Jump to content
IGNORED

Phuket Sandbox

Esspe
 Share

Recommended Posts

3 minuter sedan, skrev matz:

Finns säkert en diagnos för det oxå likväl som för 55:or och 33:or 😉

//matz

33:or vet jag, kända för att ta slut för fort.

• Ge karma 1
  • Haha 2

Här snackas det romber och fanimej oktogoner.

Blir att ta med sig både vinkelhake och fanimej ett vattenpass för att se att allt är som det ska. 

Bäst att boka biljett 

• Ge karma 1
  • Skål 1
  • Fint 1
  • Haha 3

1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige:

Här snackas det romber och fanimej oktogoner.

Blir att ta med sig både vinkelhake och fanimej ett vattenpass för att se att allt är som det ska. 

Bäst att boka biljett 

Jag hade aldrig besökt dyra Phuket utan synvinkel och rakvatten.Tur du inte skall dit, blir ju sjukt mycket packning.

• Haha 2

2 hours ago, M33 said:

Avsaknad av buksvågrar är väl kanske inte något att skryta med. Om man träffade sin Ulla i mellanstadiet och har hängt ihop dess så javisst. Annars… 

Varna maskiner går bäst. 

• Fint 1

10 hours ago, matz said:

🙏 ser upp till sådan person som vid namn atom dom vet alltid bäst tur att vi har dom på mpr vill inte va elak men det är dom vi vanliga stenbords experter pratar skit om när dom lämnat bordet 🥱 har inga problem att ge dom det i facet om det skulle behövas.

//matz

Intressant. Du stövlar in och vill vara Bror Duktig genom att tala om för oss vad vi får diskutera och nu vill du få det till att det är jag som är Herr Duktig. 

Phuket Sandbox finns i realiteten inte längre efter 1:a november så alltså är det ingen tråd där folk längre behöver råd; vad kan då vara fel med lite OT?

Du kan gärna få säga till mig direkt att du ogillar mig men vid något stenbord blir det nog inte; har aldrig förstått varför man skulle sitta där. Jag har dock inga problem med dig, kan faktiskt inte påminna mig om att läst något av dig innan igår. Jag tyckte ditt inhopp som humorlös forumpolis var lite löjligt, men det är näppeligen något som skulle få mig att snacka skit om dig. Men vi är väl olika får jag förmoda.

• Wai 1

When I'm good, I'm good, but when I'm bad I'm better

9 timmar sedan, skrev M33:

Ja vi vet ju att alla med y-namn är kriminella. Är det fastställt någon diagnos på lilla m i kombination med z?

Nja, tillsammans med lilla m vet jag ej, men annars är väl namn med z ganzka kända för att ta sig zjälva på för ztort allvar...

• Haha 4

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...