Jump to content
IGNORED

Dagens skämthistoria

gubben4906

Recommended Posts

• Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rolba

592

• Tallviking

280

• ellim63

189

• acarls

172

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Påven är på besök i New York. En limousinchaufför mötte honom vid flygplatsen. Efter att allt bagage var nerpackat i bakluckan märkte chauffören att Påven stod kvar och tvekade på trottoaren. ”Ursäkta

Jag gick till socialen för att skaffa socialbidrag år min hund. Damen bakom disken påstod, att det är omöjligt, hundar är inte berättigade bidrag.  Jag förklarade att min hund är svarthårig, har ing

Posted Images

Mannen vaknade hos kvinnan efter en festnatt.

Gick till toaletten och tittade sig i spegeln.

Märkte at det hängde en tråd i mungipan.

Han knäppte sina fingrar och tittade upp mot himmelen och sa:

Herre min Gud. Se nu till att det är en tepåse.

audirs2

Berra och Pekka satt vid Maria torget som vanligt å surrade med en låda kosken. Berra till Pekka: visste du att det (hick) fans appar redan på 80 talet? Pekka tog en lååång slurk av finvinet och såg förvånad ut!! Jo, sa Berra har du hört låten med Diana Röss, app side down? Pekka somnade på bänken och Harry haffa kom å tog han!

• Fint 1

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

A Muslim wife complains to her husband that all the romance had gone out of their marriage.
"Remember when you used to carry me up to bed every night?" she asked.
Yeah," he replied, "But be fair, you were only eleven at the time.
  • Fint 6
  • 3 weeks later...

Någon kastar en dildo på bilrutan, Lille Per frågar:-VAD var det?!

Mamma: ehh.. det.. var en.. insekt! Per: -Shit vilken stor k*k den hade!

• Fint 4

My attitude, your problem .

• 2 weeks later...
Kenneth4618

Och nu blir det lite dialekt. I en liten by utanför Piteå var byaorginalet En-tands-Johan ute på en promenad och stötte på 2 rökande tjejer i yngre tonåren. Då utbrast han 

" Flicken som vara så små att dom int ens fått håre oppå töppa sko int röjk " ( flickor som är så små att dom inte ens fått hår på musen ska inte röka )

Repliken kom blixtsnabbt från en av tjejerna. " No finnsch he då så he räck dell en tandborst åt däu " ( Nog finns det så att det räcker till en tandborste till dig )

Fritz..

brutalos-smileys.thumb.jpg.598e4d18a0cf0

• Fint 1

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Lärarinnan hade undervisning om rymdmått och frågade dom små liven:

Om jag frågar så här: vi har centiliter och deciliter och sen liter men vad kommer sedan?

Liten flicka säger: Korken

Born41

• Fint 6
Quicksilver

Mr ATM, du är en idi*t! PUNKT! Hoppas du flyttar till ett annat land, PUNKT Men vilket land vill ha dig med dina åsikter? 

• Fint 1

Det högsta är inte att aldrig falla utan att resa sig efter varje fall.

Den som inte känner på stängda dörrar kan hållas inlåst i ett olåst rum

Alla kan inte och somliga vill inte så är det bara (Ior)

audirs2

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

• Fint 1

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

möljis

Mr ATM, du är en idi*t! PUNKT! Hoppas du flyttar till ett annat land, PUNKT Men vilket land vill ha dig med dina åsikter? 

ATM har ju rätt, varför kallar du honom för en idi*t?

• Fint 7
borje222

ATM har ju rätt, varför kallar du honom för en idi*t?

Möjligt att han är humorlös, eller för att han tycker inlägget kändes personligt?

Mycket underligheter här nu för tiden... En rolig historia tycker jag själv är trevlig! ! :preved:

Mvh. borje222

• Fint 3