Jump to content
IGNORERAD

Bästa hotellet i Surin


Kim

Recommended Posts

Det bästa hotellet i stan Surin är utan tvekan Hotel Majestic Surin som antagligen är det mest prisvärda hotell jag någonsin bott på i Thailand. Nytt och fräscht, fin pool, superbra bufféfrukost, bra restaurang, aircon gym, fri internet i foajen, fina rum med otroligt sköna sängar (utrustade med riktiga påslakan och huvudvänliga kuddar), satettelitteve med starmovie som höjdpunkt samt sist men inte minst otroligt snygg, hjälpsam och trevlig personal.

Har själv bott där säkert 30-40 ggr sedan hotellet byggdes och har ännu aldrig varit missnöjd med någon service överhuvudtaget.

Ligger lägligt intill busstn och dubbelrum kostar 800 baht/natt inkl bufféfrukost för två. Behöver sällan bokas i förväg men har telnr 044713980 om du ändå önskar göra det. Rekommenderas varmt!  :thumbsup:

majestic6.jpg

majestic1.jpg

majestic4.jpg

majestic5.jpg

majestic7.jpg

majestic6.jpg

majestic1.jpg

majestic4.jpg

majestic5.jpg

majestic7.jpg

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, du Preecha, den där gintonicen vid poolen går inte av för hackor.  :thumbsup: Kan ibland vara svår att slita sig från när det börjar bli dags att checka ut och åka hem till byn igen. Blir ofta en på övertid för dom mest begivna ;)

Hoppas vi får bo där samtidigt även framövers, var riktigt kul i vintras.  :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänker nog också bo där nästa gång (den första som helylle-turist där) jag åker till Surin.

OCH jag kommer förhoppningsvis att få i mig ett par Gin Tonic plaskandes i poolen med goda vänner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det bästa hotellet i stan Surin är utan tvekan Hotel Majestic Surin som antagligen är det mest prisvärda hotell jag någonsin bott på i Thailand. Nytt och fräscht, fin pool, superbra bufféfrukost, bra restaurang, aircon gym, fri internet i foajen, fina rum med otroligt sköna sängar (utrustade med riktiga påslakan och huvudvänliga kuddar), satettelitteve med starmovie som höjdpunkt samt sist men inte minst otroligt snygg, hjälpsam och trevlig personal.

Har själv bott där säkert 30-40 ggr sedan hotellet byggdes och har ännu aldrig varit missnöjd med någon service överhuvudtaget.

Ligger lägligt intill busstn och dubbelrum kostar 800 baht/natt inkl bufféfrukost för två. Behöver sällan bokas i förväg men har telnr 044713980 om du ändå önskar göra det. Rekommenderas varmt!  :thumbsup:

Hej.. flickvänner är ifrån kapcheong vilket inte ligger långt ifrån Surin.Får väl hyra mig en bil nästa gång, s kan man bo där..

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså Sangwai, din flickvän är från Kapchoeng. Det är min också.

Bor/bodde hon i själva Kapchoeng eller någon by i amphur Kapchoeng?

Vi (min thaifamilj) håller till i Ban Dan, byn närmast gränsen som ligger 5 min i bil från Kapchoeng (avståndet är 11 km). Kunde ju vara kul att träffas någon gång om vi råkar vara där samtidigt.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jaså Sangwai, din flickvän är från Kapchoeng. Det är min också.

Bor/bodde hon i själva Kapchoeng eller någon by i amphur Kapchoeng?

Vi (min thaifamilj) håller till i Ban Dan, byn närmast gränsen som ligger 5 min i bil från Kapchoeng (avståndet är 11 km). Kunde ju vara kul att träffas någon gång om vi råkar vara där samtidigt.

Hon bodde, vi bor tillsammans i Gbg nu förtiden..

Fast hennes familj bor ju kvar och dom bor kanske 500 meter busshållplatsen inne i kapcheong..

Ligger Ban Dan mot Kambodja ?Jag kan inte byn väldigt bra, har bara varit där 1 gång..

Men vi ska dit i December en sväng, så har du vägarna förbi så hade det varit trevligt att stöta ihop med en farang..

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ops.Fler svenskar i Kap Choeng.Vi har mark i Ban Pan Tong,ska bygga hus nästa år.Underbart ställe.Åker dit i september igen.

Ps.Kim fick du mejlet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jaså Sangwai, din flickvän är från Kapchoeng. Det är min också.

Bor/bodde hon i själva Kapchoeng eller någon by i amphur Kapchoeng?

Vi (min thaifamilj) håller till i Ban Dan, byn närmast gränsen som ligger 5 min i bil från Kapchoeng (avståndet är 11 km). Kunde ju vara kul att träffas någon gång om vi råkar vara där samtidigt.

Hej Kim

Jag såg att din familj bor mot gränsen till Kambodja, själv låg vi över på det sista motellet innan gränsen, när vi var nere i vintras..

Tjejens familj bor i andra riktningen, alltså i början av kapchoeng.

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bajen_Isaan

Kan bara hålla med föregående talare, underbart ställe, gott käk, goa stänk, najs personal, fräscha rum. Enda nackdelen är att det är jävulskt varmt utanför på parkeringen när man sitter på pickis flaket och väntar på kärringen och ungarna.men det kan man ju stå ut med...he he he  :fan1:

Som tur så e man där om 35 dagar.. Yi-Haa  :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi är fyra svenskar som bor i Ban Dan,och vi brukar ha det riktigt trevligt när vi träffas(dagligen)Mvh Måne  :Drogar-BigGrin(LBG):

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...