Jump to content
IGNORERAD

Hur fan kör du egentligen??


Fantomen

Recommended Posts

8 minuter sedan, skrev janne_h:

Att göra min fru till ett skämt. Det betyder att min valnötshjärna överträffats av din intelligens.

Synd bara att din totala avsaknad av eq inte passar in i sammanhanget. Man kan inte ha allt bevisligen!!! 

 

 

Din fru...Grattis! :559bdc4880218_haveaniceday:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 111
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Fantomen

    10

  • Issanbonde

    8

  • Enis

    7

  • Batting

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

12 timmar sedan, skrev Batting:

Ni som bor där i Thailand märker ni av någon debatt om trafiken där.
Inser dom själva att något måste göras?
Förutom det där med avfarterna som inte fungerar utan att man måste göra en U-sväng så har dom ju faktiskt bra vägar.
Bra vägar, och enkelriktat för det mesta.
Det skulle ju inte behöva dö så många.

Många dödsfällor i form av u-turns byggs bort vilket är positivt. Känns "sådär" att stå stilla i en u-turn när bilen bakom och den mötande båda kör förbi i 120 med någon meters marginal. Krävs inte mycket förrän olyckan är ett faktum.

 

I övrigt spelar nog skicket på vägarna inte så stor roll jämfört med att det finns så många usla förare som tycker att de kör jättebra. 

 

/Krille 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag låg på drygt 130 och blir både omkörd och frånåkt av en vilt gungande buss 😉

021.thumb.JPG.79b06e399265274b53585bdc26b3672a.JPG

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
22 timmar sedan, skrev janne_h:

Att göra min fru till ett skämt. Det betyder att min valnötshjärna överträffats av din intelligens.

Synd bara att din totala avsaknad av eq inte passar in i sammanhanget. Man kan inte ha allt bevisligen!!! 

Jösses, jag är så oerhört ledsen om jag sårat dig och din fru med ett i grunden oskyldigt men som jag skrev, ett dåligt skämt......:ledsen::ledsen::ledsen:

Finns ju en viss jargong på forumet som man kanske faller in i alldeles för lätt, när man växt upp i den arbetsmiljön jag gjort i......🤬

Ber tusen gånger om ursäkt......💙

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Jösses, jag är så oerhört ledsen om jag sårat dig och din fru med ett i grunden oskyldigt men som jag skrev, ett dåligt skämt......:ledsen::ledsen::ledsen:

Finns ju en viss jargong på forumet som man kanske faller in i alldeles för lätt, när man växt upp i den arbetsmiljön jag gjort i......🤬

Ber tusen gånger om ursäkt......💙

 

Ditt skämt var lättförståeligt för oss med läsförståelse. Hade inte ens bemödat mig en ursäkt för detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
3 timmar sedan, skrev M33:

Ditt skämt var lättförståeligt för oss med läsförståelse. Hade inte ens bemödat mig en ursäkt för detta.

Man vill ju bara vara vän med alla....💙

Sådan är jag på gott och ont......🤪

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Jag hade nästan glömt av hårfrisörskor och folierade kärror. Men så hittade jag precis den här halvgamla bildsekvensen i telefonen.

 

Jag hade tagit frugans ofolierade miniracer till Big C för att handla något (förmodligen sprit) och på vägen ut rattade det här åket förbi. Så... Vad är det för skit tror ni?

 

IMG20220422140016.thumb.jpg.95c744e4293972ade23c30717e73578b.jpg

 

IMG20220422140036.thumb.jpg.1cbefe0c31179b7e80c7a7909bf1c0f1.jpg

 

IMG20220422140034.thumb.jpg.d09524502b5e8715455d7402191b8b4a.jpg

 

Jag har givetvis ingen aning om vad det är för något men då det här forumet frekventeras av fler experter än "Fråga Lund" och NASA tillsammans så är jag övertygad om att svaret kommer innan jag hinner säga folieradhårfrisörskemerca baklänges.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Fantomen:

Jag hade nästan glömt av hårfrisörskor och folierade kärror. Men så hittade jag precis den här halvgamla bildsekvensen i telefonen.

 

Jag hade tagit frugans ofolierade miniracer till Big C för att handla något (förmodligen sprit) och på vägen ut rattade det här åket förbi. Så... Vad är det för skit tror ni?

 

IMG20220422140016.thumb.jpg.95c744e4293972ade23c30717e73578b.jpg

 

IMG20220422140036.thumb.jpg.1cbefe0c31179b7e80c7a7909bf1c0f1.jpg

 

IMG20220422140034.thumb.jpg.d09524502b5e8715455d7402191b8b4a.jpg

 

Jag har givetvis ingen aning om vad det är för något men då det här forumet frekventeras av fler experter än "Fråga Lund" och NASA tillsammans så är jag övertygad om att svaret kommer innan jag hinner säga folieradhårfrisörskemerca baklänges.

En sk risbrännare, ombyggd Nissan aka Mitsuoka Le-Seyde


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Kentan:

En sk risbrännare, ombyggd Nissan aka Mitsuoka Le-Seyde

Fantastiskt! 🤓

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Blingen:

Ser ut som en nyare Excalibur, men inte helt säker på det!

Du har ju svaret 2 inlägg upp

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev Fantomen:

Jag hade nästan glömt av hårfrisörskor och folierade kärror. Men så hittade jag precis den här halvgamla bildsekvensen i telefonen.

 

Jag hade tagit frugans ofolierade miniracer till Big C för att handla något (förmodligen sprit) och på vägen ut rattade det här åket förbi. Så... Vad är det för skit tror ni?

 

IMG20220422140016.thumb.jpg.95c744e4293972ade23c30717e73578b.jpg

 

IMG20220422140036.thumb.jpg.1cbefe0c31179b7e80c7a7909bf1c0f1.jpg

 

IMG20220422140034.thumb.jpg.d09524502b5e8715455d7402191b8b4a.jpg

 

Jag har givetvis ingen aning om vad det är för något men då det här forumet frekventeras av fler experter än "Fråga Lund" och NASA tillsammans så är jag övertygad om att svaret kommer innan jag hinner säga folieradhårfrisörskemerca baklänges.

Ser fin ut. Men dessa asiatiska kopior ser oftast finare ut utifrån. Än vad dom gör inifrån.

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...