uptoyou Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 37 minuter sedan, skrev edvardpop: Underbart! Att äntligen kunna lägga upp en mat och dryck bild på detta, kanske inte fantastiska, men i alla fall forum 🙂 Akta dig för ormen, han vaknar nog snart Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 6 timmar sedan, skrev Soengsang: Trycker i regel på 24h ”knappen” då jag uppdaterar i dator o telefon. Imorse råka jag trycka på knappen forum, då ramlad jag ur. Så tydligt Putin ställt till med nått. Forumet eller P3 har inte få sitt vaccin 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 15 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Forumet eller P3 har inte få sitt vaccin 😉 Bra val av oss att inte vaccinera oss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu