Jump to content
IGNORERAD

En seriös fråga, på att fota Niki på hennes 6-årsdag 11 Februari !


Herkules

Recommended Posts

OBS ! Endast seriösa svar !

 

Om du har kamera för rörligabilder och stillbilder.

 

Hon ska simma med delfinerna !

 

Vi ska vara där kl.09.00 fredag den 11 Februari.

 

 

Vänligen HERKULES 

Screenshot_20220129-090637_Chrome.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herkules

    15

  • Benriach

    4

  • spooncreek

    4

  • samet

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Erbjuder inte Dolphin World denna tjänst? 

 

När jag varit på liknande aktiviteter, akvarium osv... har de haft personal som erbjuder dessa tjänster. 

 

Börja med att kolla det. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev samet:

Erbjuder inte Dolphin World denna tjänst? 

 

När jag varit på liknande aktiviteter, akvarium osv... har de haft personal som erbjuder dessa tjänster. 

 

Börja med att kolla det. 

Jodå, 7,400Baht med tårta, dekoration, simma med delfinerna, inträde 4st personer, foto ingår med våran egen kamera.

 

 

Vänligen HERKULES 

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Herkules:

Jodå, 7,400Baht med tårta, dekoration, simma med delfinerna, inträde 4st personer, foto ingår med våran egen kamera.

 

 

Vänligen HERKULES 

Toppen, då har du ju löst det. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du skippar sponken för en dag så kanske du själv skulle kunna ta lite bilder... 

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Benriach:

Om du skippar sponken för en dag så kanske du själv skulle kunna ta lite bilder... 

Fast problemet är att han bara har en mobilkamera. Hercules vill att dottern ska få proffsbilder på sin högtidsdag. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Benriach:

Om du skippar sponken för en dag så kanske du själv skulle kunna ta lite bilder... 

Thats crazy talk, det vet du. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev apknug:

Fast problemet är att han bara har en mobilkamera. Hercules vill att dottern ska få proffsbilder på sin högtidsdag. 

 

 

Låter ju högs rimligt då att fråga halvalkade pensionärer på ett Thaiforum om hjälp... 🤪

 

 

Ändrades av samet
F**k auto correct
Link to comment
Dela på andra sajter

Måste ge mig in i en seriös fråga och då krävs ett seriöst svar vart sitter problemet.Har aldrig varit på en tillställning där inte alla sitter eller står med sina mobiler eller kameror och fotar och surfar till den milda grad att de glömmer bort varför de egentligen gick på den tillställningen.Då de egentligen kunde stannat hemma och fipplat med elektroniken.Så burrabus säger som en erfaren man i sina bästa år lugn det ordnar sig det där med bilder idag det är en liten sak

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Herkules:

Jodå, 7,400Baht med tårta, dekoration, simma med delfinerna, inträde 4st personer, foto ingår med våran egen kamera.

 

 

Vänligen HERKULES 

Låter som en bra deal; om någon utifrån ska komma och fota så måste du ju betala dennes inträde och transport, åtminstone, så det blir nog inte billigare. Eller du hade kanske tänkt att fotografen skulle betala sin egen taxi och sitt eget inträde?

 

Frugans kusin var där med barnen för ett par veckor sedan. De var där för ett par år sedan och tyckte det var väldigt bra men den här gången var de väldigt besvikna; nästan allt i parken var stängt och vattnet var så grumligt och smutsigt att inga barn ville simma där och delfinerna kunde de bara se när de gjorde något trött hopp. Kan tänka att det är så med många turistparker; två år nästan helt utan intäkter gör det tufft att hålla upp underhåll mm.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Herkules:

OBS ! Endast seriösa svar !

 

Om du har kamera för rörligabilder och stillbilder.

 

Hon ska simma med delfinerna !

 

Vi ska vara där kl.09.00 fredag den 11 Februari.

 

 

Vänligen HERKULES 

Screenshot_20220129-090637_Chrome.jpg

Jag kan ta kort, billigt dessutom. Två paket Camel Blue duger i ersättning.  Jag puffar på en del på dagarna, men antar att det inte är några problem. Det blåser ju liksom bort med vinden.

Link to comment
Dela på andra sajter

En annan variant är att gå till doktorn och göra ett smärre ingrepp, vem vet näshårsborttagning kanske ingår...

 

 

 

 

Ändrades av Benriach

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Benriach:

En annan variant är att gå till doktorn och göra ett smärre ingrepp, vem vet näshårsborttagning kanske ingår...

 

 

 

 

Att @Herkules varit med i South Park, man blir ju klart avundsjuk. Har vi fler medlemmar som varit med där eller är han ensam om den tunga meriten?

