Jump to content
IGNORERAD

Sjukförsäkring


Mickelund

Recommended Posts

En sjukförsäkring som ska täcka för 3 m BTH hur dyr kommer den att bli .för 65 + känns som dom inte vill ha några pensionärer i landet.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Mickelund:

En sjukförsäkring som ska täcka för 3 m BTH hur dyr kommer den att bli .för 65 + känns som dom inte vill ha några pensionärer i landet.

ca.en tusenlapp med Länsförsäkringar

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev måne:

ca.en tusenlapp med Länsförsäkringar

En tusenlapp om dagen, veckan, månaden eller för ett helt år?????

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad en sjuk o olycksfallsförsäkring kostar i Thailand beror på din ålder.

Är du 80 år kostar det 30 000 kronor per år. Samma pris om du tecknar i Thailändsk bank eller länsförsäkringar i Sverige.

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänkte flytta ner till Thailand nästa år är då 63 men blev lite fundersam När jag såg den höjningen. har kollat lite på pacifick cross. men kan man fixa samma försäkring på lf som är min bank .så toppen.och jag antar att det är 1000 kr.imånaden ha menar. ska kolla upp det med Lf senare.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Mickelund:

Jag tänkte flytta ner till Thailand nästa år är då 63 men blev lite fundersam När jag såg den höjningen. har kollat lite på pacifick cross. men kan man fixa samma försäkring på lf som är min bank .så toppen.och jag antar att det är 1000 kr.imånaden ha menar. ska kolla upp det med Lf senare.

Det är väl OA visat som har det kravet? 

O retired är väl ännu så länge utan försäkringskrav vid ettårsförlängning i Thailand? 

Krävdes dock försäkring för att få O-visat i Sverige nu för ett par veckor sedan.  40.000/400.000 thb.

Link to comment
Dela på andra sajter

Exakt oa visa som jag tänker på  o visa måste man lämna Thailand var tredje månaden. Käns lite bökigt. Eller har jag fel .

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...