Fantomen Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 Ja eller mer korrekt - VAD kör du? Det verkar ju vara på tapeten att ideligen påtala vilket "fett" fordon man för fram på vägarna så vad passar väl bättre än en tråd om just detta! Jag börjar! Förutom min saleng med glappandes hjullager så kör jag även en mattfolierad Nissan NV. Här en bild på skönheten och hela familjen när vi ska ner till sexan för att leta efter ballongpartyn. Fyll gärna på med era feta åk/skönheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 MIn fina pärla, den betalade jag hela 5 000 SEK och har reparerat för en 5 000 SEK till, bla kamrem, bakbromsar, stöddämpare bak. Och skatt 1 920 SEK för 2022. Räknar med att köra två år till utan större reparationer. Lite rost på sparklådan men får vänta tills stora garaget blir varm innan jag fixar. Observera att jag har haft råd att tanka fullt! 17.74 / liter på INGO. Inte vilken bil som helst, utan minibus. Härlig att köra med elektrisk styrservo. Man sitter högt, så som man ska göra, när man fraktar värdefullt last. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 Ska ja ut å ta mig en öl kan det bli 3hjulingen för safe Mvh. Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 (ändrad) Batavus Zonar anno 2018 är det enda fordon jag äger och förfogar över sedan snart fyra år. Fungerar över förväntan att klara sig utan bil, ett beslut jag aldrig ångrat. Ändrades Januari 9, 2022 av Abercrombie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 34 minuter sedan, skrev Fantomen: Ja eller mer korrekt - VAD kör du? Det verkar ju vara på tapeten att ideligen påtala vilket "fett" fordon man för fram på vägarna så vad passar väl bättre än en tråd om just detta! Jag börjar! Förutom min saleng med glappandes hjullager så kör jag även en mattfolierad Nissan NV. Här en bild på skönheten och hela familjen när vi ska ner till sexan för att leta efter ballongpartyn. Fyll gärna på med era feta åk/skönheter! På det flaket ska jag sitta när vi vattenkrigar på soi 7 och 8 i april. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Januari 9, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2022 10 minuter sedan, skrev Abercrombie: Batavus Zonar anno 2018 är det enda fordon jag äger och förfogar över sedan snart fyra år. Fungerar över förväntan att klara sig utan bil, ett beslut jag aldrig ångrat. Av princip så undviker jag att dela ut sura/snurriga gubbar men nu var det fan nära alltså! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 Min nya husbil... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Januari 9, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2022 Precis nyss, skrev Benriach: Min nya husbil... Kul! 🤘 Men visa inte den för @M33 bara för då får du bannor för dubbelpostande av bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ale Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 Mitt åk sedan 38 år sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 5 minuter sedan, skrev Benriach: Min nya husbil... På det flaket ska jag sitta när vi vattenkrigar på soi 7 och 8 i april. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Januari 9, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2022 Precis nyss, skrev spooncreek: På det flaket ska jag sitta när vi vattenkrigar på soi 7 och 8 i april. Jaha... Menar du att den är finare än min Nissan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 25 minuter sedan, skrev Abercrombie: Batavus Zonar anno 2018 är det enda fordon jag äger och förfogar över sedan snart fyra år. Fungerar över förväntan att klara sig utan bil, ett beslut jag aldrig ångrat. På den pakethållaren ska Spooncreek sitta när ni vattenkrigar på soi7 och 8 i april... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 Sparkcykel med lite påhäng. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 1 minut sedan, skrev Mankan: Sparkcykel med lite påhäng. På det flaket ska jag........nä där vet i fan hur man ska knö sig in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 2 minuter sedan, skrev spooncreek: På det flaket ska jag........nä där vet i fan hur man ska knö sig in. Jag kan hänga på en korg fram. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 19 minuter sedan, skrev Ale: Mitt åk sedan 38 år sen. Bara nyfiken, köpte du denna av en kille som heter Mikael? Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 8 minuter sedan, skrev spooncreek: På det flaket ska jag........nä där vet i fan hur man ska knö sig in. Åke han får åka bak, på sitt lilla cp flak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Januari 9, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2022 Just ja! Jag hade ju en trabant också här nere men den stod mer på verkstaden än hemma (köra var bara att glömma). Tog alltid en jävla tid att få ner delar också! Bedrövligt! Här en bild från sista servicen förra året. Kan för övrigt reka det stället som ligger ute på Sukhumvit om ni ska serva era öststatsåk men då jag inte minns vad det heter så är det ju ett lika löjligt tips som en lilafolierad hårfrisörskebil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 1 minut sedan, skrev Fantomen: Just ja! Jag hade ju en trabant också här nere men den stod mer på verkstaden än hemma (köra var bara att glömma). Tog alltid en jävla tid att få ner delar också! Bedrövligt! Här en bild från sista servicen förra året. Kan för övrigt reka det stället som ligger ute på Sukhumvit om ni ska serva era öststatsåk men då jag inte minns vad det heter så är det ju ett lika löjligt tips som en lilafolierad hårfrisörskebil. Ingår hårtork ,permanentvätska och hårrullar när man beställer delar, eller är det bara vissa utvalda märken/modeller som levereras med sådant lyx? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ale Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 14 minuter sedan, skrev Koh Changer: Bara nyfiken, köpte du denna av en kille som heter Mikael? Nej. Köpte den av min blivande svåger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 detta vrålåk har jag, den kan vara klossoalt många olika bilmärken enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Januari 9, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2022 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ingår hårtork ,permanentvätska och hårrullar när man beställer delar, eller är det bara vissa utvalda märken/modeller som levereras med sådant lyx? Lustigt att du frågar! Jag var faktiskt hos frissan idag. Tyvärr var hans papiljotter på tok för mjuka så det blev rätt dåligt krull men, men.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 Har även denna Aldrig besiktigat i min ägo så det blir väl som att spela på lotto i slutet på januari knappt inkörd En pelare i garaget tyckte den så lite tam ut och gav den lite stripes idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 3 minuter sedan, skrev Enis: Har även denna Aldrig besiktigat i min ägo så det blir väl som att spela på lotto i slutet på januari knappt inkörd En pelare i garaget tyckte den så lite tam ut och gav den lite stripes idag enis Men inte du vid ratten väll??!!! Garaget stort Eldoradon samt Coninentalen körde vi in å ut flera gånger i veckan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 Precis nyss, skrev Issanbonde: Men inte du vid ratten väll??!!! Garaget stort Eldoradon samt Coninentalen körde vi in å ut flera gånger i veckan Svintrångt nere i källaren två garage i fastigheten enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu