Jump to content
IGNORERAD

Alla talar om Chang


conservator

Recommended Posts

Plätt Jag blir åxå ganska less på Chang efter en månad, på slutet av månaden så blir det i regel Leo Eller Tiger...

Jag dricker hellre inte än Heineken.

Heineken är ok i Svea men den smakar skit i Thailand.

Det var bättre tider när Hof fortfarande såldes i Los, då fanns det en pilsner som funkade...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 91
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    14

  • Odin

    11

  • Avregistrerad clion

    6

  • svampen

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Samma för mej jag brukar be en polare att vrida om min arm tills jag dricker..

Skämt åt sido, jag har varit på restauranger i Los där dom bara har Heineken och Singha, och då försökt med Citronklyfta i glaset... Det hjälper inte heller..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

jag tror den gode odin börjar bli torr i halsen ps (snart dags för å grunda eller) :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma för mej jag brukar be en polare att vrida om min arm tills jag dricker..

Skämt åt sido, jag har varit på restauranger i Los där dom bara har Heineken och Singha, och då försökt med Citronklyfta i glaset... Det hjälper inte heller..

Köpte några Heineken 3,5 på ica, brukar inte gilla vattniga öl men dom slank ner finfint.

Vart bara tvungen och öppna en till nu när du nämner Heineken ;)

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stämmer Clion... Hur blir det i helgen, får jag äran att skåla med herrn? eller ska du fjanta runt i bil??

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Stämmer Clion... Hur blir det i helgen, får jag äran att skåla med herrn? eller ska du fjanta runt i bil??

Plaza har väl gästparkering :drinks: du kan va lugn :dance:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Phu... Jag tänkte nästan erbjuda mina tjänster som chaufför under träffen, men då inriktar jag mej på att skåla med gunstig herrn istället.

Jag var in på Media Markt idag och passade på att känna på storebror till din kamera (dom hade ingen 850) å helvete vikken pjäs, är din lika tung??

Ändrades av Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Phu... Jag tänkte nästan erbjuda mina tjänster som chaufför under träffen, men då inriktar jag mej på att skåla med gunstig herrn istället.

Jag var in på Media Markt idag och passade på att känna på storebror till din kamera (dom hade ingen 850) å helvete vikken pjäs, är din lika tung??

Ja och då är det objektivet som jag har med mig för å plåta Måne lika tungt nästan 2 kilo tillsamans

men canons å nikons motsvarande är tyngre.men 360an är mycket lättare än 850an

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

vi drar väl mot örebro omkring nio tio

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi kommer att landa i gnällhufudstaden mellan 13-15, och drar igång direkt vid ankomst... Du vet hur jag menar, drick fort i duschen annars blir pilsnern utspädd..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vi kommer att landa i gnällhufudstaden mellan 13-15, och drar igång direkt vid ankomst... Du vet hur jag menar, drick fort i duschen annars blir pilsnern utspädd..

55555 clirre som inte kan gasa lika mycket som tidigare pga magoprationen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Operationer på den egna organismen är giltigt förfall, behöver farbror hjälp med något?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Operationer på den egna organismen är giltigt förfall, behöver farbror hjälp med något?

Om hern vill ruska ut kolsyran ur slödrecken så kan det belönas med ett plus

då magsäcken är som en tennisboll nuförtiden (28kilo ner)

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ohh som en skugga av ditt forna jag... Eller??

Det är kanske inte där det sitter?? Stackars tjejhalva...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Clion

Har du sett hur dom matar gässen som producerar gåslever?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

clion,om du startar så tidigt så kan du ju ta med vildarna på Gustavsviks nöjesbad,där blir dom garanterat utschasade och då kan du gasa med oss istället :drinks: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...