Jump to content
IGNORERAD

Sandlådan - tråden om 2 veckors resa till Phuket


MaiChai

Recommended Posts

9 hours ago, L64 said:

Fel, tex Folksams reseförsäkring gäller förutom delen "katastrofskydd"...

Är det en del av hemförsäkringen? 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 210
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • MaiChai

    38

  • LTD

    27

  • Esspe

    20

  • Nicholas

    19

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

17 timmar sedan, skrev Abercrombie:

Sant. Men den vanliga reseförsäkringen gäller inte för sådant som det annars vanligtvis täcker.

 

16 timmar sedan, skrev Risifrutti:

Japp, det är UD´s ord som står för försäkring eller ej. Enligt mitt bolag (ICA) så täcker den även covid, men som sagt force majure och då är man chanslös.

 

Jävla sandlåda. Fan vad jag saknar direkt flyg med Thai, taxi direkt till pattis, checka in och rakt ner till 6:an och dra en kall eller två...

 

3 timmar sedan, skrev Nicholas:

Är det en del av hemförsäkringen? 

 

Vissa försäkringa gäller andra inte trots avrådan från UD. Det gäller alltså att kolla upp vad som gäller för just den försäkringen man själv har.

 

https://www.folksam.se/forsakringar/reseforsakring/resande-och-coronavirus

 

 

image.png.d43f245d7dfa50268c4d7cc0bdaab029.png

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har mest blivit beach häng de senaste dagarna men igår var jag utew och sänkte några Chang med er polare är i Kata, lite vinglig var man allt imorse...

 

Men det har också blivit tid för att få fötterna ompysslade

IMG_7401.thumb.jpeg.c4bbdb6adb52189d1f2536030ca77252.jpeg

 

Gamla härliga Freedom beach hade man nästan helt för sig själv, tyckte nog att det luktade lite jazztobak där också...

IMG_7428.thumb.jpeg.8deb70956e710582ae5ec093cfb4fb85.jpeg

 

Man behöver inte ta båten dit numera - man kan ta en buggy! Det var si och så med komforten ska erkännas men 100 battingar enkel väg är helt klart överkomligt för att frakta två faranger ner till stranden. Han kom och hämtade oss också för samma summa, bara att ringa när man ville åka.

662866999_IMG_7433(kopia).thumb.jpeg.5372e26f98a7d52af724eee614cd870b.jpeg

 

Lite längre bort ligger Paradise beach som iallafall innan Covid var ett känt late night häng där de stängde först vid 06 på morgonen med barer, restauranger,  liveband och annat som hör ett sådant ställe till - där har man spenderat en och annan sen natt. Kul att se det i dagsljus också!

IMG_7437.thumb.jpeg.333615b3faba2e568e5823cdaa1b9f4f.jpeg

 

Sen har vi varit på Banana beach också, en bit att åka från Kata men väl på plats hade vi stranden för oss själva i flera timmar. Finns Papas restaurant där så någon brist på mat eller dryck var det inte.

IMG_7414.thumb.jpeg.5653541be4fb28f0ac93f8fd46f71f6a.jpeg

 

Regnfritt än så länge, regnade nog i går natt för det var lite blött i gräset  men dagtid hasr det varit fint, runt 30 grader men lite blåsigt. Imorgon får solbrännan vila lite och vi ska in till Phuket town för lite shopping och ett möte.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev MaiChai:

Har mest blivit beach häng de senaste dagarna men igår var jag utew och sänkte några Chang med er polare är i Kata, lite vinglig var man allt imorse...

 

Men det har också blivit tid för att få fötterna ompysslade

IMG_7401.thumb.jpeg.c4bbdb6adb52189d1f2536030ca77252.jpeg

 

Gamla härliga Freedom beach hade man nästan helt för sig själv, tyckte nog att det luktade lite jazztobak där också...

IMG_7428.thumb.jpeg.8deb70956e710582ae5ec093cfb4fb85.jpeg

 

Man behöver inte ta båten dit numera - man kan ta en buggy! Det var si och så med komforten ska erkännas men 100 battingar enkel väg är helt klart överkomligt för att frakta två faranger ner till stranden. Han kom och hämtade oss också för samma summa, bara att ringa när man ville åka.

