Jump to content
IGNORERAD

Dagens Ros till Sveriges ambasad i Bangkok


Enis

Recommended Posts

Dagens Ros till Sveriges ambasad i Bangkok, Jan-Olof Ahlenius och övrig inblandad personal.

Jag kan inte annat än att berömma ambasadpersonalens insats från det att delar av min hustrus släkt nekades visum tills att de nu mindre än en månad senare klarat av en ny viseringsrunda och nu står på svensk mark.

Jan-Olof med personal har visat upp i mitt tycke ett korrekt bemötande och en verklig vilja av att reda ut problemen och hjälpa till.

/Enis - nu med komplett "familj" som skall njuta av den svenska sommaren.

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis! Från och med när då står blåbärspaj på menyn?

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jan-Olof med personal har visat upp i mitt tycke ett korrekt bemötande och en verklig vilja av att reda ut problemen och hjälpa till.

Det var ju bra att det löste sig..

Är det inträffade för "personligt" eller kan vi andra dra någon lärdom av det hela?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Dagens Ros till Sveriges ambasad i Bangkok, Jan-Olof Ahlenius och övrig inblandad personal.

Jag kan inte annat än att berömma ambasadpersonalens insats från det att delar av min hustrus släkt nekades visum tills att de nu mindre än en månad senare klarat av en ny viseringsrunda och nu står på svensk mark.

Jan-Olof med personal har visat upp i mitt tycke ett korrekt bemötande och en verklig vilja av att reda ut problemen och hjälpa till.

/Enis - nu med komplett "familj" som skall njuta av den svenska sommaren.

Hej

Vore ju intressant att få veta vad som gick galet. Var det ambassaden som gjorde fel i första rundan? Brukar väl finnas något skäl till ett nekat visum?

/biker

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag instämmer i rosgivandet till ambassaden i BKK och då speciellt till Conny Larsson!

Han ordnade så att vi fick beslutet för fruns barns TV att gå igenom på 3 dagar! Intervju den 21a Juli och hämtade passen med visumet klart den 24e.

Tackar

@-->---

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest lars60

Quote

Dagens Ros till Sveriges ambasad i Bangkok, Jan-Olof Ahlenius och övrig inblandad personal.

Jag kan inte annat än att berömma ambasadpersonalens insats från det att delar av min hustrus släkt nekades visum tills att de nu mindre än en månad senare klarat av en ny viseringsrunda och nu står på svensk mark.

Jan-Olof med personal har visat upp i mitt tycke ett korrekt bemötande och en verklig vilja av att reda ut problemen och hjälpa till.

/Enis - nu med komplett "familj" som skall njuta av den svenska sommaren.

Det var kul att det löste sig till slut!  :thumbsup: Njut med familjen nu!  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter nästan som klassiska "REA"

Först höjer man priserna för att sedan Rea ut dom :D:D:D:wai:

Mvh Janne

www.thaitruelove.se

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...