Jump to content
IGNORERAD

Se OS på Datorn


hasseryd

Recommended Posts

Det är tydligen TV 5 (Dicovery) som sänder OSS i Tokyo. Jag har försökt leta efter ett OS paket från dessa kanaler men hittar inget. Har nångon en länk till ett OS aboneman. Hittar bara Månadsabonemang  som är rätt dyrt.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev hasseryd:

Det är tydligen TV 5 (Dicovery) som sänder OSS i Tokyo. Jag har försökt leta efter ett OS paket från dessa kanaler men hittar inget. Har nångon en länk till ett OS aboneman. Hittar bara Månadsabonemang  som är rätt dyrt.

Prova det här, händer att jag tittar på fotboll och hockey, kostar gratis

 

http://livetv.sx/enx/megasearch/?msq=Basket

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 hours ago, hasseryd said:

Det är tydligen TV 5 (Dicovery) som sänder OSS i Tokyo. Jag har försökt leta efter ett OS paket från dessa kanaler men hittar inget. Har nångon en länk till ett OS aboneman. Hittar bara Månadsabonemang  som är rätt dyrt.

129 SEK för ett månadsabonnemang verkar vara billigaste alternativet. 

Annars om du har en VPN som du kan ställa om på England (det kan man väl på de flesta), så sänder BBC allting gratis https://www.bbc.co.uk/iplayer

 

image.png.2d425055577edbdbf60a4a0a9d4cc665.png

 

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minutes ago, spooncreek said:

129 SEK för ett månadsabonnemang verkar vara billigaste alternativet. 

Annars om du har en VPN som du kan ställa om på England (det kan man väl på de flesta), så sänder BBC allting gratis https://www.bbc.co.uk/iplayer

 

image.png.2d425055577edbdbf60a4a0a9d4cc665.png

 

Jag kommer offra 129 spänn. 

Tror jag kommer klara det, får räkna lite på det. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minutes ago, Nicholas said:

Jag kommer offra 129 spänn. 

Tror jag kommer klara det, får räkna lite på det. 

 

Jag kör nog på BBC, mest av kvalitetsskäl. Osäker på om Discovery håller måttet, och sen kan det väl vara en del reklam beroende på kanal.

 

Bättre med stabil och pålitligt public service, såsom BBC. Hade det varit SVT i Sverige hade jag naturligtvis valt det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm har nån en länk där jag kan köpa ett hmm OS paket för 129 sek?

BBC fokuserar väll på Britiska tävlande antar jag?

129 kr. hårt men äter jag bara gröt nån Månad så ska jag nog fixa det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jordbromannen
25 minuter sedan, skrev hasseryd:

Hmm har nån en länk där jag kan köpa ett hmm OS paket för 129 sek?

BBC fokuserar väll på Britiska tävlande antar jag?

129 kr. hårt men äter jag bara gröt nån Månad så ska jag nog fixa det.

Länk till Discovery plus, där man kan hitta 129 kr alternativet för live TV.

https://promo.discoveryplus.se/promo/all-sports/discoveryplus-home-of-the-olympics?snb=2&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=MSAperfmarketing&utm_content=OlympicsSE&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMI6N6d1fDx8QIVDQd7Ch3M1AysEAAYASAAEgL8bfD_BwE

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för länken!

Som jag trodde är det automatisk förlängning av abonemanget om man inte aktivt svslutar abonemanget.

Min erfarenhrt är att det ofta är rätt krångligt att avsluta abonemanget vilket naturligtvis är medvetet.

Hmm tack i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jordbromannen
1 timme sedan, skrev hasseryd:

Tack för länken!

Som jag trodde är det automatisk förlängning av abonemanget om man inte aktivt svslutar abonemanget.

Min erfarenhrt är att det ofta är rätt krångligt att avsluta abonemanget vilket naturligtvis är medvetet.

Hmm tack i alla fall.

Du kan när du är inloggad via webbläsare välja abonnemang och avsluta direkt efter att du betalat. Då får du slutdatum 30 dagar framåt. Så brukar jag alltid göra med t ex Netflix o Viaplay och det fungerar även där. Vissa tjänster som t ex Nextory har dock inte den möjligheten utan när man där trycker på avsluta så avslutas det omedelbart. Men jag har nyligen avslutat Discovery plus och jag kan fortfarande titta. Det avslutas när pengarna är slut.

Link to comment
Dela på andra sajter

AIS kommer att sända OS på AIS play i Thailand 

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 7/21/2021 at 12:54 PM, Baa said:

AIS kommer att sända OS på AIS play i Thailand 

16 OS-kanaler och med möjlighet att välja engelska kommentatorer. Funkar utmärkt.

 

 

IMG_20210722_202026.thumb.jpg.c77e3898a670324e7eccf6ebf09d2371.jpg

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...