662866999_IMG_7433(kopia).thumb.jpeg.5372e26f98a7d52af724eee614cd870b.jpeg

 

Lite längre bort ligger Paradise beach som iallafall innan Covid var ett känt late night häng där de stängde först vid 06 på morgonen med barer, restauranger,  liveband och annat som hör ett sådant ställe till - där har man spenderat en och annan sen natt. Kul att se det i dagsljus också!

IMG_7437.thumb.jpeg.333615b3faba2e568e5823cdaa1b9f4f.jpeg

 

Sen har vi varit på Banana beach också, en bit att åka från Kata men väl på plats hade vi stranden för oss själva i flera timmar. Finns Papas restaurant där så någon brist på mat eller dryck var det inte.

IMG_7414.thumb.jpeg.5653541be4fb28f0ac93f8fd46f71f6a.jpeg

 

Regnfritt än så länge, regnade nog i går natt för det var lite blött i gräset  men dagtid hasr det varit fint, runt 30 grader men lite blåsigt. Imorgon får solbrännan vila lite och vi ska in till Phuket town för lite shopping och ett möte.

Finns en trappa ner till Freedom med, tycker du ska testa den nästa gång så behöver du inget gym på en vecka :)

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Nicholas:

Är det en del av hemförsäkringen? 

 

Ja... 

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-07-22 at 17:06, skrev Nicholas:

Ditt försäkringsbolag om du menar hemförsäkringen täcker inget för länder där UD avråder resa. 

Tydligen gäller avrådan för Thailand nu (klokt), då får du gå till Guoda och köpa covid försäkring.  tex min hemförsäkring täcker covid .det som inte hemförsäkring täcker är tex jordbävningar.   så Nicholas läs på innan du skriver . mvh 27 kvar

 

Nicholas kolla upp fakta innan du pratar .blir mycket fel info från dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gjort mitt andra swab test idag, smidigt, hotellet bokade och transporterade oss tre som skulle testas dit och tillbaka. Testningen låg i Kata center, passerade många igenbommade farangrestauranger på vägen.

IMG_7790.thumb.jpeg.19b9e6e10f438b3a4ff59e74b091cb6d.jpeg

 

In vid poolen fanns det ett tält och en topspinne i näsan senare var man klar.

 

IMG_7784.thumb.jpeg.91953bbf798851c2dfeae58e23059c21.jpeg

 

Gårdagen spenderades mest i Phuket town, hade ett lunchmöte på Tunka cafe - trevig utsikt!

 

IMG_7723.thumb.jpeg.077b1277511467fda2c05e9545ffbaa1.jpeg

 

Besökte även museét nere i stan som tidigare varit bank och polisstation och hittade då Åtvidabergs bidrag till matematiken...

 

IMG_7691.thumb.jpeg.14f1ff0970f147ab7af5c478c4172daf.jpeg

 

On-on hotel har ju fräschats upp en hel del sen jag besökte det för sisådär 20 år sedan. Nu trendgit boutique  hotel - då sjaskigt backpackerkyffe.

 

IMG_7704.thumb.jpeg.d233d5a254d8dda673fc29fac5b9f4c9.jpeg

 

Funderade på att investera i en båge?

 

IMG_7718.thumb.jpeg.ad982e32b2537493b4f9e85b98c6f93f.jpeg

 

De flesta -alla?- verkar inte ha några problem med att bära ansiktsmask. Största problemen med det verar folk som inte är på Phuket ha.

 

06472578-ee6f-4cac-8db1-1a1d85b23a8b.thumb.jpg.659d91bb5fab8275ace27bb95e5d54c6.jpg

 

Dagen avslutades med en kall en och en solnedgång på stranden...

 

IMG_7732.thumb.jpeg.c7f78b434cd83a25d4743ae099d12e5b.jpeg

 

 

 

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Grymt bra rapportering!

 

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Maichai skriver: De flesta -alla?- verkar inte ha några problem med att bära ansiktsmask. Största problemen med det verar folk som inte är på Phuket ha.

 

Det är väl bla. därför det är mer eller mindre dött med turister där.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 timme sedan, skrev Mr atm:

Maichai skriver: De flesta -alla?- verkar inte ha några problem med att bära ansiktsmask. Största problemen med det verar folk som inte är på Phuket ha.

