Jump to content
IGNORERAD

Ombokningsbara biljetter


Henrik66

Recommended Posts

Förhoppningsvis kan min flickvän flyga hit den 5/2 och jag undrar lite om någon har bra tips på hur man hittar billiga biljetter.

Nu kommer hon visserligen från philipinerna men ni kan ju ha bra tips ändå. :-)

När man söker på vanliga sidor så är ju inte biljetterna ombokningsbara och tanken är ju att vi ska söka ytterliggare 3 månader medans hon är här.

Hur mycket dyrare ska man räkna med att biljetterna som går att boka om är?

Finns det flygbolag som mot en viss kostnad ändå bokar om dessa lågpris-biljetter?

Tjejen har iofs fått visahjälp från en resebyrå som antagligen kan fixa biljett men det skadar ju inte att själv ha lite koll på vad som är en rimlig kostnad.

tips mottages gärna...

Link to comment
Dela på andra sajter

Förhoppningsvis kan min flickvän flyga hit den 5/2 och jag undrar lite om någon har bra tips på hur man hittar billiga biljetter.

Nu kommer hon visserligen från philipinerna men ni kan ju ha bra tips ändå. :-)

När man söker på vanliga sidor så är ju inte biljetterna ombokningsbara och tanken är ju att vi ska söka ytterliggare 3 månader medans hon är här.

Hur mycket dyrare ska man räkna med att biljetterna som går att boka om är?

Finns det flygbolag som mot en viss kostnad ändå bokar om dessa lågpris-biljetter?

Tjejen har iofs fått visahjälp från en resebyrå som antagligen kan fixa biljett men det skadar ju inte att själv ha lite koll på vad som är en rimlig kostnad.

tips mottages gärna...

Gå in på saveflights.com fixar det mesta från asien och ombokningsbara biljetter!

MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...