Jump to content
IGNORERAD

Tio-i-topp lista


Atom

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Abercrombie:

Och allt är mitt fel! Sorry...

Oroa dig inte, hellre ett OT-inlägg än inget inlägg alls ☺️

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • Svar 53
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nerike

    9

  • born41

    7

  • Atom

    7

  • Fritz

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vad jag har förstått så har det varit kampanjer för att öka det inhemska resandet där just Thailändare fått fina rabatter på hotell. Staten har betalat.

 

Nu undrar jag om dessa kampanjer pågår fortfarande och hur hittar man hotellen med dessa erbjudanden.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev lasseiudon:

Vad jag har förstått så har det varit kampanjer för att öka det inhemska resandet där just Thailändare fått fina rabatter på hotell. Staten har betalat.

 

Nu undrar jag om dessa kampanjer pågår fortfarande och hur hittar man hotellen med dessa erbjudanden.

Ja det är igång igen till 31 Maj.

https://www.xn--12c1bik6bbd8ab6hd1b5jc6jta.com/

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-03-15 at 16:49, skrev lasseiudon:

Vad jag har förstått så har det varit kampanjer för att öka det inhemska resandet där just Thailändare fått fina rabatter på hotell. Staten har betalat.

 

Nu undrar jag om dessa kampanjer pågår fortfarande och hur hittar man hotellen med dessa erbjudanden.

Du har redan fått svar från @SatanG. Jag tror det här är fjärde, och förmodligen sista, rundan av Tiaow Doaigan. Max 10 hotellnätter som måste användas senast 31:a maj. Max 40% av rumskostnaden och max 3,000 Baht per natt. Dessutom 600 Baht per dag för restaurangbesök och annat; totalt alltså 36,000 Baht om man bokar hyfsat bra hotell. Vi ska använda 3 nätter om ett par veckor men det här blir första gången vi inte hinner utnyttja det fullt ut. 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...