Jump to content
IGNORERAD

Berg och dalbana (frugan är min idol)


IsaanWarrior

Recommended Posts

Kort sammanfattning....frugan har krossat cancern 2 ggr på 2 år, måtte det varit sista gången ❤️🫶🙏.

Vad jag vill med den här tråden vettefan...bara ventilera ut all min jävla ångest och rädsla  jag och min familj haft...värdelös på att uttala mig i skrift men skitsamma, min idol lever och vi vill önska er alla en riktigt god jul och ta hand om era nära & kära 🤶🎅🫶🙏

Screenshot_20221224_234632_Facebook.jpg

Screenshot_20221224_225811_Facebook.jpg

Screenshot_20221224_230157_Gallery.jpg

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fantastiskt!

En riktigt God Jul till er önskar jag och frugan!

 

Håller tummarna för att detta var sista gången cancern drabbar.

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Usch så hemskt det som händer med din familj, hoppas allt löser att ni får en fanatiskt framtid för er.

 

   FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ju sett en del på FB, så härligt att det gått bra.

Kan tänka mig en riktig mardröm, men lika så obeskrivlig lycka då skiten har besegrats.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, har man sett nära bekanta gå bort i denna hemska sjukdom så förstår man verkligen vilken jävla ångest ni har haft i familjen!!! 

Samma som när ett husdjur blir dåligt! Nu håller vi tummarna att allt blir bra för er framöver!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Jag blir glad rätt in i själen när man får ta del av ett så positivt inlägg, som IsaanWarrior gjorde och jag önskar från botten av mitt hjärta att det fortsätter lika positivt med frugans tillfrisknande i framtiden.....🙏

Har på ett personligt plan sett hur hemskt denna sjukdomen kan påverka i förlängningen.......

Mamma ruttnade ju bort 2019 i samma skit och pappa behandlas just nu också för cancer men där ser förhoppningsvis prognosen bättre ut 🙏.

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

All lycka framöver, kanske kan det ändå bli ert bästa nyår någonsin. 

 

Jag, som de flesta på MPR, har nått en ålder då personer i generationen över oss faller bort allt mer frekvent. Vår sista resa innan Thailands lock-down var min mors begravning och det är det närmaste döden jag någonsin varit.

 

Ens egna fru är dock ännu närmare och även om jag aldrig träffat dig så önskar jag att det värsta är över för er nu. Alldeles för många av mina och frugans kompisar har drabbats av cancer och andra allvarliga sjukdomar de senaste åren så snart blir man skraj över att allt känns för bra och att det snart tar ett abrupt slut.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev Atom:

All lycka framöver, kanske kan det ändå bli ert bästa nyår någonsin. 

 

Jag, som de flesta på MPR, har nått en ålder då personer i generationen över oss faller bort allt mer frekvent. Vår sista resa innan Thailands lock-down var min mors begravning och det är det närmaste döden jag någonsin varit.

 

Ens egna fru är dock ännu närmare och även om jag aldrig träffat dig så önskar jag att det värsta är över för er nu. Alldeles för många av mina och frugans kompisar har drabbats av cancer och andra allvarliga sjukdomar de senaste åren så snart blir man skraj över att allt känns för bra och att det snart tar ett abrupt slut.

Du har så rätt! Man vet aldrig när det händer! Som i höstas när jag var ute med firmabilen och körde på Värmdöleden, plötsligt small det till, en som inte var helt nykter körde rakt in i min bil! Jag hade tur men man läser om andra som inte har det. Smälla i över 90 km är inte bra!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för omtanken & stöttning allihopa 🙏❤️

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...