Jump to content
IGNORERAD

Dagens skämthistoria

gubben4906
 Dela

Recommended Posts

• 2 veckor senare...

Det var en kille som fick anställning som busschaufför. Första dan på jobbet kliver det på en jättestor man med boxarnäsa och farligt utseende. Han går upp i bussen, böjer sig ner över chauffören, stirrar honom i ögonen och grymtar: "Store Sten inte betala!" Sedan fortsätter han bak i bussen utan att betala.
Det visar sig att Store Sten alltid väntar vid samma hållplats, samma tid varje dag. Busschauffören blir jättenervös varje gång,
och dessutom skäms han över att han inte vågar göra något. Till slut står han inte ut längre utan sjukskriver sig.
Han tillbringar ett helt år med att träna som en galning. Till slut är han nästan lika bred som Store Sten, och har dessutom blivit expert på både boxning och karate.
När han till slut kommer tillbaka till jobbet ser han till att få köra samma tur igen. Mycket riktigt, när han kommer till samma
hållplats kliver Store Sten på, böjer sig fram och grymtar: "Store Sten inte betala!" Busschauffören reser sig i sin fulla längd,
spänner ut bröstet, stirrar tillbaka rakt in i Store Stens ögon och säger hotfullt: "Nähä du. Och varför inte det då?"
"För Store Sten har busskort."

• Haha 8
Dela på andra sajter

Jag är på sjukhuset .... min dag har inte varit bra!!! 😢😢😢😢😢

Jag beslutade att prova rida , något jag inte har gjort på många år.

Det visade sig vara ett stort misstag!

Jag klev på hästen och började rida sakta men sedan gick det lite snabbare, innan jag visste ordet av så galopperade hästen allt han kunde!

Jag kunde inte hålla takten och föll av men stigbygeln fångade min fot och hästen släpar mig runt... Det skulle inte sluta bra hann jag tänka!

Det går runt och runt i en cirkel....

Tack gode Gud att butikschefen på Toys R Us kom ut och drog ur kontakten ur maskinen!!! 🙂

• Ge karma 1
  • Haha 7
Dela på andra sajter

A hyena walked around the savanna mocking all the other animals, even the King himself, the Lion. One day his wife, the Lioness asked him: "Why do you let that hyena taunt you like that? Do something about him."

But the Lion said “Let him be. He isn't hurting anyone.”

However the Lioness felt that the hyena needed a lesson so she chased him. The chase went on for a while, eventually the hyena led her to a fallen, hollow tree trunk and went through it. The Lioness tried to follow but got stuck straight away. The hyena then got behind her and started screwing her.

Once he had finished she got herself out of the trunk and walked home, ashamed. She found the Lion waiting for her and he said to her “He took you to the tree, didn't he?"

• Haha 9
Dela på andra sajter

My neighbour banged on the wall at 4.20am, can you believe that? Lucky I was still up singing and playing music.

He banged again and shouted, "can we have a little respect please?" So I shouted back, "I am not a big Aretha Franklin fan but this ones for you.

• Ge karma 1
  • Haha 6
Dela på andra sajter

On 2022-03-29 at 08:18, skrev Kenneth4618:

Två ryssar sitter på en parkbänk i Moskva och pratar, plötsligt säger den ene:

-Vet du, President Putin säger att den speciella militära operationen i Ukraina egentligen är ett krig mellan Ryssland och NATO.

-Jasså, hur går det?

-Hittills har vi förlorat 15 800 dödade soldater, 6 Generaler, 530 stridsvagnar, 1597 pansarfordon , 1033 mjuka fordon, 280 haubitsar, 82 salvpjäser, 47 luftvärnssystem, 108 flygplan, 124 helikoptrar och 50 drönare.

-Wow! Och NATO?

-Nä, de har inte dykt upp än

Lånad!

• Tummen upp 1

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Screenshot_20220423-131152_Facebook.jpg.fca977fbd9b6bc1dd2d309ab8774fc73.jpg

• Ge karma 1
  • Haha 6

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

En kaxig sydstatare kom in på en bar i norra USA, han sa,
- Fram med en öl, men det ska vara en stor öl för jag har en så stor stake!
Han fick sin stora öl och den svepte han i ett nafs,
- En till öl, och den ska vara en stor en! för jag har så stor dolme!
En liten stund gick,
... - Mer öl! Stor skall den vara för jag har en så stor balle!
- Nähä du! Sa bartendern, – Som du står här å skrävlar, så ska du ha någon mer öl så får du fan i mig bevisa att du har så stor balle som du säger!
Mannen nickade och började knäppa upp byxorna där det plötsligt klättrar fram en stor jävla hamster.
- Men va fan, sa bartendern, Har du hamstrar i byxorna?
- Hamstrar? Det är fan inga hamstrar! Det är flatlöss…

• Ojojoj 2
  • Haha 5
Dela på andra sajter

Inlagd (ändrad)

1128690256_Screenshot2022-04-26at19-16-52Vxjboanmldesigsjlvfrhetsmotfolkgrupp.png.c4c2a6ace3ba5f854d86f162bdfd936b.png

Ändrades av ArneMorales
  • Haha 5
Dela på andra sajter

2 onyktra män har har en riktig blöt kväll.
- Nu ska jag hem och lägga mig på soffan och ta mig en kall öl.
- Jag ska hem och dra av min hustrus trosor, säger den andre.
- Orkar du det ikväll?
- Ja, dom stramar så in i helvete....
🤣🤣

• Haha 6
Dela på andra sajter

En man lämnade en närbutik med sitt morgonkaffe när han märkte en högst ovanlig begravningsprocession närmar den närliggande kyrkogården. En svart likbil följdes av en andra svart likbil cirka 50 meter bakom den första. Bakom den andra vagnen var det en ensam man som gick med en hund i koppel. Bakom honom, en liten bit bara, var det cirka 200 män som gick i enda lång rad.

Mannen blev nyfiken. Han närmade sig respektfullt mannen med hunden och sa:
-"Jag är så ledsen för din förlust, och detta kan vara en dålig tid för att störa dig, men jag har aldrig sett en begravning som denna. Vems begravning är det?"

-"Min frus."

-"Vad hände med henne?"

-"Hon skrek på mig och min hund attackerade och dödade henne."

Han frågade vidare,
-"Men vem är i andra vagnen?"

Mannen svarade,
"Min svärmor. Hon försökte hjälpa min fru när hunden attackerade henne också."

En mycket gripande och rörande ögonblick av broderskap och tystnad passerade mellan dessa två män.

- "Kan jag få låna hunden?"

Mannen svarade,
"Ställ dig i kön."

• Haha 7
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...