Jump to content
IGNORERAD

Billiga flygbiljetter till vintern


soi covboy

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev soi covboy:

Vad finns det för bra priser till Thailand i vinter?? Bara att lämna tips om dom 😃😃

 

Vad är ett bra pris?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bokade förra veckan med Thai och det var klart dyrare än vanligt. Det billigaste jag såg då var med Ethiopian air, med ett långt byte i Addis Abeba.

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev apknug:

Det enkla svaret är att det inte finns.....

Det enkla svaret är att ”ett bra pris” är en obestämbar summa utan rätt svar.

Vad som är billigt för Kalle kanske är dyrt för Pelle.

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Det enkla svaret är att ”ett bra pris” är en obestämbar summa utan rätt svar.

Vad som är billigt för Kalle kanske är dyrt för Pelle.

 

Fast trådtitel är "Billiga flygbiljetter till vintern". 

 

När vi tyvärr upplever all time high alla tider vad gäller priset på flygbiljetter till Thailand just denna vinter, jag var åkt alla år sedan 1990, så vidhåller jag att "Det enkla svaret är att det inte finns" är ett högst relevant svar.

 

"Ett bra pris" just nu är 8 000 kr 34h resa med Ethiopian via Addis Abeba. Det är helt enkelt lägst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den biljett som vi köpte till vår resa 31/12 är nu ca 6000 spänn dyrare per person 😯

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev apknug:

Fast trådtitel är "Billiga flygbiljetter till vintern". 

 

När vi tyvärr upplever all time high alla tider vad gäller priset på flygbiljetter till Thailand just denna vinter, jag var åkt alla år sedan 1990, så vidhåller jag att "Det enkla svaret är att det inte finns" är ett högst relevant svar.

 

"Ett bra pris" just nu är 8 000 kr 34h resa med Ethiopian via Addis Abeba. Det är helt enkelt lägst.

Jag betalade ungefär samma som jag brukar, lite billigare faktiskt än det vart de sista 2 åren och köpte biljetten i slutet av aug.

Finns inget bra med att resa 34h för att ta sig till Thailand.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:

Jag betalade ungefär samma som jag brukar, lite billigare faktiskt än det vart de sista 2 åren och köpte biljetten i slutet av aug.

Finns inget bra med att resa 34h för att ta sig till Thailand.

Finns en hel del som lyckats boka "prisvärda" biljetter även nu, särskilt om de varit ute i god tid. Trots att detta är är det dyraste året någonsin. Om man bestämmer sig för att dra ner nu så får man slantat upp som aldrig förr.

 

I business class verkar läget något mer stabilt, det är dyrt så de räcker från början i år behöver de dock inte rea ut några biljetter. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag betalade 10019  kr med Finnair  0829, nu är den uppe i 17000 -  18000! jag får byta i Helsingfors i och försig. Vet inte varför dom reade ut biljetter just då?            

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...