Jump to content
IGNORERAD

Phuket Sandbox


Esspe

Recommended Posts

3 minutes ago, matz said:

Vad har det här tjatet med Phuket sandbox att göra 🤔 ni kan starta en egen tråd om barer å muslimer!

 

/matz

Har du något att framföra om Phuket Sandbox så står det dig fritt att göra det. I realiteten så har ju Phuket Sandbox numera upphört så har svårt att se att den numera fyller någon seriös funktion, så några oseriösa inlägg skadar nog inte någon.

 

Antalet forumpoliser vi behöver har dock sedan länge uppfyllts med råge så om du frågar mig så skulle jag föredra om du startade en egen tråd om "vi som inte fixar trådar om barer och muslimer". 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 578
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Esspe

    69

  • Atom

    58

  • Nicholas

    44

  • LTD

    38

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

9 minuter sedan, skrev matz:

Vad har det här tjatet med Phuket sandbox att göra 🤔 ni kan starta en egen tråd om barer å muslimer!

 

/matz

Ja, det här är en annan sorts sandlåda!

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev spooncreek:

 

Var inte så grinig nu, du fick nyss hjälp med din fråga om hur du tar dig till Pattayas fyrkantsbarer på snabbast möjliga sätt.  På MPR blandas det och ges konstant, en naturlag som inte går att ändra. 😎

 

Syns i vimlet i november?

??

 

/matz

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minutes ago, Atom said:

Har du något att framföra om Phuket Sandbox så står det dig fritt att göra det. I realiteten så har ju Phuket Sandbox numera upphört så har svårt att se att den numera fyller någon seriös funktion, så några oseriösa inlägg skadar nog inte någon.

 

Antalet forumpoliser vi behöver har dock sedan länge uppfyllts med råge så om du frågar mig så skulle jag föredra om du startade en egen tråd om "vi som inte fixar trådar om barer och muslimer". 

Ajdå, nu fick jag ett pannslag av Matz, jag antar att Matz är arg nu. Kallar man sig Matz, med Z, så bor man nog i föräldrarnas källare i radhuset i Arboga eller Tidaholm och den typen av personer ska man nog inte reta alltför mycket. Jag vill dock förtydliga att jag håller med Matz om att man inte ska lajja bort trådar som är viktiga, men en tråd om 2-veckors karantän i Phuket, en tråd där jag nog anser att jag bidragit men en hel del, som inte längre är aktuell kan man nog se som vilken annan sandlåda som helst och där är nog mina blåa spade lika mycket värd som Matz röda.

 

Med taskigt självförtroende och social förmåga kan dock ofta skämt ses som påhopp så jag inser att jag borde vara mer försiktig men då försvinner dessvärre hela vitsen med MPR.

Ändrades av Atom

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minutes ago, Atom said:

Vi hade samma diskussion förra helgen om att fyrkantsbarerna snart bara finns på museum i Chonburi City. No way; det kommer nya årskurser och noviser varje år som bara älskar att höra "Hello Sexy Man". Visst, det kommer en dag då thailändska tjejer har bättre alternativ men då ersätts de av laoitiska, kambodjanska och burmesiska tjejer och barerna flyttar via Dark Side till Udon. År 2071 kommer fortfarande "Hello Sexy Man" eka på någon bargata någonstans i Thailand. Och givetvis kommer de presenteras för svärmor i Trollhättan eller Kramfors som "butiksbiträde" eller "telefonförsäljare"; förutsatt att vi fortfarande har telefoner 2071 vill säga.  

2071 dejtar man i Metaverse först, det har jag lärt mig under gångna veckan. Man för bara hoppas att de har fyrkantsbarer där, annars blir det trist.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev spooncreek:

Man för bara hoppas att de har fyrkantsbarer där, annars blir det trist.

Än idag vet jag inte vad fyrkantsbar är för nåt, trots min livlig deltagande i diskution om dess existens i framtiden

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Atom:

Ajdå, nu fick jag ett pannslag av Matz, jag antar att Matz är arg nu. Kallar man sig Matz, med Z, så bor man nog i föräldrarnas källare i radhuset i Arboga eller Tidaholm och den typen av personer ska man nog inte reta alltför mycket. Jag vill dock förtydliga att jag håller med Matz om att man inte ska lajja bort trådar som är viktiga, men en tråd om 2-veckors karantän i Phuket, en tråd där jag nog anser att jag bidragit men en hel del, som inte längre är aktuell kan man nog se som vilken annan sandlåda som helst och där är nog mina blåa spade lika mycket värd som Matz röda.

