Jump to content
IGNORERAD

Finnair Airbus 340


hunterman

Recommended Posts

Någon som åkt med deras nya plan Airbus 340 till Bkk och isf var har man bäst benutrymme i ekonomiklassen...

Chrille

Link to comment
Dela på andra sajter

Har åkt deras A 340 till Tokyo och va ingen direkt höjdare trångt som fxxxn dåligt benutrymme osv.

Men så du inte tar fel på seatguru så tror jag att dom kör med A 330 till Bkk.

Mvh Snömannen

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

Har åkt deras A 340 till Tokyo och va ingen direkt höjdare trångt som fxxxn dåligt benutrymme osv.

Men så du inte tar fel på seatguru så tror jag att dom kör med A 330 till Bkk.

Mvh Snömannen

Står att det ska vara 340 iaf på checkmytrip.. 41 J har jag och den ser ju skaplig ut i båda varianterna.

Tack för hjälpen

Chrille

Link to comment
Dela på andra sajter

Står att det ska vara 340 iaf på checkmytrip.. 41 J har jag och den ser ju skaplig ut i båda varianterna.

Tack för hjälpen

Chrille

Hej där åkte med finn air den 14 jan 2010 från BKK jätte fint nytt plan och helt ok ben utrymme.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej där åkte med finn air den 14 jan 2010 från BKK jätte fint nytt plan och helt ok ben utrymme.

Var satt du nånstans. och då kanske du vet om det finns några bra rader i economy... Vill försöka hitta en bra plats utan någonting direkt framför.

Chrille

Link to comment
Dela på andra sajter

Var satt du nånstans. och då kanske du vet om det finns några bra rader i economy... Vill försöka hitta en bra plats utan någonting direkt framför.

Chrille

Jag satt typ mitt i smeten men det va helt ok ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...