Jump to content
IGNORERAD

Liten Stockholmsträff


Atom

Recommended Posts

Efter att suttit fast i Thailand sedan 1:a mars 2020 ska jag nu äntligen lämna "The Gilded Cage". Här har man inte kunnat gå ut och ta en öl sedan i mars och givetvis kan jag inte missa en sådan chans när jag nu kommer till friheten. Innan jag åker tillbaka nästa lördag tänkte jag därför gå ut och dricka några öl.

 

Då jag kommer bo i området hade jag tänkt Akkurat på Hornsgatan. Jag kommer vara där från klockan 17 (fredagen den 17:e september) och vill någon komma förbi så är det välkommet. Kommer ingen så väntar jag till minst klockan 19, kommer någon så blir jag kvar betydligt längre.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Atom

    5

  • Peolito

    4

  • MickeN

    2

  • dtbkk

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Lycka till i Sverige Atom.

Du som är MPRs bäste skribent, passa på nu när du är i Stockholm,

och sök skrivjobb inom tex Bonnier- eller Scibsted koncernerna.

Eller inom Vallenberggruppen, där min son gjort karriär.

 

De globalistiska ideerna att du skall pendla till  China för din karriär, och att

thailänska tjejer skall pendla till Sverige för bärplockning, är pase¨.

Satsa på fosterlandet!

 

Det finns mycket pengar att hämta där också 555

Ändrades av ArneMorales
Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen hem! Eller bort?

Tackar för invit, hade varit mycket trevligt! Fel helg dock för mig. 
Jag hoppas flera har möjlighet att närvara och att det blir en trivsam afton!

 

:wai:

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte att jag skulle hålla mig nykter nästa helg, men det har man gjort förr och inte haft en aning om hur man tog sig hem.. Jobbar 10-15 minuters promenad därifrån. Så kanske kommer förbi på en bägare och skakar tass innan jag hoppar på pendeln hem till de finare krokarna av länet... 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev falukorven:

Tänkte att jag skulle hålla mig nykter nästa helg, men det har man gjort förr och inte haft en aning om hur man tog sig hem.. Jobbar 10-15 minuters promenad därifrån. Så kanske kommer förbi på en bägare och skakar tass innan jag hoppar på pendeln hem till de finare krokarna av länet... 

Nu blev man ju riktigt sugen att lura i frugan något som hon tror bestämmer som utmynnar att man får frigång ett par timmar 🤣

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Enis:

Nu blev man ju riktigt sugen att lura i frugan något som hon tror bestämmer som utmynnar att man får frigång ett par timmar 🤣

 

/Enis

Släng på henne lite pengar och parkera henne på bingohallen. 😀 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Enis:

Nu blev man ju riktigt sugen att lura i frugan något som hon tror bestämmer som utmynnar att man får frigång ett par timmar 🤣

 

/Enis

Klart du kommer. Om jag förstod Atomen rätt är det från kl 16 på fredag. Eftersom jag är så blyg tänkte jag ta en bira eller två på Zumen först som öppnar 15 och sedan är det bara max 10 minuters promenad till Akkurat uppförsbacke visserligen men ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Peolito:

Klart du kommer. Om jag förstod Atomen rätt är det från kl 16 på fredag. Eftersom jag är så blyg tänkte jag ta en bira eller två på Zumen först som öppnar 15 och sedan är det bara max 10 minuters promenad till Akkurat uppförsbacke visserligen men ändå.

Lägger vi till  Central Bar på Götgatan från kl 11 i schemat?

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev apknug:

Lägger vi till  Central Bar på Götgatan från kl 11 i schemat?

Oliver Twist öppnar också 11. Nerförsbacke till Akkurat om man blir lite blaskig.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Enis:

Nu blev man ju riktigt sugen att lura i frugan något som hon tror bestämmer som utmynnar att man får frigång ett par timmar 🤣

 

/Enis

Är väl bara säga att du ska till Stockholm en sväng på akut jobbuppdrag. Du lovar att försöka ta sista tåget hem till Gävle, men absolut senast tar du ett tåg hem på lördag morgon..

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan meddela att Akkurat står kvar och ölen smakar bra. Kunde inte hålla mig till Fredag men på fredag är jag givetvis här igen.

6E48B4A0-C869-40FC-8E73-6BCC5A97A393.jpeg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Enis:

Nu blev man ju riktigt sugen att lura i frugan något som hon tror bestämmer som utmynnar att man får frigång ett par timmar 🤣

 

/Enis

Säg att du skall åka in till Stockholm, för att du hört att väskaffären på Birgerjarlsgatan 5A har fått in höstsortimentet!

https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/point-of-sale/sweden/louis-vuitton-stockholm

 

Funkade 1 gång för mej (jag lovade trots allt inte att jag skulle köpa nåt...).

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tommy:

Säg att du skall åka in till Stockholm, för att du hört att väskaffären på Birgerjarlsgatan 5A har fått in höstsortimentet!

https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/point-of-sale/sweden/louis-vuitton-stockholm

 

Funkade 1 gång för mej (jag lovade trots allt inte att jag skulle köpa nåt...).

 

 

MVH

Väskorna var slutsålda i Las Vegas men jag köpte en plånbok istället. 

Funkade en gång för mig. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 9/14/2021 at 10:10 AM, Peolito said:

Klart du kommer. Om jag förstod Atomen rätt är det från kl 16 på fredag. Eftersom jag är så blyg tänkte jag ta en bira eller två på Zumen först som öppnar 15 och sedan är det bara max 10 minuters promenad till Akkurat uppförsbacke visserligen men ändå.

Som det står i första inlägget så kommer jag vara där från klockan 17. Det kan bli lite tidigare men ska ta ett PCR-test i Gamla Stan 15:30 så förmodligen är jag där runt 16:30.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Atom:

Som det står i första inlägget så kommer jag vara där från klockan 17. Det kan bli lite tidigare men ska ta ett PCR-test i Gamla Stan 15:30 så förmodligen är jag där runt 16:30.

Du kan ju ta vägen förbi Zumen i Gamla Stan innan Akkurat

Link to comment
Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev Atom:

Som det står i första inlägget så kommer jag vara där från klockan 17. Det kan bli lite tidigare men ska ta ett PCR-test i Gamla Stan 15:30 så förmodligen är jag där runt 16:30.

Är det vaccin direkt du ska på i Gamla Stan så ligger Zum Franziscaner aka Zumen en minut därifrån på skeppsbron. Men de har inga IPA.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, HuaHindinnge said:

Du kan ju ta vägen förbi Zumen i Gamla Stan innan Akkurat

 

32 minutes ago, Peolito said:

Är det vaccin direkt du ska på i Gamla Stan så ligger Zum Franziscaner aka Zumen en minut därifrån på skeppsbron. Men de har inga IPA.

Nu ska vi inte komplicera det; vi ses på Akkurat senast klockan 17; nånting säger mig att jag hinner få i mig mina öl ändå😉

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

On 9/14/2021 at 11:29 PM, Atom said:

Kan meddela att Akkurat står kvar och ölen smakar bra. Kunde inte hålla mig till Fredag men på fredag är jag givetvis här igen.

6E48B4A0-C869-40FC-8E73-6BCC5A97A393.jpeg

Måste kännas otroligt trist att de inte har Leo på fat, och att du måste dricka sånt där sunk. 😎😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...