 

Det är väl bla. därför det är mer eller mindre dött med turister där.

 

Om du inte visste det så är det dött med turister i hela Thailand. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

Om du inte visste det så är det dött med turister i hela Thailand. 

Dök upp ett gäng idag när vi va ute, mest Thai och en å annan falang. 

Klart bättre bad här än i Kata mm. 

 

IMG_20210725_123248.jpg

IMG_20210725_123333.jpg

IMG_20210725_115014.jpg

Ändrades av LTD
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är rätt så säker på att de som sitter hemma och avvaktar till allt blir som "förr" kommer att sitta och vänta ut det förgäves - det  blir aldrig som förr när man kunde boka en flygbiljett och ett hotell på morgonen för att sen resa på eftermiddagen mer. Det gäller inte bara för Thailand utan det kommer att krävas mycket mer planering och förberedelser.

 

Sen kommer ju de som inte vill vaccinera sig att tvingas till en hotellkarantän i framtiden - om de ens släpps in som ovaccinerade. 

 

Det kommer aldrig att bli som förr igen, tro mig.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev MaiChai:

Jag är rätt så säker på att de som sitter hemma och avvaktar till allt blir som "förr" kommer att sitta och vänta ut det förgäves - det  blir aldrig som förr när man kunde boka en flygbiljett och ett hotell på morgonen för att sen resa på eftermiddagen mer. Det gäller inte bara för Thailand utan det kommer att krävas mycket mer planering och förberedelser.

 

Sen kommer ju de som inte vill vaccinera sig att tvingas till en hotellkarantän i framtiden - om de ens släpps in som ovaccinerade. 

 

Det kommer aldrig att bli som förr igen, tro mig.

Sannolikt inte, men frågan jag tillåter mig att fundera över är hur annorlunda det kan bli? vaccinationspass tror jag i alla fall i närtid kommer vara kvar men karantän på 14 dagar kommer nog inte vara kvar längre.

 

Sen allt annat som COE och dylikt har jag ingen aning om men tror att det kommer försvinna. 

 

Flygpriserna tror jag blir högre i framtiden, jag gav 5800 för för 2 år sedan för Phuket i Januari, den biljett jag har nu kostar 7200, nu ser jag att både Aeroflot och Finnair vill ha uppimot 10 000 för slutet av december början av Januari (Momondo).

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
14 minuter sedan, skrev MaiChai:

Jag är rätt så säker på att de som sitter hemma och avvaktar till allt blir som "förr" kommer att sitta och vänta ut det förgäves - det  blir aldrig som förr när man kunde boka en flygbiljett och ett hotell på morgonen för att sen resa på eftermiddagen mer. Det gäller inte bara för Thailand utan det kommer att krävas mycket mer planering och förberedelser.

 

Sen kommer ju de som inte vill vaccinera sig att tvingas till en hotellkarantän i framtiden - om de ens släpps in som ovaccinerade. 

 

Det kommer aldrig att bli som förr igen, tro mig.

Du gör ett häst jobb. Stort tack för det. Väldigt bra info

Link to comment
Dela på andra sajter

Frukost i solsken igen men  bara 29 grader varmt idag...

IMG_7834.thumb.jpeg.2bb652bfef82fd5c4cf4876789771ab1.jpeg

 

Fick svaret på min andra PCR test på ön igår kväll, den var negativ vilket ju är bra.

 

1710352675_IMG_78352.thumb.jpeg.ae6074e4860ea8f3025e3e7bd9a1211c.jpeg

 

Det verkar som om annexet sjunker...

 

IMG_7638.thumb.jpeg.e98063ad2d484e8f7ce93c82394badd5.jpeg

 

En av de bästa grejorna med Thailand - man kan få saker lagade till mycket låga priser - avhämtas senare i veckan. Nu ska jag bara hitta en tjomme som kan lägga upp två par byxor utan att sälja på mig 2 kostymer och en kimono...

 

IMG_7695.thumb.jpeg.9acaa8acd5a73334f4958de943ea7ca9.jpeg

 

Investerade i två kilo av favoritfrukten - rambutan - som det är säsong för nu.

