Jump to content
IGNORERAD

TV i Thailand.


Norlund

Recommended Posts

Jeg bruker VPN for å se på norsk tv i Thailand og jeg hadde et abonement på Viaplay for å se på F1, men så ble jeg sperret fordi jeg brukte VPN. Så jeg søkte på nettet etter gratis F1 og den sveitsiske tv-kanalen SRF dukket opp. Til min store overaskelse så viser denne tv-kanalen en mengde annen sport også. Blant annet alpint som Viaplay delvis har overtatt fra NRK og TV2. I appen som jeg bruker på Apple tv så er det en tysk versjon, men på pc så får man også en fransk og en italiensk versjon.

 

Nå dubber dem engelskspråkelige filmer, men de få gangene jeg har sett på filmer så har dem tekstet på engelsk.

 

https://www.srf.ch/play/tv?fbclid=IwAR2A169TN2ig7JiKzu9QUIdJwiffLJetKxQHCFceJkF7BHOBWXR22pMizHk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Norlund:

Jeg bruker VPN for å se på norsk tv i Thailand og jeg hadde et abonement på Viaplay for å se på F1, men så ble jeg sperret fordi jeg brukte VPN. Så jeg søkte på nettet etter gratis F1 og den sveitsiske tv-kanalen SRF dukket opp. Til min store overaskelse så viser denne tv-kanalen en mengde annen sport også. Blant annet alpint som Viaplay delvis har overtatt fra NRK og TV2. I appen som jeg bruker på Apple tv så er det en tysk versjon, men på pc så får man også en fransk og en italiensk versjon.

 

Nå dubber dem engelskspråkelige filmer, men de få gangene jeg har sett på filmer så har dem tekstet på engelsk.

 

https://www.srf.ch/play/tv?fbclid=IwAR2A169TN2ig7JiKzu9QUIdJwiffLJetKxQHCFceJkF7BHOBWXR22pMizHk

Det verkar krävas schweizisk vpn dock.

 

791358319_Screenshot_2022-12-26-11-04-22-6632.thumb.jpeg.a131edcbd4a14f64f11cee4768cb31a2.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

VPN trenger ikke å komme fra noen land. Dersom man har VPN så stiller man den inn på Sveits på pc’n og så er pc’n rent teknisk i Sveits og man får alle gratis tv-stasjoner som finnes  i Svets. Og på så sett får man se alle gratis tv-stasjoner som finnes i de landene som det VPN-selskapet man bruker har servere. 
 

Det som er det spesielle med denne tv-stasjonen er at dem viser en masse sport gratis som man ellers må betale dyrt for i Skandinavia. Og så har dem et arkiv som er bra for oss i Thailand så vi slipper å sitte å se på tv sent på kvelden eller midt på natta. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...