 

Med taskigt självförtroende och social förmåga kan dock ofta skämt ses som påhopp så jag inser att jag borde vara mer försiktig men då försvinner dessvärre hela vitsen med MPR.

Det enda jag har gemensamt med Arboga är att det slinker ner en i strupen ibland 🍺

å duu det är litet m i matz 😠

 

😄😄matz

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minutes ago, Amigo said:

Än idag vet jag inte vad fyrkantsbar är för nåt, trots min livlig deltagande i diskution om dess existens i framtiden

Fyrkantsbarer och stenbord; det är ju Pattaya’s DNA. Jag är ingen Pattayaveteran men antar att definitionen av en fyrkantsbar är en bar utformad i en fyrkant, utan eget tak, som huserar x antal bartjejer och säljer relativt billig öl. 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Atom:

Fyrkantsbarer och stenbord; det är ju Pattaya’s DNA. Jag är ingen Pattayaveteran men antar att definitionen av en fyrkantsbar är en bar utformad i en fyrkant, utan eget tak, som huserar x antal bartjejer och säljer relativt billig öl. 

Ajajaj, nu blir det fyra sidor definition av en fyrkantsbar. Den kan visst ha eget tak men det är väl ganska sällsynt. Tänker efter och återkommer eventuellt.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minutes ago, Atom said:

Fyrkantsbarer och stenbord; det är ju Pattaya’s DNA. Jag är ingen Pattayaveteran men antar att definitionen av en fyrkantsbar är en bar utformad i en fyrkant, utan eget tak, som huserar x antal bartjejer och säljer relativt billig öl. 

Min enda invändning,och jag anser mig nu vara Pattayaveteran, (även om @Esspe säkert har invändningar mot det 😉), är att du inte nämner det viktigaste: samtliga tjejer man kan finna i en fyrkantsbar jobbar egentligen i lampaffär och har varit max en vecka i Pattaya. Tro mig, jag har (pre-covid) upplevt detta varje vecka och det är sant. Om inte, må blixten slå mig med här och nu. :bb2:

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minutes ago, matz said:

Det enda jag har gemensamt med Arboga är att det slinker ner en i strupen ibland 🍺

å duu det är litet m i matz 😠

 

😄😄matz

Ajajaj, en Matz med litet m, det låter inget vidare 😉

 

Ärligt talat så har jag bara så svårt med folk som tror att man  kan logga in på MPR och få svar på frågor som inte ens Prayut kan svara på. Om jag visste, med säkerhet, hur reglerna skulle se ut om 2 veckor så skulle jag starta upp en agentur och ta 20,000 Baht för mina rekommendationer. Prayut säger något i live TV på onsdag kväll och på torsdag morgon är det redan ändrat. 
 

Jag har gått igenom en Phuket Sandbox och den ansökningen var inget att leka med. Den erfarenheten, trots att det bara var en dryg månad sedan, har dock noll värde idag då allt förändrats. Vill man ha full koll och planera 3 månader i förväg så ska man inte åka nu. MPR kan inte hjälpa och ingen kan hjälpa; det är bara att läsa på officiella sidor, preparera för det värsta och hoppas på det bästa. Kan man inte skämta om det så kommer man absolut inte att trivas med en semester i ett land då paradiset kan bli ett helvete på 5 sekunder.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minutes ago, Esspe said:

Ajajaj, nu blir det fyra sidor definition av en fyrkantsbar. Den kan visst ha eget tak men det är väl ganska sällsynt. Tänker efter och återkommer eventuellt.

Finns säkert någon udda fyrkantsbar som kan vara oval eller till och med en romb, eller i alla fall upplevas så vid slutet av kvällen 😉

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minutes ago, Atom said:

Finns säkert någon udda fyrkantsbar som kan vara oval eller till och med en romb, eller i alla fall upplevas så vid slutet av kvällen 😉

De runda fyrkantsbarerna  på Soi Diamond var ganska roliga, de där man åkte runt baren som i en karusell. Jag bjuder på en Leo där när vi syns igen under det nya normala.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Atom:

Ajajaj, en Matz med litet m, det låter inget vidare 😉

 

Ärligt talat så har jag bara så svårt med folk som tror att man  kan logga in på MPR och få svar på frågor som inte ens Prayut kan svara på. Om jag visste, med säkerhet, hur reglerna skulle se ut om 2 veckor så skulle jag starta upp en agentur och ta 20,000 Baht för mina rekommendationer. Prayut säger något i live TV på onsdag kväll och på torsdag morgon är det redan ändrat. 
 