 

IMG_7832.thumb.jpeg.5ec9b06f60be42740af1008f208d686d.jpeg

 

Blev massaman gai till kvällsmaten.

 

IMG_7833.thumb.jpeg.3bcad50a739f3f704c1d355900bc2446.jpeg

 

Så här ser det ut statistiskt sett fram till den 23 juli. Sju personer av turisterna har befunnits smittade på ön - resterande vid ankomst. Tycker jag sett en ökning av barnfamiljer och liknande senaste dagarna - iallafall på mitt hotell. Kanske kommer den kategorin att fyllas på efterhand?

 

625424480_5dff12d5-8f1a-4598-b02c-c7bbb010930b3.thumb.jpg.0dbc11624a178097df1c482458a9b103.jpg

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för uppdateringar @MaiChai hur ser det ut med tider på hotellet? Man "måste" väl sova där, har de satt en tid för när man ska vara tillbaka? Kommer de o kollar i rummet?

Ändrades av apknug
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för att du delar med dig. Håller verkligen tummarna att man inte hamnar i någon sandlåda även om man åker nästa år.

 

/Krille 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev apknug:

Tack för uppdateringar @MaiChai hur ser det ut med tider på hotellet? Man "måste" väl sova där, har de satt en tid för när man ska vara tillbaka? Kommer de o kollar i rummet?

Finns inga tider att passa vad jag vet, de scannar qr koden en gång per dygn - vid frukosten - annars har de inte gett mig några tider när jag ska vara inne. Lösa rykten från stenbordsuniversiteten antar jag...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Var inne en runda i Patong idag, träffade en trevlig jänkare över några öl på Oscars - ligger där före detta Rockhard A go go låg. Bangla är till största delen stängt men det putsas och fejas så snart öppnar fler ställen upp. Fanns dock tillräckligt med ställen att äta och dricka på tyckte jag.

 

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
13 timmar sedan, skrev MaiChai:

Frukost i solsken igen men  bara 29 grader varmt idag...

IMG_7834.thumb.jpeg.2bb652bfef82fd5c4cf4876789771ab1.jpeg

 

Fick svaret på min andra PCR test på ön igår kväll, den var negativ vilket ju är bra.

 

1710352675_IMG_78352.thumb.jpeg.ae6074e4860ea8f3025e3e7bd9a1211c.jpeg

 

Det verkar som om annexet sjunker...

 

IMG_7638.thumb.jpeg.e98063ad2d484e8f7ce93c82394badd5.jpeg

 

En av de bästa grejorna med Thailand - man kan få saker lagade till mycket låga priser - avhämtas senare i veckan. Nu ska jag bara hitta en tjomme som kan lägga upp två par byxor utan att sälja på mig 2 kostymer och en kimono...

 

IMG_7695.thumb.jpeg.9acaa8acd5a73334f4958de943ea7ca9.jpeg

 

Investerade i två kilo av favoritfrukten - rambutan - som det är säsong för nu.

 

IMG_7832.thumb.jpeg.5ec9b06f60be42740af1008f208d686d.jpeg

 

Blev massaman gai till kvällsmaten.

 

IMG_7833.thumb.jpeg.3bcad50a739f3f704c1d355900bc2446.jpeg

 

Så här ser det ut statistiskt sett fram till den 23 juli. Sju personer av turisterna har befunnits smittade på ön - resterande vid ankomst. Tycker jag sett en ökning av barnfamiljer och liknande senaste dagarna - iallafall på mitt hotell. Kanske kommer den kategorin att fyllas på efterhand?

 

625424480_5dff12d5-8f1a-4598-b02c-c7bbb010930b3.thumb.jpg.0dbc11624a178097df1c482458a9b103.jpg

Instämmer, rambutan är vansinnigt gott. Och de skall se ut precis som dina. De som säljs i Sverige ser ofta ut som något som man inte får skriva här....


Massaman såg dessutom också smarrigt ut! Även det en favorit.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-07-25 at 13:48, skrev MaiChai:

Jag är rätt så säker på att de som sitter hemma och avvaktar till allt blir som "förr" kommer att sitta och vänta ut det förgäves - det  blir aldrig som förr när man kunde boka en flygbiljett och ett hotell på morgonen för att sen resa på eftermiddagen mer. Det gäller inte bara för Thailand utan det kommer att krävas mycket mer planering och förberedelser.

