lönsamt borde det ju va med hustruexport då det finns väldans många som dras

med fula fruntimmer och skulle betala en rejält slant för att bli av med dem.

Hustrugrossisten Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...