Jump to content
IGNORERAD

Midsommar!


Kim

Recommended Posts

Denna midsommar så blev det tyvärr mest bara jobb för min egen del och inga glada nubbesånger eller alkohol överhuvudtaget.

Men en hel del god midsommarmat samt lite kubbspel i kvällssolen hann jag i alla fall med tillsammans med dom andra som varit lediga hela dagen och deltagit i både stångresning och små grodorna. Och här några av mina bilder från kubbspelet som innehöll mycket koncentration och vilja att vinna.  :)

midsommar12.jpg

midsommar11.jpg

midsommar1.jpg

midsommar2.jpg

midsommar3.jpg

midsommar13.jpg

Att vara liten och inte riktigt nå upp till bollen kan vara nog så frustrerande när man ännu inte upplevt sitt livs andra födelsedag.

midsommar4.jpg

midsommar15.jpg

Fast det finns ju allt möjligt annat att sysselsätta sig med i den åldern som tur är. Klättra på verandaräcket t ex. :)

midsommar10.jpg

midsommar14.jpg

Eller leka inomhus medan dom andra äter tårta...

midsommar8.jpg

midsommar9.jpg

... eller hjälpa mamma med disken.

midsommar7.jpg

På jobbet så blev det inte heller några nubbar men väl en kall folköl till dom goda, gemensamt tillagade, sommarmåltider bestående av grillat vi intog till lunch varje dag. Dessutom kockade av både undersköna och charmiga arbetskollegor.

Allt som allt en både trevlig och inkomstbringade midsommarhelg alltså.  :thumbsup:

midsommar6.jpg

Vad gjorde du under din midsommarhelg?

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Guest jfk_68

Det var fina bilder, Kim.

Såg inte denna tråd förrän nu... var ju inte här på forumet under midsommar.

Själv jobbade jag... men hann med en liten (tja...) fest med ett par av forumets medlemmar.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest lars60

:thumbsup: Ursnygga bilder Kim...har inte sett tråden förrän nu  :icon_redface: .

Själv var vi "Siljan runt"  ;D , som jag visat tidigare i "Dagens bild". :laugh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...