Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2022


Kötthandlarn

Recommended Posts

29 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

ÄNTLIGEN vaknade liken upp och segrade men det satt långt inne och var inte övertygande men en vinst är alltid en vinst......💙

https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/marcus-berg-fralste-ifk-goteborg-bryter-mardromstrenden/

 

Kul att Allsvenskans äldsta anfallare (?) sätter två mål, trots rullator och stödstrumpor......:rotfl:

Tror sundsvalls målis hade skickat in hela lönen på två mål för Berg🙈

Vilka bjudningar, men man tackar o tar emot det som bjuds😍

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...
  • Svar 152
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    31

  • conservator

    22

  • Nicholas

    22

  • 65Selander

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

  • 2 veckor senare...
2 timmar sedan, skrev bambam:

Såg Köttis tvilling i GBG klacken i dag ( eller så var det han ) .

Han satt och njöt av en fin match. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Dif blr bättre och bättre kan bli en fin placering i år. MFF kassa vad har hänt. Varför denna svacka. Är tiden ikapp dem. Är det början på ett långt förfall. Snillen spekulerar.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Peolito:

Dif blr bättre och bättre kan bli en fin placering i år. MFF kassa vad har hänt. Varför denna svacka. Är tiden ikapp dem. Är det början på ett långt förfall. Snillen spekulerar.

De hade ett gäng skador i början på nyckelspelare.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev 65Selander:

De hade ett gäng skador i början på nyckelspelare.

Med den truppen de har ska det inte spela nån roll. Jag menar deras sk reserver skulle bli startspelare i vilken allsvensk klubb som helst.

 

Malmös trupp har ett marknadsvärde på ca 315 miljoner medan nr 2 i listan Hammarby har ett marknadsvärde på 187 miljoner. 

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Dempa:

Med den truppen de har ska det inte spela nån roll. Jag menar deras sk reserver skulle bli startspelare i vilken allsvensk klubb som helst.

 

Malmös trupp har ett marknadsvärde på ca 315 miljoner medan nr 2 i listan Hammarby har ett marknadsvärde på 187 miljoner. 

Ja, det är det jag undrar över. Reserverna är ju också mycket bra. De borde vara bättre än så här långt.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev John Khonken:

Skit match igår. Men vi vann

Såg du den? Hur var baggen?

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
6 timmar sedan, skrev Peolito:

Ja, det är det jag undrar över. Reserverna är ju också mycket bra. De borde vara bättre än så här långt.

Dessutom 3 nya spelare hittills som är spelklara den 15/7, Malmö kommer var så säker

Förfall knappast🤑

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
18 timmar sedan, skrev bambam:

Såg Köttis tvilling i GBG klacken i dag ( eller så var det han ) .

Bild önskas.....:giggle:

 

 

16 timmar sedan, skrev Nicholas:

Han satt och njöt av en fin match. 

 

 

Nä, Köttis satt hemma i lägenheten i Majorna och funderade än en gång på att kasta ut TV:n från balkongen......:giggle:

Hindrade mig själv trots vredesmodet, då både grannar och hyresvärd har tröttnat sedan länge på flygande TV-apparater från balkongen på 5:e våningen var gång det går dåligt för Blåvitt........:rotfl:

Dessutom har jag inte råd att köpa ny TV varenda gång det går dåligt för Blåvitt, för då skulle jag varit bankrutt.......:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
8 timmar sedan, skrev Peolito:

Såg du den? Hur var baggen?

Baggen är väldigt upp och ner, Gör brilianta saker för att sedan ge bort bollen. Lite för bollkär också. Men han blir bättre och bättre. 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev conservator:

Dessutom 3 nya spelare hittills som är spelklara den 15/7, Malmö kommer var så säker

Förfall knappast🤑

Jag förnimmer en svacka hos MFF liksom världsekonomin Sanna mina ord. 😀

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Kötthandlarn:

Bild önskas.....:giggle:

 

 

 

Nä, Köttis satt hemma i lägenheten i Majorna och funderade än en gång på att kasta ut TV:n från balkongen......:giggle:

Hindrade mig själv trots vredesmodet, då både grannar och hyresvärd har tröttnat sedan länge på flygande TV-apparater från balkongen på 5:e våningen var gång det går dåligt för Blåvitt........:rotfl:

Dessutom har jag inte råd att köpa ny TV varenda gång det går dåligt för Blåvitt, för då skulle jag varit bankrutt.......:rotfl:

Men kram på dig älskling 

e212609986319a9f8aa1a25b0d90d5b4.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Trist med MFFs förfall. Tror på 7 års olycka. Blir spettekakorna lika kassa som Göteborg.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
12 timmar sedan, skrev Peolito:

Trist med MFFs förfall. Tror på 7 års olycka. Blir spettekakorna lika kassa som Göteborg.

 

 

Du "tror" mycket du och det visar sig vara fel år efter år

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev conservator:

Du "tror" mycket du och det visar sig vara fel år efter år

Nja, har ganska rätt om Dif. Vad gäller MFF får vi se. De kanske hämtar sig eller byter tränare eller köper ett nytt lag och kommer tillbaka i år eller om ett par år. De rosar ju inte marknaden precis trots bra balansomslutning.

Link to comment
Dela på andra sajter

56 minuter sedan, skrev Peolito:

Nja, har ganska rätt om Dif. Vad gäller MFF får vi se. De kanske hämtar sig eller byter tränare eller köper ett nytt lag och kommer tillbaka i år eller om ett par år. De rosar ju inte marknaden precis trots bra balansomslutning.

Som sagt var så kvalar ni "UEFA Europa Conference League" där vinnarren går till "Uefa Europa League" där MFF går in i kvalet nu på torsdag i omgång 3..

Ang serben så skrev aftonbladet i natt att han har fått sparken, såg även detta på twitter innan Aftonbladet skrev.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/0GPdA0/milos-milojevic-far-sparken-fran-mff-efter-fiaskot

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev 65Selander:

Som sagt var så kvalar ni "UEFA Europa Conference League" där vinnarren går till "Uefa Europa League" där MFF går in i kvalet nu på torsdag i omgång 3..

Ang serben så skrev aftonbladet i natt att han har fått sparken, såg även detta på twitter innan Aftonbladet skrev.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/0GPdA0/milos-milojevic-far-sparken-fran-mff-efter-fiaskot

Ja, något behövs göras i MFF och det är lättare att sparka tränaren än laget. Förhoppningsvis (för MFF) blir det en positiv effekt med ny tränare. Jag skulle rekommendera att MFF anställer Rikard Norling eller Magnus Persson :-).

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Peolito:

....Jag skulle rekommendera att MFF anställer Rikard Norling eller Magnus Persson :-).

😂

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Malmö har för många äldre och mätta spelare. Dom måste ta smällen och föryngra laget.

 

Ni såg väl DIF igår. Kolla Isak Hien. Så ska en mittback spela. Djävlar om Dif säljer honom under 50 mille. Basel vill köpa honom för skitpengar.

Bara hoppas vi förkastar alla bud under 50 mille

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev John Khonken:

Malmö har för många äldre och mätta spelare. Dom måste ta smällen och föryngra laget.

 

Ni såg väl DIF igår. Kolla Isak Hien. Så ska en mittback spela. Djävlar om Dif säljer honom under 50 mille. Basel vill köpa honom för skitpengar.

Bara hoppas vi förkastar alla bud under 50 mille

Absolut inte under 50 mille och vid vidareförsäljning en bra bonus.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...