Jump to content
IGNORERAD

Godnatt Pattaya


Jive

Recommended Posts

En artikel just nu i Pattaya mail:

" All Pattaya restaurants now requier costumers to show Negative Covid-19 Test".

Mer om detta i Pattaya Mail.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

En polare som driver en beerbar på Tree Town, matrestaurang fn skickade en bild på Facebook, där alla anställda måste testas, varje dag. Eller vad heter area som blev till istället för Made in Thailand, bredvid Buakhao

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev burrabus:

Så tjejerna får ta pinnen i näsan var dag nu 

Det verkar vara sån där snabbtest. Är det stick i fingret?

POC_CLINITEST_Rapid_COVID-19_Self-Test_Results.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev wavis:

Saliv.

Ok, tog själv i somras o den var stick i fingret. Köpte på apoteket. Den var anti kropps test visserligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev burrabus:

Helvetes sjukdom åt helvete med det här nu riktigt tröttsamt

Tur att man inte är ensam tycka så!

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Amigo:

Det verkar vara sån där snabbtest. Är det stick i fingret?

POC_CLINITEST_Rapid_COVID-19_Self-Test_Results.jpg

När sambon kom hem från Thailand förra året fick hon testa sej på jobbet innan hon fick börja arbeta och då fick hon vispa med en sticka i snoken och stoppa stickan i ett rör med vätska som skakades och till sist släppa ett par droppar på en grej som ser ut som dessa.

 

Jag har feber och huvudvärk idag så hon ska ta hem en till mej så att jag kan testa innan jag åker in till jobbet igen.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev UglyFarang:

När sambon kom hem från Thailand förra året fick hon testa sej på jobbet innan hon fick börja arbeta och då fick hon vispa med en sticka i snoken och stoppa stickan i ett rör med vätska som skakades och till sist släppa ett par droppar på en grej som ser ut som dessa.

 

Jag har feber och huvudvärk idag så hon ska ta hem en till mej så att jag kan testa innan jag åker in till jobbet igen.

l

Leta om du hittar där  du tar från saliv, behöver inte rota i snoken. Använde sånt test igår.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev MickeN:

l

Leta om du hittar där  du tar från saliv, behöver inte rota i snoken. Använde sånt test igår.

Vi har testkit på jobbet så att man kan testas om man känner sej risig, det funkar utmärkt, nu när jag är risig så får sambon jobba men på egen plats och äta för sej själv istället för att stanna hemma i "sympatikarantän".

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...