Jump to content
IGNORERAD

Konspirationsteori....

Batting
 Dela

Recommended Posts

Arabiska våren. 

Mordet på statschefen kafdafi. 

Mordet på statschefen Saddam hussein. 

Älskandet av shaen och Khomeini. 

Just det att muslimerna lyckas få västländerna att utkämpa krigen åt dom utan att själva behöva betala en krona eller delta är imponerade. 

Och sist så drog man sig bort från Afganistan. 

Kurderna med Nalin Pelgul som var het med Mona är helt borta, inkl Mona. 

Nya grupper ersatte dom små kurderna i diverse olika partier. 

Bra drag under muslim-galoschen. 

• Ge karma 2
  • Pannslag 1
  • Snurrigt 1
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nicholas:

Arabiska våren. 

Mordet på statschefen kafdafi. 

Mordet på statschefen Saddam hussein. 

Älskandet av shaen och Khomeini. 

Just det att muslimerna lyckas få västländerna att utkämpa krigen åt dom utan att själva behöva betala en krona eller delta är imponerade. 

Och sist så drog man sig bort från Afganistan. 

Kurderna med Nalin Pelgul som var het med Mona är helt borta, inkl Mona. 

Nya grupper ersatte dom små kurderna i diverse olika partier. 

Bra drag under muslim-galoschen. 

Nja...

Khadaffi blev i och för sig lynchad men jag tror inte han hade klarat sej bättre efter en rättegång, tror du?

Saddam blev tillfångatagen och senare dömd till döden i en rättegång, vilket jag kan se som en korrekt dom, vad tycker du?

Shahen av Iran flydde fältet när revolutionen mot hans regim blev för jobbig, att muslimerna lyckades ta över Iran var inte nåt som var skrivet i sten, det kunde istället ha blivit en demokratiskt vald regering, tyvärr fanns det för många idi*ter (muslimer) som lyssnade på Khomeini...

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tommy:

Nja...

Khadaffi blev i och för sig lynchad men jag tror inte han hade klarat sej bättre efter en rättegång, tror du?

Saddam blev tillfångatagen och senare dömd till döden i en rättegång, vilket jag kan se som en korrekt dom, vad tycker du?

Shahen av Iran flydde fältet när revolutionen mot hans regim blev för jobbig, att muslimerna lyckades ta över Iran var inte nåt som var skrivet i sten, det kunde istället ha blivit en demokratiskt vald regering, tyvärr fanns det för många idi*ter (muslimer) som lyssnade på Khomeini...

MVH

Hmmm. 

Khadaffi blev lynchad pga att någon hade krigat ned honom. 

Vilket inte var samma personer som lynchade honom. 

Domen för Saddam var inte korrekt. 

Du bortser helt ifrån vilken kontext Saddam regerade och vilka små snälla lamm oppositionen inte var.

Mycket komplext men väldigt enkelt. 

Alla krafter som på något sätt stod emot islam skulle bort. 

Inkl saddat. 

USA stödjer inte längre kurderna med en no fly zone. 

EU har bara tomma ord emot erdogan, inget mer, skenheligt. 

• Ge karma 2
  • Snurrigt 1
Dela på andra sajter

Ryssland anföll inte Ukraina på utsatt tid.
Sverige  och Gotland klarade sig också, men jag antar att alla krigshetsare hann skrämma till sig ökande anslag.
Återöppnandet av t.ex.  Dalaregementet känns ju ytters angeläget! :80:

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1
Dela på andra sajter

Fredman tror du bankkrisen är över. En liten fråga bara.

• Pannslag 2
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Fredman:

Jaså de tog över tre år efter bankkrisen! Börjar fan tro att du är Kånkens bror. 

Klappar du händerna nu ?

• Pannslag 1
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Fredman tror du bankkrisen är över. En liten fråga bara.

Kris?

• Ge karma 7
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev flebbe:

Hur är det med skuldmättnaden ? Är det en typ av kris ? Skulle det kunna leda till en allvarlig kris.

Jag är inte speciellt insatt i det själv, men finns ju många ryggdunkande experter på detta forum som säkert kan svara.

https://bladet.se/ekonomi/pa-en-skuldmattad-marknad-gar-sveriges-valstand-forlorat/

Banklån behöver vara rimliga i förhållande till inkomsten. 

Oftast ( helst) pratar vi om bolån. 

Vi reglerar det med inflation. 

Dags att diska av lite lån med inflation nu. 

Men i en statisk befolkning. 

Så kan barnen ärva sitt boende och inga bolån skulle existera....

Onda föräldrar belånar sitt boende och åker på lyxsemester istället för att ge pengarna till barnen/barnbarnen. 

• Ge karma 1
  • Haha 1
Dela på andra sajter

Opps, I did it again.... 

Screenshot_20220219-223905_SVT Nyheter.jpg

Ändrades av Nicholas
  • Ge karma 3
Dela på andra sajter

Det här kan väl inte vara sant, eller ? Vad tror ni ryggdunkande experter ?

bild.png.1b85ebfc00805a41e5c190974cb54753.png

• Pannslag 5
  • Haha 2
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev flebbe:

Du skäms verkligen aldrig för att sprida Kinas och Rysslands propaganda......

