Jump to content
IGNORERAD

Avstängd efter kritik hur siten drivs


Broskan

Recommended Posts

Nu har mitt IP-nummer blivit spärrat för att jag undrade varför kostnaderna var så dyra att driva siten och talade om hur lite jag betalar för att driva en site.

Ett forum ska väl vara öppet men här bestämmer admin vad folk får skriva.

Nä ska det vara så här bara för att ni driver det privat kan ni återgå till det gamla TT på msn.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är alltså avstängd men lyckas ändå skriva ett inlägg, mycket märkligt. :thumbsup:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja mycket märkligt. Jag har ju såklart loggat in från ett annat IP-nummer och land.

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja mycket märkligt. Jag har ju såklart loggat in från ett annat IP-nummer och land.

Jo men om nu nån admin stängt av dig så borde de väl ta bort din profil och inte bara spärra det IP-numret den var reggad ifrån? Vi får hoppas att t ex Surin kan bringa klarhet i detta. 8)

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jo men om nu nån admin stängt av dig så borde de väl ta bort din profil och inte bara spärra det IP-numret den var reggad ifrån? Vi får hoppas att t ex Surin kan bringa klarhet i detta. 8)

Mvh Swippe

Mänga konstiga nya typer på detta underbaraforum,ta bort dom :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nu har mitt IP-nummer blivit spärrat för att jag undrade varför kostnaderna var så dyra att driva siten och talade om hur lite jag betalar för att driva en site.

Ett forum ska väl vara öppet men här bestämmer admin vad folk får skriva.

Nä ska det vara så här bara för att ni driver det privat kan ni återgå till det gamla TT på msn.

//Broskan

Hej Broskan!

Tror du har fått något om bakfoten här. Av vad jag kan se i din profil så är du inte spärrad på något sätt.  :)

Och du är förstås välkommen att skriva även fortsättningsvis.

Ha en bra dag!

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter bra Kim. Lycka till med siten. Jag sätter mig på läktarn ett tag det vart för stormigt på planen ;)

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Ska vi säga att det slutade 1-1, men att Broskan ledde i halvtid..?

Och att Swippe var supportern som sprang in på planen och visade stjärten?

:crazy:

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Captain Thailand

Broskan,

Det är regeringen som spärrat ditt IP-nummer för att du använder foton på folk utan deras medgivande i din presentation. Detta strider mot personuppgiftslagen, dvs PUL. Du får åter rätt att skriva igen om du röstar borgligt i nästa val.

Ps. Ja, jag skriver också strunt :kort::crazy:

CT in Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...