Jump to content
IGNORERAD

Börje Salming


spooncreek

Recommended Posts

6 minuter sedan, skrev Boa52:

Vad hette tråden, fan vad jag blir less på dej, sluta svara mina inlägg är du snäll

Tråden heter Börje Salming. Har du redan glömt det? Inte undra på att du missförstår allt.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
1 timme sedan, skrev Boa52:

Ok men tråden handlade om börje inte vad andra hockey spelare blev eller inte blev

Skapa en ny tråd om vilken som var bästa hockey spelaren i Sverige eller hela världen

Ni kan och ni vet allt om Hockey

Aj aj, Forum polisen. 🤡

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Boa52:

Låter inte riktigt, min kompis som fick det hade inte tränat något i sitt liv men normal

vikt ingen 120 kilos mat gubbe

 

Om du läser inlägget du citerade långsamt och högt för dej själv några gånger så kanske du förstår vad jag skrev så småningom.

Koncentrera gärna dej på orden:  vissa människor hade lättare för att drabbas av ALS.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

als är en neurologisk sjukdom som endast härstammar från en by i norrbotten och en okänd del i finland ,min mor dog i als feb -22  ,och als teamet på neurologen i umeå förklarade att det inte är ärftligt . man behöver ha oturen att få två föräldrar med gener som inte ska mixas .

als är troligtvis lika med skelleftesjukan en sjukdom med inavel sen lång tid tillbaka.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev mats_umea:

als är en neurologisk sjukdom som endast härstammar från en by i norrbotten och en okänd del i finland ,min mor dog i als feb -22  ,och als teamet på neurologen i umeå förklarade att det inte är ärftligt . man behöver ha oturen att få två föräldrar med gener som inte ska mixas .

als är troligtvis lika med skelleftesjukan en sjukdom med inavel sen lång tid tillbaka.

Ok, så Lou Gehrig och Stephen Hawking härstammar från Norrbotten?

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-11-17 at 21:43, skrev 65Selander:

Han var en av de som banade vägen för alla NHL svenskar.

Och även för alla från Finland!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tragiskt att han gick bort alldeles för tidigt, Vila i Frid Börje.

 

Visst är det underbart att han fick uppleva hyllningarna i Toronto och här i Sverige innan han gick bort, han gick till och med upp på scen i Avicii arena på sina egna ben, en riktig kämpe in i det sista!

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Peolito:

R.I.P. en hjälte med ett fel -- han spelade för AIK men ingen är perfekt.

Som Brynäsare var jag också lite sur men han har själv sagt att just Gnaget har legat han varmt om hjärtat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

HOCKEYSPECIAL

TV4 • Idag 13:50 - 15:40

Game for Börje: Tre Kronor - Toronto Maple Leafs

Ishockeyikonen Börje Salmings snabba insjuknande och död i ALS drabbade hela det svenska folket. Nu spelas Game for Börje för att hedra Salming och för att samla in pengar till ALS-forskningen. Kommentatorer: Lasse Granqvist och Sanny Lindström.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev Amigo:

HOCKEYSPECIAL

TV4 • Idag 13:50 - 15:40

Game for Börje: Tre Kronor - Toronto Maple Leafs

Ishockeyikonen Börje Salmings snabba insjuknande och död i ALS drabbade hela det svenska folket. Nu spelas Game for Börje för att hedra Salming och för att samla in pengar till ALS-forskningen. Kommentatorer: Lasse Granqvist och Sanny Lindström.

Tårar och 9 miljoner till ALS är inte så dåligt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 11 månader senare...

Fy fan vilken gris, fast andra sidan en beroendesjuk gör vad som helst att kunna fortsätta.

aftonbladet.se / Tusentals biljettköpare lurade

 

Tusentals biljettköpare lurade – Jon Henrik Fjällgren polisanmäler förra managern

Börje Salming skulle hyllas med konsertturné – Arrangören: Jag har spelat bort pengarna

 

Konsertturnén för att hylla Börje Salming var ett luftslott – tusentals personer har blivit blåsta på sina biljettpengar.

Nu har Jon Henrik Fjällgren polisanmält sin före detta manager för bedrägeri och förskingring.

– Jag har fallit tillbaka i spelmissbruk. Det är dit pengarna har gått, säger managern som skulle ha arrangerat turnén.

  • Ge karma 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...