/Krille 

• Ge karma 3
  • Tummen upp 2
  • Haha 3
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Krille:

Du skäms verkligen aldrig för att sprida Kinas och Rysslands propaganda......

/Krille 

Är du rädd för Ryssen ?

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev flebbe:

Är du rädd för Ryssen ?

Mer rädd för alla "nyttiga idi*ter" som inte förstår vems ärenden de springer. Men jag ser absolut "Ryssen" och "Kinesen" som de största hoten mot mina barns framtid.

/Krille 

• Ge karma 3
  • Tummen upp 2
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev flebbe:

Kunde vara partiprogrammet vid en sammanslagning av Miljö- och Vänsterpartiet (MOV).

• Tummen upp 1
  • Haha 2

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Krille:

Mer rädd för alla "nyttiga idi*ter" som inte förstår vems ärenden de springer. Men jag ser absolut "Ryssen" och "Kinesen" som de största hoten mot mina barns framtid.

/Krille 

Finns ett lika stort tredje hot redan väl etablerat i Sverige.

• Ge karma 3
  • Tummen upp 1

Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Alarik:

Finns ett lika stort tredje hot redan väl etablerat i Sverige.

Har en diktator med storhetsvansinne och kärnvapen etablerat sig i Sverige? 

/Krille 

• Haha 3
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Krille:

Har en diktator med storhetsvansinne och kärnvapen etablerat sig i Sverige? 

/Krille 

Det är än värre.

• Tummen upp 1
  • Haha 1

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Krille:

/Krille 

Tack för halva ditt svar. Hade bara räknat med ett personligt påhopp. När jag lägger in tex det inlägget du kommenterade är det för att diskutera om det. Men allt för ofta blir det mest skitsnack tyvärr med efterkommande ryggdunkningar av fegisarna, troligtvis har dom inte ens läst eller tittat på vad inlägget handlar om. Det kommer visa sig vem som är idi*t som du kallar mig och andra.

När Klaus Schwab grundare och ledare för World Economic Forum som knytit till sig Presidenter, Statsministrar, FN och WHO bla sitter i intervjuer (tänker inte länka, det får ni leta upp själva) och säger att dom (vi) ska göra mycket av det som står i den agendan, borde man då inte vara uppmärksam på det ? Eller ska man bara garva bort det och kalla folk för det ena eller andra?

Om dom lyckas med det dom planerar borde alla vara oroliga. Inte minst för sina barn.

Vad händer i tex Kanada nu, vad händer i Nya Zeeland nu? Vilka är deras premiärministrar, vilka har dom anknytning till ? Dom flesta här vet nog inte vad som sker.

Testa att använda någon annan sökmotor än Google, tex Duckduck. Google censurerar sånt som inte stämmer in i agendan. Om man är intresserad av vad som sker alltså.

Annars kan man dra ner nattmössan över ögon och öron och sova vidare.

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

Sverige centrum i WEF:s fjärde industriella revolution?

World Economic Forum, WEF, har genom åren varit på tapen lite då och då. Inte minst i samband med deras årliga möte i Davos där ledare, politiker och andra dignitärer samlas för att prata politik och ekonomi. Få har väl sedan bildandet (1971) ägnat sammanhanget någon djupare tanke. Men i samband med att Världshälsoorganisationen 2020 klassade SARS-CoV-2 som en pandemi har allt fler fått upp ögonen för organisationen. Inte minst genom Event 201 och den bok som grundaren, Klaus Schwab, skrev med titeln ”Covid-19: The Great Reset” (2020).

https://folkungen.se/sverige-centrum-i-wefs-fjarde-industriella-revolution/

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev flebbe:

Tack för halva ditt svar. Hade bara räknat med ett personligt påhopp. När jag lägger in tex det inlägget du kommenterade är det för att diskutera om det. Men allt för ofta blir det mest skitsnack tyvärr med efterkommande ryggdunkningar av fegisarna, troligtvis har dom inte ens läst eller tittat på vad inlägget handlar om. Det kommer visa sig vem som är idi*t som du kallar mig och andra.

När Klaus Schwab grundare och ledare för World Economic Forum som knytit till sig Presidenter, Statsministrar, FN och WHO bla sitter i intervjuer (tänker inte länka, det får ni leta upp själva) och säger att dom (vi) ska göra mycket av det som står i den agendan, borde man då inte vara uppmärksam på det ? Eller ska man bara garva bort det och kalla folk för det ena eller andra?

Om dom lyckas med det dom planerar borde alla vara oroliga. Inte minst för sina barn.

Vad händer i tex Kanada nu, vad händer i Nya Zeeland nu? Vilka är deras premiärministrar, vilka har dom anknytning till ? Dom flesta här vet nog inte vad som sker.

Testa att använda någon annan sökmotor än Google, tex Duckduck. Google censurerar sånt som inte stämmer in i agendan. Om man är intresserad av vad som sker alltså.

Annars kan man dra ner nattmössan över ögon och öron och sova vidare.

Jag trodde du lade in din ”UN Agenda” som exempel på en löjlig konspirationsteori. Nu säger du att det var för att ”diskutera”. Menar du alltså att du tror att det finns en sådan UN Agenda eller vad är det vi ska diskutera?

• Ge karma 7

Död åt Putin och hans croonies

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...