Jag har gått igenom en Phuket Sandbox och den ansökningen var inget att leka med. Den erfarenheten, trots att det bara var en dryg månad sedan, har dock noll värde idag då allt förändrats. Vill man ha full koll och planera 3 månader i förväg så ska man inte åka nu. MPR kan inte hjälpa och ingen kan hjälpa; det är bara att läsa på officiella sidor, preparera för det värsta och hoppas på det bästa. Kan man inte skämta om det så kommer man absolut inte att trivas med en semester i ett land då paradiset kan bli ett helvete på 5 sekunder.

🙏 ser upp till sådan person som vid namn atom dom vet alltid bäst tur att vi har dom på mpr vill inte va elak men det är dom vi vanliga stenbords experter pratar skit om när dom lämnat bordet 🥱 har inga problem att ge dom det i facet om det skulle behövas.

 

//matz

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev spooncreek:

De runda fyrkantsbarerna  på Soi Diamond var ganska roliga, de där man åkte runt baren som i en karusell. Jag bjuder på en Leo där när vi syns igen under det nya normala.

De finns inte kvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-10-18 at 03:05, skrev 65Selander:

Jag kan inte förstå detta med att medvetet bli buksvåger med en fet tysk eller ev din granne i värsta fall. 3ggr i Thailand men aldrig köpt. Men så har jag  stor vänsterarm :-)

ha ha har du inga buksvågrar ? Det har jag sen tidigare å inget jag bryr mig om

mvh rajraj

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev rajraj:

ha ha har du inga buksvågrar ? Det har jag sen tidigare å inget jag bryr mig om

mvh rajraj

Rajraj....  Same, same rajdidaj? 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev rajraj:

ha ha har du inga buksvågrar ? Det har jag sen tidigare å inget jag bryr mig om

mvh rajraj

Avsaknad av buksvågrar är väl kanske inte något att skryta med. Om man träffade sin Ulla i mellanstadiet och har hängt ihop dess så javisst. Annars… 

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om barer och barbord, inget gick upp mot det runda på Marin bar, där bara snurrade man skivan om bordsgrannen hade mer i sitt glas:big_smile:

Detta var visserligen på 70 talet och något som många ungtuppar gått miste om.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Atom:

Ajdå, nu fick jag ett pannslag av Matz, jag antar att Matz är arg nu. Kallar man sig Matz, med Z, så bor man nog i föräldrarnas källare i radhuset i Arboga eller Tidaholm och den typen av personer ska man nog inte reta alltför mycket. Jag vill dock förtydliga att jag håller med Matz om att man inte ska lajja bort trådar som är viktiga, men en tråd om 2-veckors karantän i Phuket, en tråd där jag nog anser att jag bidragit men en hel del, som inte längre är aktuell kan man nog se som vilken annan sandlåda som helst och där är nog mina blåa spade lika mycket värd som Matz röda.

 

Med taskigt självförtroende och social förmåga kan dock ofta skämt ses som påhopp så jag inser att jag borde vara mer försiktig men då försvinner dessvärre hela vitsen med MPR.

Hade det stavats med Y så hade det varit riktigt illa

 

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Mest imponerad över medlemmarnas sinne för detaljer. Har nog aldrig noterat om baren är fyrkantig, oval eller romb! Har kanske koncentrerat mig på annat.

För övrigt så är stavning med z något som jag trodde stannade med dansbanden? 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Enis:

Hade det stavats med Y så hade det varit riktigt illa

 

Enis

Ja vi vet ju att alla med y-namn är kriminella. Är det fastställt någon diagnos på lilla m i kombination med z?

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev M33:

Ja vi vet ju att alla med y-namn är kriminella. Är det fastställt någon diagnos på lilla m i kombination med z?

Finns säkert en diagnos för det oxå likväl som för 55:or och 33:or 😉

 

//matz

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...