 

Sen kommer ju de som inte vill vaccinera sig att tvingas till en hotellkarantän i framtiden - om de ens släpps in som ovaccinerade. 

 

Det kommer aldrig att bli som förr igen, tro mig.

Kanske har du rätt kanske inte. Tro mig, Ingen vet.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev MaiChai:

Finns inga tider att passa vad jag vet, de scannar qr koden en gång per dygn - vid frukosten - annars har de inte gett mig några tider när jag ska vara inne. Lösa rykten från stenbordsuniversiteten antar jag...

Stenborden i all ära men det där med nattkoll på hotellen så att folk var hemma är jag ganska säker på var en tjänsteman inblandad i Phuket Sandbox som uttalade sig. Tror det var Phuket News. Men dom kanske har sina möten vid stenbord dom med ;) 

 

Eller så är det som vanligt i Thailand, man säger en sak och sen skiter man i det om det inte passar. Krävs t.ex. test för att komma in på Koh Phangan men har sett flera som rapporterat att det inte är någon som kollar öht. 

 

 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Esspe:

Stenborden i all ära men det där med nattkoll på hotellen så att folk var hemma är jag ganska säker på var en tjänsteman inblandad i Phuket Sandbox som uttalade sig. Tror det var Phuket News. Men dom kanske har sina möten vid stenbord dom med ;) 

 

Eller så är det som vanligt i Thailand, man säger en sak och sen skiter man i det om det inte passar. Krävs t.ex. test för att komma in på Koh Phangan men har sett flera som rapporterat att det inte är någon som kollar öht. 

 

 

Är väl std här att få regler följs, infördes ex ett rökförbud för några år sen men ingen som bryr sig 

Ändrades av LTD
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Esspe:

Stenborden i all ära men det där med nattkoll på hotellen så att folk var hemma är jag ganska säker på var en tjänsteman inblandad i Phuket Sandbox som uttalade sig. Tror det var Phuket News. Men dom kanske har sina möten vid stenbord dom med ;) 

 

Eller så är det som vanligt i Thailand, man säger en sak och sen skiter man i det om det inte passar. Krävs t.ex. test för att komma in på Koh Phangan men har sett flera som rapporterat att det inte är någon som kollar öht. 

 

 

Nu har jag inte varit ute så sent att det gått ut någon efterlysning, typ 01 är väl det senaste. Man inte en stavelse om sista tid in eller liknande. Nu lockar väl inte mitt hotell raveparty folket så här är detr kanske inget man behöver påminna gästerna om?

 

Ska eventuellt in till Patong på fredag  igen, får se om nattsuddet leder till efterlysning då?

 

Förresten verkar Grab fungera utmärkt här nu, Kata Noi till Patong 142 battingar  med Justgrab vid 14-tiden och på tillbakaresan 260+150 i grabavgift med en Taximeter vid 22-tiden på kvällen. Billigare än 800 baht enkel väg på ett maffiaflak...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Esspe:

Stenborden i all ära men det där med nattkoll på hotellen så att folk var hemma är jag ganska säker på var en tjänsteman inblandad i Phuket Sandbox som uttalade sig. Tror det var Phuket News. Men dom kanske har sina möten vid stenbord dom med ;) 

 

Eller så är det som vanligt i Thailand, man säger en sak och sen skiter man i det om det inte passar. Krävs t.ex. test för att komma in på Koh Phangan men har sett flera som rapporterat att det inte är någon som kollar öht. 

 

 

Det här med att säga en sak och sen skita i det är nog inte bara i Thailand, flög hem via Kastrup i fredags, inte en gång dom ville se mitt vaccinpass? eller mitt vanliga pass? men därimot hände det 4-5 gånger dom klagade på att jag inte hade munskyddet rätt ( hängde i örat) eller att jag nog skulle äta/dricka fortare eller ha munskyddet på mig mellan tuggorna.  

 

Så vem du är eller om du är vaccinerad var inte så intressant 😉

Ändrades av Jed
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...