Jump to content
IGNORERAD

Rövdusch i Sverige


lasseiudon

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Atom:

 

Det där höll ni på med i GAIS P14 lag medans vi i Tibro AIK's P14 lag runkade bulle i bussen hem från Gothia Cup. Brunt skum är inget vi sofistikerade 50-åringar håller på med men en nytvättad rumpa är väl inte konstigare än att stoppa tungan i hålet precis norrut? Att hoppa över det i processen vore som att skippa den där jävla Kalle Anka hackspetten på julafton för att man är rädd för salmonella. 

 

 

Alternativt söderut beroende på rumpans position till tungan…

 

Mvh.Frazze

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 79
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Amigo

    12

  • apknug

    7

  • rolba

    6

  • uptoyou

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

4 minuter sedan, skrev ftn705:

Alternativt söderut beroende på rumpans position till tungan…

 

Mvh.Frazze

 😉

Stämmer givetvis. Beror också på om man befinner sig norr eller söder om ekvatorn 😉

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Atom:

 😉

Stämmer givetvis. Beror också på om man befinner sig norr eller söder om ekvatorn 😉

Såklart. Lev väl.Tack för fina reseskildningrar.

 

Mvh.Frazze

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev apknug:

Hur gick det med monteringen av din Rövdusch @lasseiudon ? Vi fick ingen rapport eller återkoppling.

Han brukar ju öppna trådar och sen vara tyst! Som nån troll

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev apknug:

Hur gick det med monteringen av din Rövdusch @lasseiudon ? Vi fick ingen rapport eller återkoppling.

Vårt badrum är helt utrivet efter en vattenläcka och skall torka ut i 1-2 månader enligt byggfirman. När allt skall byggas upp igen tänkte jag kanske ordna med en rövdusch.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart man har en rövdusch 🙂

20220906_074544.thumb.jpg.f6169ca162fb324586495dc48b580554.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-09-05 at 18:54, skrev Amigo:

Han brukar ju öppna trådar och sen vara tyst! Som nån troll

 

Det där var väl taskigt sagt. Jag har ett liv utanför MPR, klart jag öppnar trådar och läser svaren men menar du att man skall dra igång nån sorts diskussion om allt? 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev lasseiudon:

 

Det där var väl taskigt sagt. Jag har ett liv utanför MPR, klart jag öppnar trådar och läser svaren men menar du att man skall dra igång nån sorts diskussion om allt? 

Du kan väl i alla fall meddela hur stora hjulen blev. Och om det blev 350cc eller 500cc på den automatväxlade bågen.

 

Vissa skulle kunna uppfatta din "tystnad" som att du skiter i alla som ansträngt sig för att hjälpa dig i ditt letande. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev kenke:

Någon som testat eller sett detta bideset på

  sida 4   

 

 

 

 

https://www.kampanjveckan.se/reklamblad/Dagligvaror/ÖoB/34972/page_1

 

 

 

I stort sett likadant som Julas som jag länkar till, fast svart eller guld. Julas fungerar ivarjefall bra. Nu har vi detta från Bauhaus som jag tycker är lite bättre https://www.bauhaus.se/handdusch-till-tvattstallsblandare-koksblandare-mixomat-krom

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Amigo:

Den har jag hemma och inget att anmärka, precis samma som Jula säljer. Finns svart, krom och guld.

Finns i vit också.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-09-07 at 04:55, skrev lasseiudon:

 

Det där var väl taskigt sagt. Jag har ett liv utanför MPR, klart jag öppnar trådar och läser svaren men menar du att man skall dra igång nån sorts diskussion om allt? 

Förstår dig. Och det slutar med att alla antingen äter spermabullar och/eller bajs, så. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-08-26 at 13:10, skrev lasseiudon:

Någon som vet hur man installerar en rövdusch i Sverige? Vet inget om rör men misstänker att det inte bara är att koppla den på ett rör utan att det kan behövas någonting för att dämpa trycket. Och hur gör man för att en lämplig temperatur, skall man ha en blandare?

 

Installera en separat blandare som tar hand om temperatur och vattentryck.

 

Vår fungerar kanon, jag brukar säga att det är det bästa jag köpt i lägenheten :) :) 

 

 

IMG_2696.jpg

Ändrades av Joe
felstavat

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev uptoyou:

I stort sett likadant som Julas som jag länkar till, fast svart eller guld. Julas fungerar ivarjefall bra. Nu har vi detta från Bauhaus som jag tycker är lite bättre https://www.bauhaus.se/handdusch-till-tvattstallsblandare-koksblandare-mixomat-krom

Efter snart 4års tjat om denna rövdusch drog jag till bauhaus och köpte denna med tanke det är en simpel lösning... Nja det som saknas, eller när när man tar bort silen från handfatet står man med två honor!! Lökit...tbx till nämda ställe imorrn...😟

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Nineteen68:

Efter snart 4års tjat om denna rövdusch drog jag till bauhaus och köpte denna med tanke det är en simpel lösning... Nja det som saknas, eller när när man tar bort silen från handfatet står man med två honor!! Lökit...tbx till nämda ställe imorrn...😟

Du behöver inte åka tillbax, anslutningen kan skruvas isär så får Du han

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nineteen68:

Efter snart 4års tjat om denna rövdusch drog jag till bauhaus och köpte denna med tanke det är en simpel lösning... Nja det som saknas, eller när när man tar bort silen från handfatet står man med två honor!! Lökit...tbx till nämda ställe imorrn...😟

Konstigt, den fungerade på vår FMM..

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Amigo:

Du behöver inte åka tillbax, anslutningen kan skruvas isär så får Du han

 

20 minuter sedan, skrev uptoyou:

Konstigt, den fungerade på vår FMM..

...hehe ja jag var lite otålig/ointeresserad. Den passar perfekt dock rätt tråkig. Men men happy wife happy life..😄

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nineteen68:

 

...hehe ja jag var lite otålig/ointeresserad. Den passar perfekt dock rätt tråkig. Men men happy wife happy life..😄

Ja, rövduschar är ju inga konstverk precis och alla har nog samma funktion oavsett var man köper den :D

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-09-11 at 02:16, skrev uptoyou:

Ja, rövduschar är ju inga konstverk precis och alla har nog samma funktion oavsett var man köper den :D

Stor skillnad på rövdusch å rövdusch,  steglösheten å känslan i avtryckarknappen är A och O

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...