Jump to content
IGNORERAD

RT-PCR test 72 tim innan flyg


Chomphoo

Recommended Posts

Sitter och benar upp vad och när man skall göra innan avresa.

 

Då kom undran......Hur har ni gjort med era RT-PCR Test som skall göras innan flyget?

 

Vad har det kostat? 

 

Har bara skummat lite och hittade ett för 1400kr här i Linköping. Lite väl dyrt kan tyckas. Men jag har inte letat så mycket ännu.

 

Mvh Chomphoo

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Chomphoo:

Sitter och benar upp vad och när man skall göra innan avresa.

 

Då kom undran......Hur har ni gjort med era RT-PCR Test som skall göras innan flyget?

 

Vad har det kostat? 

 

Har bara skummat lite och hittade ett för 1400kr här i Linköping. Lite väl dyrt kan tyckas. Men jag har inte letat så mycket ännu.

 

Mvh Chomphoo

Gjorde mitt i Uppsala. 1050:-

Samma kedja i Gävle  skulle kostat 1950:-

Vi var 2 st som skulle ha test så vi räknade hem resan till Uppsala. 

Labbet ligger i Enskede vill jag minnas så prisskillnaden ligger nog mest i transporten av testet dit.

Hette typ Synlab eller så.

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev Chomphoo:

Sitter och benar upp vad och när man skall göra innan avresa.

 

Då kom undran......Hur har ni gjort med era RT-PCR Test som skall göras innan flyget?

 

Vad har det kostat? 

 

Har bara skummat lite och hittade ett för 1400kr här i Linköping. Lite väl dyrt kan tyckas. Men jag har inte letat så mycket ännu.

 

Mvh Chomphoo

Jag fixade det här:

https://www.bokadirekt.se/places/syster-elsa-stadshagen-41512?_ga=2.211753302.2118573527.1637923842-1321947876.1637923841

Men det är i Sthlm.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev måne:

Vi har beställt av Expresscare till en kostnad av 4500 för 2.Man blir rockad på grund av gula febern.

Ha Ha Ha.......Jäklar vad dom sög ut dig då! Kollat runt och hittat för 895:- här i Linköping med svar på test inom 2 tim. Med intyg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Chomphoo:

Ha Ha Ha.......Jäklar vad dom sög ut dig då! Kollat runt och hittat för 895:- här i Linköping med svar på test inom 2 tim. Med intyg.

Börjar bli en vana

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska använda mig av Vaccina som tar 995 kr för en person och som ligger ett stenkast från min bostad. Även viktigt att de har tider sen eftermiddag eftersom jag åker en sen söndag.

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev Chomphoo:

Ha Ha Ha.......Jäklar vad dom sög ut dig då! Kollat runt och hittat för 895:- här i Linköping med svar på test inom 2 tim. Med intyg.

Verkar ha sjunkit mycket priset i Linköping, 1400 till 895,  på typ 20 minuter......

 

Ca 700-800 är nog rock bottom. Nation wide.

Link to comment
Dela på andra sajter

695 i Helsingborg med svar på 12 timmar.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart rånad på 7800kr av dr bandit aka dr vaccin i luleå för 2 veckor sedan. Detta för 2 vuxna 2 barn men värt vart enda krona me d facit i hand...

 

Never forget: Robots will kill you.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev apknug:

Verkar ha sjunkit mycket priset i Linköping, 1400 till 895,  på typ 20 minuter......

 

Ca 700-800 är nog rock bottom. Nation wide.

Skrollar du så sakta (20min) 😉 Det är PCR Express som kostar 1495:- och vanligt 895:-. Båda med reseintyg. Ska nog boka nu för det verkar ju vara billigast med 895:-

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
5 minuter sedan, skrev Chomphoo:

Skrollar du så sakta (20min) 😉 Det är PCR Express som kostar 1495:- och vanligt 895:-. Båda med reseintyg. Ska nog boka nu för det verkar ju vara billigast med 895:-

 

 

Har bokat där (Legehuset) trots att jag bor i Norrköping. Flyger på en tisdag och då var ju söndagen bästa dagen för test. Här fanns inga som har öppet på söndagar.

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Chomphoo:

Skrollar du så sakta (20min) 😉 Det är PCR Express som kostar 1495:- och vanligt 895:-. Båda med reseintyg. Ska nog boka nu för det verkar ju vara billigast med 895:-

 

 

Vilken klinik i Linköping?

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Chomphoo:

Skrollar du så sakta (20min) 😉 Det är PCR Express som kostar 1495:- och vanligt 895:-. Båda med reseintyg. Ska nog boka nu för det verkar ju vara billigast med 895:-

 

 

Men inte lika billigt som i Uppsala. Var jun ån som påstod att PCR-test kostade typ 295 sek där. Dock så återkom personen aldrig med källa🐸

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Chomphoo:

Skrollar du så sakta (20min) 😉 Det är PCR Express som kostar 1495:- och vanligt 895:-. Båda med reseintyg. Ska nog boka nu för det verkar ju vara billigast med 895:-

 

 

Bra att vanligt ger svar inom 2 timmar och kostar 895 kr. Lite skamligt att kalla det andra PCR express när man får vänta längre och betala mer.

 

Buyer beware.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
13 timmar sedan, skrev Oskarudon:

Vart rånad på 7800kr av dr bandit aka dr vaccin i luleå för 2 veckor sedan. Detta för 2 vuxna 2 barn men värt vart enda krona me d facit i hand...

 

En hotellnatt på Arlanda hade varit motiverad. Då hade du klarat dig på 3600kr + hotell och öl. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-11-26 at 12:39, skrev Abercrombie:

Jag ska använda mig av Vaccina som tar 995 kr för en person och som ligger ett stenkast från min bostad. Även viktigt att de har tider sen eftermiddag eftersom jag åker en sen söndag.

Jag ska kolla med dem,verkar vara hälften av mitt pris.Vi åker på en tisdag och de har stängt söndagar och stänger 13.30 lördag,har inte sett om de fixar på 6 timmar,vi får se i morgon.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-11-26 at 18:34, skrev apknug:

Bra att vanligt ger svar inom 2 timmar och kostar 895 kr. Lite skamligt att kalla det andra PCR express när man får vänta längre och betala mer.

 

Buyer beware.

Eh nej. Vanligt test ger svar samma dag, fram till midnatt. Mailade och frågade vad stjärna betyder (*). Express ger nog svar inom ett par timmar.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-11-26 at 18:20, skrev Chomphoo:

Ha Ha Ha.......Jäklar vad dom sög ut dig då! Kollat runt och hittat för 895:- här i Linköping med svar på test inom 2 tim. Med intyg.

Är detta express test eller vanligt?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev apknug:

Är detta express test eller vanligt?

Aj då. JA jävlar, jag hade skrivit 2tim. Nä det ska vara svar inom samma dag för 895:-. Dom var ganska otydliga i pristabellen och blev tvungen maila för rätt svar. 2tim = Express. Samma dag = Vanligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev apknug:

Är detta express test eller vanligt?

Frågan är bara hur fan dom levererar ett intyg mitt i natten? För det kan man ju inte få med sig innan svar. Men jag har tid att springa in på morgonen och hämta som tur är. Det är väll elektroniskt men saknar skrivare

Ändrades av Chomphoo
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...