Jump to content
IGNORERAD

Fotbolls-EM 2021 #2


Nicholas

Recommended Posts

Då ska vi se.

 

Nya TV-appareter i alla hem nu hoppas jag.

 

14 juni, Måndag  21:00

 Spanien -  Sverige   3-0 ?

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nicholas

    6

  • Alarik

    4

  • Amigo

    4

  • conservator

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hm.  bägge lagen har ju blivit corona drabbade så jag tycker helt plötsligt att

 förutsättningarna ändrats 1-1. 

Link to comment
Dela på andra sajter

spooncreek

Jag har lagt en tvåa på den matchen på mitt EM-tips, lite utifrån att spanjackerna har covidproblem. Nu när Sverige har mer problem med det får nog det tipset revideras.

 

För övrigt är det vansinnigt trist att det är först Zlatan och sedan arvtagaren Kulusevski som försvinner ur laget. Tunga avbräck.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
2 timmar sedan, skrev Nicholas:

Då ska vi se.

 

Nya TV-appareter i alla hem nu hoppas jag.

 

14 juni, Måndag  21:00

 Spanien -  Sverige   3-0 ?

 

 

 

Man går väl inte in innan en match och tror på torsk med 3-0, finns inte i mitt system eller tänkande men det beror troligtvis på vad man är van vid

2-0 till Swe

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minutes ago, conservator said:

Man går väl inte in innan en match och tror på torsk med 3-0, finns inte i mitt system eller tänkande men det beror troligtvis på vad man är van vid

2-0 till Swe

Du menar att jag ska bortse från att Sverige ligger 12 platser efter spanien på fifas ranking ?
 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev spooncreek:

Jag har lagt en tvåa på den matchen på mitt EM-tips, lite utifrån att spanjackerna har covidproblem. Nu när Sverige har mer problem med det får nog det tipset revideras.

 

För övrigt är det vansinnigt trist att det är först Zlatan och sedan arvtagaren Kulusevski som försvinner ur laget. Tunga avbräck.

Angående Zlatan så har han ju inte gjort mer än 2 träningsmatcher dom sista åren för Sverige, jag tycker det är värre med Kulusevski faktiskt

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
45 minuter sedan, skrev Nicholas:

Du menar att jag ska bortse från att Sverige ligger 12 platser efter spanien på fifas ranking ?
 

 

 

Ja det måste man bortse ifrån innan match annars har man ju förlorat redan innan match

Link to comment
Dela på andra sajter

On 6/9/2021 at 3:10 PM, conservator said:

Man går väl inte in innan en match och tror på torsk med 3-0, finns inte i mitt system eller tänkande men det beror troligtvis på vad man är van vid

2-0 till Swe

Är plågsamt att se detta. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha 0-0, knappast rättvist men vem bryr dig :-)
Lär bli livat i spansk media.1037384125_Screenshot_20210614-230204_EURO2020.thumb.jpg.0de8f0a9417f5798e09f4023fb3bb90e.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Sverige spelade en riktig grisfotboll , Helt klart Spanien var värd mer poäng,, Men men Tackar Robin för detta, Intressant o se hur de spelar sina andra matcher inte fan på detta viset hoppas jag..

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev wavis:

He he hörde precis  i radion att Sverige spelade stabilt .., 

Det enda riktigt stabila i det svenska laget var Robin.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Förlorade Svenskarna inte???

 

Det där är det största problemet med Fotboll, ett litet sket-lag kan spela Jämt, mot en mycket bättre motståndare, bara genom att maska...

Och poänget för fisklir räknas...

 

Ogillar fotboll, mest för att det är extremt tråkigt att titta på, men även för att"fisklir" premieras (tråkigt försvarsspel som förstör all chans till underhållning).

 

Jag vet att det finns en handfull MPR-medlemmar som tycker att fotboll är intressant, men de måste lära sej att de har fel! Bara fortsätt kolla på fotboll, fast utan att dricka öl...

 

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Tommy:

Förlorade Svenskarna inte???

 

Det där är det största problemet med Fotboll, ett litet sket-lag kan spela Jämt, mot en mycket bättre motståndare, bara genom att maska...

Och poänget för fisklir räknas...

 

Ogillar fotboll, mest för att det är extremt tråkigt att titta på, men även för att"fisklir" premieras (tråkigt försvarsspel som förstör all chans till underhållning).

 

Jag vet att det finns en handfull MPR-medlemmar som tycker att fotboll är intressant, men de måste lära sej att de har fel! Bara fortsätt kolla på fotboll, fast utan att dricka öl...

 

 

MVH

Drack faktiskt ett glas rödvin igår.

Lite mer sofistikerat

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Alarik:

Drack faktiskt ett glas rödvin igår.

Lite mer sofistikerat

Jäkla alkis då! :)

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev audirs2:

Jäkla alkis då! :)

Men det var inte Vino Tinto Español.....

Säljs tyvärr inte av Systembolaget längre   😢

Det var härligt på den tiden vi brukade dela en flaska eller två Vino Tinto då vi satt med gänget på vår parkbänk i Humlegården.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Alarik:

Men det var inte Vino Tinto Español.....

Säljs tyvärr inte av Systembolaget längre   😢

Det var härligt på den tiden vi brukade dela en flaska eller två Vino Tinto då vi satt med gänget på vår parkbänk i Humlegården.

 

 

C:D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
14 timmar sedan, skrev Nicholas:

Är plågsamt att se detta. 

 

Det var väl suveränt att hämta en poäng på bortaplan mot ett mycket starkt motstånd. Dessutom lite missflyt att det inte blev 3 poäng ist

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev conservator:

Det var väl suveränt att hämta en poäng på bortaplan mot ett mycket starkt motstånd. Dessutom lite missflyt att det inte blev 3 poäng ist

"Missflyt", nä det var inte missflyt.
Om man har Marcus Berg som avslutare så är det ju nästan som om man planerat att inte göra några mål.
Det vore bättre om de flyttade ner honom på mittfältet som någon slags slitvarg.
Det vore kul om någon kunde klippa ihop en kavalkad av Bergs missade målchanser i landslaget.
För övrigt så tyckte jag att det det var jobbigt att se Sverige maska och förstöra.
Lustig borde fått ett rött kort, och Spanien 3 poäng!  :yuush:
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...