Jump to content
IGNORERAD

Bankan på TV ikväll


Guest Bibben

Recommended Posts

Guest Bibben

Discovery Channel

21:00

Gigantiska byggen

Del 1. Bangkoks trafikproblem befinner sig på en krisartad nivå. I ett försök att lösa dem har en jättelik "megabro" byggts över skeppshamnen vid Chao Phraya-floden

Link to comment
Dela på andra sajter

Bibben, det är väl vanliga discovery

  :D gubben  :D

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Tack för tipset...

Tur vi har Discovery m.m eftersom inte SVT kan sända något intressant alls !!

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Bibben

Quote

Bibben, det är väl vanliga discovery

  :D gubben  :D

Ja.

Var det så kul???

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tack för tipset...

Tur vi har Discovery m.m eftersom inte SVT kan sända något intressant alls !!

Kanske SVT inte har råd, men om alla började betala tv-licens, så skulle vi få bättre utbud..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Quote

Kanske SVT inte har råd, men om alla började betala tv-licens, så skulle vi få bättre utbud..

Rock on!

Hur mycket betalar du för att se Discovery...  :kort:

Ändå har de råd...  ;)

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hur mycket betalar du för att se Discovery...  :kort:

Ändå har de råd...  ;)

Det är därför man slipper irriterande reklamavbrott på SVT, å andra sidan, det är ju då man kutar till kylen och hämta ny, eller?

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bibben, det är min signatur, kommer byta med jämna mellanrum beroende på hur jag mår så det har ingenting med dig att göra. Mår bara bra.

  :D gubben   :D

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, SVT har en stor publik, och man kan knappast tillfredställa alla med de kanaler man har till sitt förfogande. Man kan möjligen tycka att fler program om Thailand vore motiverat eftersom så många svenskar åker dit.

Men jag tycker mig se en viss om än liten ökning av de thailändska inslagen. Till exempel kunde man i söndagens Rapport se ett litet inslag om att en del thailändare överger oljeförbrukande maskiner i jordbruket och går tillbaka till vattenbufflar. Detta i samband med ett reportage från USA där det med ökande oljepriser blir svårt att fortsätta driva sitt storskaliga jordbruk som man gjort hittills.

Och ser man på, det går ju att länka till dessa inslag:

http://playrapport.se/#/video/1203338

http://playrapport.se/#/video/1203335

P3! Går det inte att fixa så att denna typ av länkar kan spelas upp direkt i forumet?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Bibben

Quote

Bibben, det är min signatur, kommer byta med jämna mellanrum beroende på hur jag mår så det har ingenting med dig att göra. Mår bara bra.

  :D gubben  :D

Då förstår jag  :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, SVT borde visa mer från Ullared, dit åker betydligt fler. Sjäv har jag åkt dit flera gånger fast aldrig i Ullared.

[move]Arnered.[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Ban99!! Alltid lika roligt att läsa din underfundiga inlägg. Du har givit mig många gapflabb!! Fortsätt!!  :D:D

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...