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev spooncreek:

Att @Herkules varit på med i South Park, man blir ju klart avundsjuk. Har vi fler medlemmar som varit med där eller är han ensam om den tunga meriten?

Intressant frågeställning.  Det finns ju iallafall en asiatisk restaurang i stadens utkanter...

 

 

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Benriach:

Om du skippar sponken för en dag så kanske du själv skulle kunna ta lite bilder... 

Halleluja, så klart JAG gör, men fota med min Nokia från 1992 !

 

 

Vänligen HERKULES 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev apknug:

Fast problemet är att han bara har en mobilkamera. Hercules vill att dottern ska få proffsbilder på sin högtidsdag. 

 

 

Bra , Du har ju träffa oss, vi vill bara jobba med proffs!

 

 

Vänligen HERKULES 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Atom:

Låter som en bra deal; om någon utifrån ska komma och fota så måste du ju betala dennes inträde och transport, åtminstone, så det blir nog inte billigare. Eller du hade kanske tänkt att fotografen skulle betala sin egen taxi och sitt eget inträde?

 

Frugans kusin var där med barnen för ett par veckor sedan. De var där för ett par år sedan och tyckte det var väldigt bra men den här gången var de väldigt besvikna; nästan allt i parken var stängt och vattnet var så grumligt och smutsigt att inga barn ville simma där och delfinerna kunde de bara se när de gjorde något trött hopp. Kan tänka att det är så med många turistparker; två år nästan helt utan intäkter gör det tufft att hålla upp underhåll mm.

Dessa Krun Deep  kusiner är även fattiga människor, så de har inte någon Nikon kamera 

 

Ursäkta min Vaasa dialekt !

 

 

Vänligen HERKULES 

Ändrades av Herkules
Link to comment
Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev spooncreek:

Jag kan ta kort, billigt dessutom. Två paket Camel Blue duger i ersättning.  Jag puffar på en del på dagarna, men antar att det inte är några problem. Det blåser ju liksom bort med vinden.

ANDRUSDENRUSKIGE !!

 

Jag behöver din hjälp!!

 

OBS ! Endast seriösa svar !

 

PS. spooncreek kan vi träffas i någon mörk gränd ikväll o JAG bjuder på en LEO Ds 

 

 

Vänligen HERKULES 

 

 

Ändrades av Herkules
Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Benriach:

En annan variant är att gå till doktorn och göra ett smärre ingrepp, vem vet näshårsborttagning kanske ingår...

 

 

 

 

ANDRUSDENRUSKIGE !!

 

Jag behöver din hjälp!!

 

OBS ! Endast seriösa svar !

 

Hjälp mej igen (jag är igen Bruce ännu)

 

Vänligen HERKULES 

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev spooncreek:

Att @Herkules varit med i South Park, man blir ju klart avundsjuk. Har vi fler medlemmar som varit med där eller är han ensam om den tunga meriten?

Lillemannen, Smilet,  Minesto..... M.fl. 

 

Bastu (sauna champion, armbrytarkungen)

 

(Ursäkta  min Vaasa dialekt)

 

Vänligen HERKULES 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Herkules:

ANDRUSDENRUSKIGE !!

 

Jag behöver din hjälp!!

 

OBS ! Endast seriösa svar !

 

PS. spooncreek kan vi träffas i någon mörk gränd ikväll o JAG bjuder på en LEO Ds 

 

 

Vänligen HERKULES 

 

 

??

Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev Herkules:

 

PS. spooncreek kan vi träffas i någon mörk gränd ikväll o JAG bjuder på en LEO Ds 

 

Du behöver inte bjuda på Leo, det räcker med en cigg.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Herkules:

Lillemannen, Smilet,  Minesto..... M.fl. 

 

Bastu (sauna champion, armbrytarkungen)

 

(Ursäkta  min Vaasa dialekt)

 

Vänligen HERKULES 

Har du fått med alla dina nick från MPR  i South Park? Impad! Såg ni lika ut, och/eller hade ni lite olika attribut? Jag menar Smilet med en pipa, Lillemannen med en cigarr, etc, etc. Du fattar säkert vad jag menar.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
39 minuter sedan, skrev Herkules:

ANDRUSDENRUSKIGE !!

 

Jag behöver din hjälp!!

 

OBS ! Endast seriösa svar !

 

PS. spooncreek kan vi träffas i någon mörk gränd ikväll o JAG bjuder på en LEO Ds 

 

 

Vänligen HERKULES 

 

 

Vad behöver du min hjälp till?

Jag är ju känd för min konstnärliga ådra och skulle ju kunna rita din dotter och ett par delfiner. 
Klarar jag av att logga in på datorn så kan jag måla några delfiner som smakprov. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...