Jump to content
IGNORERAD

PCR-test


Farangset

Recommended Posts

Hej!    Försäkring fixad, nu återstår det att hitta en enkel resa till Bangkok någon som vet om det krävs pcr test vid incheckning, väljer mellan Qatar och Finnair.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Farangset

    5

  • Benriach

    4

  • Soengsang

    3

  • Atom

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 timme sedan, skrev JohanR:

Krävs inga test numera.

 

Det ska krävas test om man inte är vaccinerad.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

FA4DBB24-D81D-4AFA-A029-2AD2637D808F.thumb.jpeg.c06ad08152354b546959e9639aff49d7.jpeg

 

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev UglyFarang:

 

Det ska krävas test om man inte är vaccinerad.

Fel, det togs bort 1:a okt i år, svara rätt om ska svara!

Inga doc. förutom pass behövs.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Soengsang:

Fel, det togs bort 1:a okt i år, svara rätt om ska svara!

Inga doc. förutom pass behövs.

 

Du skojar inte?

Då blir det enklare för mej om jag åker!

Tack!

Fan vad skönt då slipper jag bråka mera med region Skåne och ärthjärnorna på min vårdcentral!

Ändrades av UglyFarang

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda jag behövde visa upp för några dar sen var passet, skitsmidigt...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är det med munskydd numera?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Hur är det med munskydd numera?

Jag använde ingen blöja varken på flyget eller under mina 2 dagar i Bkk.

Däremot på flyget till Filli så skulle man ha...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

591f612140e43_IMG_4209fan555.thumb.jpg.bad54841a1c9623a4dce193e6d858c96.jpg.5b79aba7f1faa6225ef4480b4d563aae.jpgVar det vid incheckningen på Arlanda och i så fall med vilket bolag, jag känner till vad som gäller vid immigration i Bangkok.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Farangset:

591f612140e43_IMG_4209fan555.thumb.jpg.bad54841a1c9623a4dce193e6d858c96.jpg.5b79aba7f1faa6225ef4480b4d563aae.jpgVar det vid incheckningen på Arlanda och i så fall med vilket bolag, jag känner till vad som gäller vid immigration i Bangkok.

Ehhh, ja passet visade jag upp både vid incheck på ARN och vid immigration i BKK, inget nytt under solen där inte...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Farangset:

Med vilket bolag åkte Du.

Vad spelar det för roll? Det enda dokument du behöver är ditt pass, för ett sånt har du väl hoppas jag.

Men för din nyfikenhets skull så åkte jag med Swiss...

 

 

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag startade tråden frågade jag om det var någon som kände till om det krävdes pcr-test vid incheckningen hos Qatar eller Finnar 

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Farangset:

591f612140e43_IMG_4209fan555.thumb.jpg.bad54841a1c9623a4dce193e6d858c96.jpg.5b79aba7f1faa6225ef4480b4d563aae.jpgVar det vid incheckningen på Arlanda och i så fall med vilket bolag, jag känner till vad som gäller vid immigration i Bangkok.

Hur fixade du detta snitsiga? klippte du in en mini bild av hans avtar i stället för att använda citeringsfunktionen?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev Farangset:

När jag startade tråden frågade jag om det var någon som kände till om det krävdes pcr-test vid incheckningen hos Qatar eller Finnar 


Om du åker med QR så finns det inga krav eller rekommendationer på vaccinationer eller pcr. 
 

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

 

6 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Hur är det med munskydd numera?

Alla Thai använder fortfarande munskydd, om man vill känna sig  välkommen så tar man seden dit man kommer och använder munskydd, tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Claus:

 

Alla Thai använder fortfarande munskydd, om man vill känna sig  välkommen så tar man seden dit man kommer och använder munskydd, tycker jag.

Nä alla thai använder inte munskydd, de gjorde inte ens när jag var hem till byn i maj fast det då var ett krav.

Är det inget krav nu så blir det ingen munskydd 🙂

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Nä alla thai använder inte munskydd, de gjorde inte ens när jag var hem till byn i maj fast det då var ett krav.

Är det inget krav nu så blir det ingen munskydd 🙂

Nja, generellt gör de nog det.....

Kom hem för några veckor sen, och nog använder många munskydd, särskilt i köpcentrum och affärer...men ok är inget krav nu, såvida det inte ställs lokalt.

Enklast är att göra som alla andra.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev Soengsang:

Nja, generellt gör de nog det.....

Kom hem för några veckor sen, och nog använder många munskydd, särskilt i köpcentrum och affärer...men ok är inget krav nu, såvida det inte ställs lokalt.

Enklast är att göra som alla andra.

Det jag reagerar på är när någon skriver "alla gör det"  för det är inte sant. För det såg jag med mina egna ögon 🙂

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

De där beror väl på vart det är någonstans. Hemma i byn runt jul och nyår var de då inte många som hade munskydd förutom då de skulle in till Amphoe. När jag var i Pattis i januari så var det inga problem att lunka omkring utan runt Soi Diana. De var väl bara om man skulle in på 7/11 dom gapade direkt om man kom utan. Nu när det dessutom inte är något krav lär det knappast vara hårdare. Man behöver kanske inte anamma alla seder i Thailand speciellt om det inte är ett krav. Nu är det i stället dags att "normalisera bort" den där jävla munblöjan. Vägra skiten om ni kan. 

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...