Jump to content
IGNORERAD

Olympiska spelen 2021


Nicholas

Recommended Posts

1 hour ago, Khun Ken said:

Handboll herrar Sverige Spanien för er som har VPN.

 

https://www.cbc.ca/player/play/1928648771664

 

 

Varför vpn?

 

Har man AIS internet, ellertelefon kan man se 16 kanaler gratis på AiS play

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 71
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Khun Ken

    22

  • Nicholas

    10

  • spooncreek

    7

  • Kötthandlarn

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 hours ago, Khun Ken said:

Handboll herrar Sverige Spanien för er som har VPN.

 

https://www.cbc.ca/player/play/1928648771664

 

 

Genomusel insats igen av herrarna tyvärr, som genomgående i turneringen spelat lojt och nonchalant. Gör man 1 mål på 12 minuter i handboll så är man inte värd en semifinalplats. 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

4 hours ago, Khun Ken said:

Håller inte med dig om att det var en målvaktstavla. Hårt skott i ribban Rolfö på returen otagbar för målvakten.

 

Hårt skott?  Målisen kom på mellanhand, men påpassligt gjort av svenskorna att få dit den.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Baa:

Varför vpn?

 

Har man AIS internet, ellertelefon kan man se 16 kanaler gratis på AiS play

Jag har haft VPN i 6 år, funkar för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

55 minuter sedan, skrev spooncreek:

Genomusel insats igen av herrarna tyvärr, som genomgående i turneringen spelat lojt och nonchalant. Gör man 1 mål på 12 minuter i handboll så är man inte värd en semifinalplats. 

https://www.sportbibeln.se/os/jatteraseriet-efter-svenska-uttaget-i-os-handbollen-jag-ar-svinforbannad-det-ar-horribelt/?utm_source=sportbibeln&utm_medium=notification&utm_campaign=notifications

Link to comment
Dela på andra sajter

3 hours ago, Khun Ken said:

Olympiska spel och domare är alltid en fars. 

 

Mutade upp till öronen. 

Genom alla OS som jag kan minnas. 

 

Boxning.  (Italien special) 

Gymnastik. 

 

Boxningen i Seúl var ju en höjdare. 

Även i detta OS blev ju Frankrike hux flux diskade.

 

Antar att uttagningen av domare med alla Bananrepubliker redo att ta emot mutor är anledningen. 

 

OS är ju mutkolvarnas mecka. 

 

 

Ändrades av Nicholas
Link to comment
Dela på andra sajter

Coronapaniken fortsätter, Sam Kendricks testade positivt efter två negativa test innan avresa till Japan. Helt symtomfri och även ytterligare ett test under karantänen som visade negativt. Trots detta så får han inte vara med i finalen.

Måste vara tungt när man haft fullt fokus på OS i flera år

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, Dempa said:

Coronapaniken fortsätter, Sam Kendricks testade positivt efter två negativa test innan avresa till Japan. Helt symtomfri och även ytterligare ett test under karantänen som visade negativt. Trots detta så får han inte vara med i finalen.

Måste vara tungt när man haft fullt fokus på OS i flera år

Smittad på plats.

Delta håller på och röjer. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Nicholas:

Smittad på plats.

Delta håller på och röjer. 

 

Nja, troligen ett ”false positive”. Troligen inte smittad överhuvudtaget 

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev Baa:

Hårt skott?  Målisen kom på mellanhand, men påpassligt gjort av svenskorna att få dit den.

Svenska damlaget har tagit sig obesegrade till OS final. Något som herrlaget "aldrig" kommer att göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

TV kanalen NBT sänder just nu Sverige-Korea i damhandboll.

Sverige leder efter första halvlek me 21-13

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev ArneMorales:

TV kanalen NBT sänder just nu Sverige-Korea i damhandboll.

Sverige leder efter första halvlek me 21-13

22-13

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev ArneMorales:

TV kanalen NBT sänder just nu Sverige-Korea i damhandboll.

Sverige leder efter första halvlek me 21-13

Tack för tipset. Skönt att se det på 65 tummaren i stället för datorn.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Khun Ken:

Svenska damlaget har tagit sig obesegrade till OS final. Något som herrlaget "aldrig" kommer att göra.

Att jämföra damfotboll med herrfotboll är helt fel på alla nivåer eftersom konkurrensen och spelnivån inom damfotboll ligger så lågt jämfört med herrfotboll men framför allt blir det fel att jämföra i OS där herrarna spelar med J-23 lag och damerna med sina bästa lag. Att vinna OS-guld i herrfotboll värderas inte högt i idrottsvärlden. 

 

// mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev mrco:

Att jämföra damfotboll med herrfotboll är helt fel på alla nivåer eftersom konkurrensen och spelnivån inom damfotboll ligger så lågt jämfört med herrfotboll men framför allt blir det fel att jämföra i OS där herrarna spelar med J-23 lag och damerna med sina bästa lag. Att vinna OS-guld i herrfotboll värderas inte högt i idrottsvärlden. 

 

// mrco

Där har du rätt. Det är inga stora pengar att hämta för herrfotbollen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Extra hög konkurrens för damer eftersom dom även måste tävla emot män som låtsas vara damer. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Idag är jag så oerhört bedrövad och leden för att damerna inte nådde hela vägen fram i fotbollsfinalen......:ledsen: 

Faaaan vad jag hade hoppats att detta OS skulle bli ett klimax för dessa underbara tjejer men istället blev det ett antiklimax.......🤬

Tyvärr ser jag ngt "svenskt" över det hela......

Ofta som Sverige i olika sporter (oavsett damer eller herrar), presterar bra i gruppspel men när det kommer till allvar, så finns inte ngn "killer instinct"...........:ledsen:

 

Tycker så synd om de äldre spelarna som har varit med och luktat på diverse guldplatser i flera mästerskap och har varit med att skapa detta fantastiska lag, som Sverige faktiskt har och inte får lov att kröna sin karriär med en guldmedalj..........💙

 

MEN, det kan inte förnekas att landslaget har imponerat och jag tycker mig se en fantastisk framtid :thumbsup: men just nu är det surt och ledsamt.....:ledsen:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Idag är jag så oerhört bedrövad och leden för att damerna inte nådde hela vägen fram i fotbollsfinalen......:ledsen: 

Faaaan vad jag hade hoppats att detta OS skulle bli ett klimax för dessa underbara tjejer men istället blev det ett antiklimax.......🤬

Tyvärr ser jag ngt "svenskt" över det hela......

Ofta som Sverige i olika sporter (oavsett damer eller herrar), presterar bra i gruppspel men när det kommer till allvar, så finns inte ngn "killer instinct"...........:ledsen:

 

Tycker så synd om de äldre spelarna som har varit med och luktat på diverse guldplatser i flera mästerskap och har varit med att skapa detta fantastiska lag, som Sverige faktiskt har och inte får lov att kröna sin karriär med en guldmedalj..........💙

 

MEN, det kan inte förnekas att landslaget har imponerat och jag tycker mig se en fantastisk framtid :thumbsup: men just nu är det surt och ledsamt.....:ledsen:

Kunde inte sagt det bättre min gode köttis....

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...