conservator Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 On 2025-04-15 at 07:15, skrev Peolito: Är inte MFF bättre än som igår blir det inget höjdarår för spättekakorna. De är betydligt bättre än så så det lär bli som vanligt även i år dvs ett höjdar år 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 Vad har vi gemensamt Fiorentina- Real Betis-Chelsea och Djurgården. Vi är i samma liga 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 1 timme sedan, skrev John Khonken: Vad har vi gemensamt Fiorentina- Real Betis-Chelsea och Djurgården. Vi är i samma liga Är det europas div 3 du menar? + Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 2 timmar sedan, skrev John Khonken: Vad har vi gemensamt Fiorentina- Real Betis-Chelsea och Djurgården. Vi är i samma liga Chelsea blir kul. Lite mycket skador bara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 23 Trådstartare Dela Inlagd April 23 On 2025-04-17 at 15:07, skrev conservator: De är betydligt bättre än så så det lär bli som vanligt även i år dvs ett höjdar år 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 24 Dela Inlagd April 24 8 timmar sedan, skrev Nicholas: Gött att Bajen tvåla dit de dryga i MFF särskilt byfånen Henrik Rydström (det kommer inte bli en vana att jag hejar på Bajen) 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 24 Dela Inlagd April 24 5 timmar sedan, skrev Peolito: Gött att Bajen tvåla dit de dryga i MFF särskilt byfånen Henrik Rydström (det kommer inte bli en vana att jag hejar på Bajen) Ja det måste vara hela Sveriges våta dröm att få tvåla till Mff, det snackas mycket om det i alla fall. Men sen blir det som vanligt igen med Malmö överst på pallen och en massa lipande ifrån alla de bittra att dryga Malmö tog ytterligare ett Guld. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 24 Dela Inlagd April 24 43 minuter sedan, skrev conservator: Ja det måste vara hela Sveriges våta dröm att få tvåla till Mff, det snackas mycket om det i alla fall. Men sen blir det som vanligt igen med Malmö överst på pallen och en massa lipande ifrån alla de bittra att dryga Malmö tog ytterligare ett Guld. Måste få in en ny målis, tror att Olsen är på "G" Så ville jag dubbelkolla ryktet och ser detta https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/eMxkLR/robin-olsen-klar-for-malmo-ff-atervander-till-allsvenskan Gött fläsk. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 6 Trådstartare Dela Inlagd Maj 6 On 2025-04-24 at 12:09, skrev conservator: Ja det måste vara hela Sveriges våta dröm att få tvåla till Mff, det snackas mycket om det i alla fall. Men sen blir det som vanligt igen med Malmö överst på pallen och en massa lipande ifrån alla de bittra att dryga Malmö tog ytterligare ett Guld. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 7 Dela Inlagd Maj 7 19 timmar sedan, skrev Nicholas: Sådan trupp och så kassa. Avgå byfåne Rydström. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 18 Trådstartare Dela Inlagd Maj 18 Nästan IFK Göteborg nivå på gnagare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Maj 18 Dela Inlagd Maj 18 2 timmar sedan, skrev Nicholas: Nästan IFK Göteborg nivå på gnagare. Nu var det ju ett tåg från södra station till Solna som vandaliserades, tror du det var fullt av gnagare eller brajare? 1 F*ck Palestine! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Maj 18 Dela Inlagd Maj 18 3 hours ago, Nicholas said: Nästan IFK Göteborg nivå på gnagare. Det var väl EN full/drogad,sinnesförvirrad individ/ Grååvit supporter och inte hela IFK Göteborg som ställde till det? Det kanske vore mer klädsamt att kritisera företaget som vaktbemannar arenan. Förhoppningsvis ställs det högre krav framigenom. Men det återstår att se... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 18 Dela Inlagd Maj 18 Som sagt var det var bajendrägg som inte kunde bete sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 19 Trådstartare Dela Inlagd Maj 19 Ujuj. Hattrick också. Ajaj. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 20 Dela Inlagd Maj 20 ELFSBORG är vinnare i år!! Sagt av en född Boråsare! 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 25 Dela Inlagd Maj 25 Blytung seger mot MFF idag😁. Lite oväntat men Blåvitt gick ut i krig, sporrad av senaste vinsten mot Degerfors men nu blev det allvar på riktigt och Bishesari i målet blev den räddande ängel vi behöver så mycket🙏🙏🙏 3 1 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 25 Dela Inlagd Maj 25 6 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Blytung seger mot MFF idag😁. Lite oväntat men Blåvitt gick ut i krig, sporrad av senaste vinsten mot Degerfors men nu blev det allvar på riktigt och Bishesari i målet blev den räddande ängel vi behöver så mycket🙏🙏🙏 MFF urkassa som mitt DIF 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 26 Trådstartare Dela Inlagd Maj 26 Men dra mig baklänges, vilka mjukglasspsyken i MFF. Så fort det går emot så är det knäpptyst på MPR. 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 26 Dela Inlagd Maj 26 3 timmar sedan, skrev Nicholas: Men dra mig baklänges, vilka mjukglasspsyken i MFF. Så fort det går emot så är det knäpptyst på MPR. Ja bara att erkänna att dom är kassa. Kanske vänder efter sommaren. Tycker deras tränare är tyken och det var han även som spelare. AMEN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 29 Trådstartare Dela Inlagd Maj 29 Men dra mig baklänges, vilka mjukglasspsyken i MFF. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 30 Trådstartare Dela Inlagd Maj 30 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 30 Dela Inlagd Maj 30 Bara att ta in en sniper som sätter ett skott i pannan på de som är maskerade. 😉 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 30 Trådstartare Dela Inlagd Maj 30 3 timmar sedan, skrev rolba: Bara att ta in en sniper som sätter ett skott i pannan på de som är maskerade. 😉 Varje gång jag kommer med mitt pelican case blir jag stoppad. Vill ju bara hjälpa till i all välmening. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu