Jump to content
IGNORERAD

Stort! Tröja 30 pensionerad.


Wangthong

Recommended Posts

  • Svar 46
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Wangthong

    7

  • Risifrutti

    6

  • bambam

    3

  • B747

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

10 minuter sedan, skrev 65Selander:

Henke är väl inte min idol men respekt

Han hade min respekt... ända tills han började göra reklam för nåt jäkla mjällschampo, där sjönk han som en sten. :kort:

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar nu.Men vet att även din arbetströja snart hamnar där.......Pension snart för dig:great:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev B747:

Kan du förklara närmare...New York Rangers?Tror inte du spelat där.....

Har inte ens varit in där. Slutade med hockey i småskolan. Skulle inte ens platsat i Vännäs IK. 

Men solklart är Henke en av de stora i Sveriges hokeyhistoria. Inte så många svenskar som får sitt nr stoppat för andra att använda och får sin tröja upphissad i en NHL-hockeylada.

Mjällschampo eller inte. Han som dyker upp i reklamen för ett försäkringsbolag är också löjlig i sina reklaminslag. Men tillhör även han de största hockeylegenderna i svensk historia. 

Men många förnedrar sig bara betalningen innehåller nog många nollor.

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev Fritz:

Han hade min respekt... ända tills han började göra reklam för nåt jäkla mjällschampo, där sjönk han som en sten. :kort:

Visst är det mäktigt att när NYR får reda på att han slutar med hockyn här hemma så går de ut med meddelandet att de pensionerar tröja 30. 

Förklarar vilken stor spelare han varit. Själv har jag väl heller inte varit något stort Henke fan, han har liksom inte spelat i mina favoritlag.

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket skitsnack, finns inte en människa som skulle tacka nej till såna pengar som dom får för sin reklam.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du behöver inte oja dig, schampo är ju inget du behöver bekymra dig om försök i stället att leta upp ett par platåskor.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev bambam:

Du behöver inte oja dig, schampo är ju inget du behöver bekymra dig om försök i stället att leta upp ett par platåskor.

Jag ojade mig bara för att jag har svårt att tro att du kan veta att alla människor, även ekonomiskt oberoende, går att köpa för pengar, inget annat.

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Fritz:

Jag ojade mig bara för att jag har svårt att tro att du kan veta att alla människor, även ekonomiskt oberoende, går att köpa för pengar, inget annat.

Och jag överreagerade, kommer du ihåg när du retade upp ett fyllgäng på the pool i Pattis och sen satt  samma gäng på Scandalic och du

kom förbi , hehe då kunde du blivit strypt av fyllona. var inte inblandad själv men var närvarande på båda ställena.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Fritz said:

Han hade min respekt... ända tills han började göra reklam för nåt jäkla mjällschampo, där sjönk han som en sten. :kort:

Har man mjäll så har man :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev 65Selander:

Har man mjäll så har man :-)

Använder man det schampot ska man väl slippa mjäll ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Tallviking:

Använder man det schampot ska man väl slippa mjäll ?

Är det för eller mot?

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Stort!

 

Att lipa som en sill för att nån annan tjänar pengar på att göra reklam, är däremot rätt litet....

 Men väldigt sossesvenskt!

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Schampo är inget man skojar bort hursomhelst. Väldigt viktigt med storleken på flaskan, är det fel så kan en hel semester gå åt helvete... 

 

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Benriach:

Schampo är inget man skojar bort hursomhelst. Väldigt viktigt med storleken på flaskan, är det fel så kan en hel semester gå åt helvete... 

 

Du vet tydligen av egen erfarenhet....:great:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Fritz:

Han hade min respekt... ända tills han började göra reklam för nåt jäkla mjällschampo, där sjönk han som en sten. :kort:

Jag håller med dig!

 

Har svårt att se att Foppa/Sundin eller Salming skulle ställa upp på något så löjligt.

 

Kolla på finnarna så ser du skillnaden.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Risifrutti:

Jag håller med dig!

 

Har svårt att se att Foppa/Sundin eller Salming skulle ställa upp på något så löjligt.

 

Kolla på finnarna så ser du skillnaden.

Är dessa så mycket bättre?

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev axe:

Är dessa så mycket bättre?

 

 

 

 

 

 

Var är Hen reklamen för 2021? Sudden såg du senast 1998 haha och Foppa för 21 år sedan. BS är väl lite färskare så där har du rätt. Alla kändisar ställer upp på reklam, men tror fortfarande att dom gör det med sin stolthet kvar. > Svårt att göra  det med schampo:)

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Var är Hen reklamen för 2021? Sudden såg du senast 1998 haha och Foppa för 21 år sedan. BS är väl lite färskare så där har du rätt. Alla kändisar ställer upp på reklam, men tror fortfarande att dom gör det med sin stolthet kvar. > Svårt att göra  det med schampo:)

degen skall in.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev axe:

degen skall in.

Nej, sudden framför allt har sin stolthet kvar. Du ser inte honom på några sunkiga talk shows eller i media i onödan. (JVM med all rätt, sen osynlig)

 

Degen är nog det minsta problemet.............

Link to comment
Dela på andra sajter

11 hours ago, Tallviking said:

Använder man det schampot ska man väl slippa mjäll ?

Kan man tro. 

Men det är tvärtom för mig. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...